دکتر فاطمه عندلیب | متخصص پوست و مو
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / ضایعات پوستی
رفع خال های گوشتی به روش کرایوتراپی یا سرما درمانی

خال های گوشتی به عنوان تومور خوش خیم شناخته می شوند. کرایوتراپی شیوه درمانی قطعی خال های گوشتی است.

از بین بردن جای زخم و بخیه با لیزر

از بین بردن جای بخیه با استفاده از درمان‌ های پیشرفته پوستی که به ترمیم پوست بی عیب و نقص و بدون زخم کمک می‌ کند، عملی است

تجمع غدد چربی زیر پوست یا فوردایس چیست؟

فوردایس نوعی هایپرپلازی سباسه است در این بیماری در قسمتی که لب به پوست صورت متصل می شود برآمدگی های کوچک زرد و قرمز ایجاد می شود

تفاوت جوش خفیف، متوسط و شدید چیست؟

جوش هنگامی ایجاد میشود که غدد چربی متصل به فولیکول مو در زمان بلوغ به دلیل تغییرات هورمونی تحریک می‌ شوند. سبوم (غدد میکروسکوپی) ماده ای طبیعی است که پوست را چرب نگه می‌ دارد و از آن محافظت می‌ کند.

فریز درمانی ضایعات پوستی چگونه انجام میشود؟

فریز درمانی، سرما درمانی یا کرایوتراپی یک روش ساده و غیرتهاجمی است که در آن از نیتروژن مایع برای فریز کردن و از بین بردن توده‌ ها و دانه‌ هایی که بر روی سطح پوست ظاهر می‌ شوند، استفاده می‌ شود.

برداشتن خال بدون جراحی و خونریزی

خال، رایج ترین ضایعه پوستی است که از سلول های ملانوسیت و به دلیل تجمع رنگدانه تشکیل شده است. خال‌ها معمولاً به رنگ های قهوه ای روشن، قهوه ای تیره یا سیاه دیده می شوند و اغلب بی خطر هستند. خال ها ممکن است به صورت مادرزادی وجود داشته باشند یا به صورت اکتسابی به وجود آمده باشند.

جوش های زیر پوستی و دلایل بروز آن چیست؟

جوش های زیرپوستی که کومدون نام دارند، معمولا ناشی از بسته شدن دهانه خروجی غدد چربی ساز پوست وتجمع چربی داخل این غدد می باشد.در مورد کومدون ها باید گفت که این جوش ها درد ندارند، فقط ظاهر آنها به شکلی است که انگار روی صورت مبتلایان شن پاشیده باشند.

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465