بهترین درمان زگیل تناسلی | فریز یا کرایوتراپی در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / بیماری های پوستی / آیا زگیل تناسلی درمان قطعی دارد؟

آیا زگیل تناسلی درمان قطعی دارد؟

کدام روش درمان زگیل تناسلی باعث ریشه کنی ویروس زگیل تناسلی و درمان قطعی زگیل تناسلی می شود ؟

علیرغم وجود روشهای درمانی متعدد برای از بین بردن زگیل تناسلی ، هیچ یک باعث ریشه کنی ویروس نمی شوند. چون کد ژنتیکی ویروس در کد ژنتیکی سلولهای پوستی ادغام شده و دائما تکثیر می شوند که این امر می تواند منجر به عود ضایعات شود ولی این به آن معنا نیست که امکان ریشه کنی زگیل تناسلی وجود ندارد. اگر سیستم ایمنی بیمار بتواند بر ویروس غلبه کند، آن را ریشه کن خواهد کرد.

کرایوتراپی یا سرمادرمانی، یک شیوه سرپایی و غیرتهاجمی برای از بین بردن ضایعات و عارضه های پوستی است.کرایو یکی از موثرترین روشها برای رفع ضایعات پوستی زگیل تناسلی می‌باشد که توسط دکتر فاطمه عندلیب، متخصص پوست در اصفهان انجام می‌شود. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819 تماس حاصل فرمایید.

چرا باید زگیل تناسلی درمان شود ؟

با اینکه هیچ نوع درمانی باعث ریشه کنی ویروس زگیل تناسلی نمی شود ولی به چند دلیل بایستی درمان انجام شود :

درمان ، باعث برطرف شدن ظاهر زشت ضایعات زگیل تناسلی می شود. با توجه به اینکه سیستم ایمنی بدن مسوول از بین بردن ویروس زگیل است، درمان باعث تخریب سلولهای آلوده به ویروس شده و شناسایی آنها توسط سیستم ایمنی را ساده تر می کند. با بهبود ظاهری ضایعات زگیلی، احتمال انتقال به سایر نواحی تناسلی خود بیمار و نیز به شریک جنسی کاهش می یابد.

آیا ممکن است که سیستم ایمنی بدن بیمار بر ویروس زگیل تناسلی غلبه کند و بیمار عاری از ویروس شود ؟

اگر یک سال بعد از درمان ضایعات زگیلی، عود ضایعه رخ ندهد و PCRمنفی باشد، میتوان به بیمار اطمینان داد که سیستم ایمنی بدنش ویروس زگیل را ریشه کن کرده است و دیگر عود نخواهد کرد.

زگیل تناسلی

بهترین درمان زگیل تناسلی با فریز یا کرایوتراپی

کرایو یا فریز یا سرما درمانی، درمان انتخابی زگیل تناسلی است. زیرا این روش درمانی، کم عارضه ترین و موثرترین روش درمان زگیل تناسلی است.

کرایو یا فریز چیست ؟

در این روش با استفاده از نیتروژن مایع با برودت 196- درجه سانتی گراد ضایعات زگیل ،منجمد و تخریب می شوند.

کرایو با اسپری بهتر است یا با سواب ؟

کرایو با اسپری موثرتر از کرایو با سواب است و مخصوصا در مورد زگیل تناسلی بهبودی با کرایو اسپری بسیار سریعتر از کرایو با سواب است.

سایر روشهای درمانی زگیل تناسلی چیست ؟

احتمال عود ضایعات زگیل بعد از درمان چقدر است ؟

در %10-20 موارد، طی سه تا چهارماه بعد از درمان ممکن است ضایعات زگیل عود کنند.

امروزه یکی از پرطرفدار ترین اقداماتی که در کلینیک های پوست و زیبایی انجام می شود؛ تزریق ژل لب است. در این روش با برجسته سازی و فرم دهی به لبها، زیبایی چهره افزایش یافته و فرد چهره جوانتری می یابد. شما می‌توانید جهت تزریق ژل لب به مطب دکتر فاطمه عندلیب در اصفهان مراجعه نمایید. در این مرکز با استفاده از شناخت تناسب لب با سایر اجزای چهره، تخصص و تجربه پزشک در تزریق فیلر و استفاده از بهترین برند های فیلر موجود در بازار، تزریق ژل لب به تجربه زیبا و دلنشینی برایتان تبدیل خواهد شد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :ا حسان [ 1396-01-16 ]
ممنون از اطلاعات مفید

امین حقیقت مصباحی [ 1394-11-08 ]
نیتروژن مایع را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ بعد از اینکه من اینرا تهیه کردم شرایط نگهداری خاصی داره؟ زگیلهای روی الت من جدا جدا هستن منظور اینکه بهم چسبیده نیستن و اندازه ی انها مانند جوش میباشد تعداد آنها هم پانزده تا هستش چه میزان نیتروژن لازم است و مدت مکثی که برای فریز باید در نظر بگیرم چقدر میباشد؟ ازتون ممنون میشم اگه به همه سوالام با راهنماییهایی که لازم میدونید جواب بدید. دعای خیر من و همسرم بدرقه زندگی شما.

امین حقیقت مصباحی [ 1394-11-08 ]
با عرض سلام و ادب و احترام من مردی متاهل هستم 31 ساله که قریب به دو سال است که از زگیل آلت تناسلی رنج میبرم و بخاطر مشکلات اقتصادی تاکنون اقدامی به جهت درمان نکرده ام فقط روابط زناشویی خود را به حداقل رسانیده ام. چون توان پرداخت هزینه درمان را ندارم با تحقیقاتی که در این زمینه کرده ام ،تصمیم گرفته ام که خودم اقدا م به فریز کردن زگیل ها با نیتروژن مایع کنم و چند کلیپ آموزشی رو هم دیدم. لطفا به چندتا سوال من جواب دهید .

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ماندگاری بوتاکس چقدر است و چه عواملی باعث افزایش آن می شود؟ماندگاری بوتاکس چقدر است و چه عواملی باعث افزایش آن می شود؟

برای رفع چین و چروک‌ های صورت از روش‌ های گوناگونی استفاده می‌ شود که یکی از این روش‌ ها، تزریق بوتاکس است. ... ادامه مطلب

پی آر پی (PRP) صورت چیست و چه عوارضی دارد؟پی آر پی (PRP) صورت چیست و چه عوارضی دارد؟

پی آر پی صورت، برای جوانسازی پوست کاربرد دارد. پزشکان متخصص از خون افراد برای تهیه پلاسمای غنی از پلاکت استفاده می کنند و سپس آن را به بخش های آسیب دی ... ادامه مطلب

دلایل ایجاد شوره صورتدلایل ایجاد شوره صورت

عوامل مختلفی موجب شوره صورت می شوند. ممکن است بر اثر عواملی مانند تماس مستقیم با نور خورشید (آفتاب سوختگی)، حساسیت های پوستی و … پوسته پوسته شود و می تواند نشانه وجود یک نوع بیماری مانند اختلالات در سیستم ایمنی بدن یا هر نوع بیماری دیگری باشد. ... ادامه مطلب

راهکارهایی شگفت انگیز برای جوان سازی پوست دست هاراهکارهایی شگفت انگیز برای جوان سازی پوست دست ها

با انواع روش‌ های جوانسازی پوست دست، خاصیت کشسانی و شادابی پوست باز می‌ گردد و لطافت و زیبایی دست‌ ها چندین برابر می‌ شود. پزشک پس از معاینه مشخص خواهد کرد که کدام روش جوانسازی پشت دست برای شما مناسبتر خواهد بود. در ادامه به معرفی هر کدام از این روش‌ ها خواهیم پرداخت. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465