هایفوتراپی معجزه جوانسازی و لیفت صورت
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / هایفوتراپی / جوانسازی پوست با هایفوتراپی

جوانسازی پوست با هایفوتراپی

افزایش سن، باعث شل شدن و افتادگی پوست و ضعیف شدن عضلات می‌شود، در نتیجه شل شدن صورت یکی از پی‌آمدهای ناگزیر افزایش سن است که به دنبال آن زیر چشم‌ها گود می‌رود، گونه‌ها برجستگی و شادابی خود را از دست می‌دهد، خط لبخند در اطراف بینی و دهان و خط اندوه دور لب جلب توجه می‌کند و غبغب بزرگ و افتاده سن را بیشتر نشان می‌دهد. هایفو یا «امواج متمرکز ماورای صوت با شدت بالا» یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های پزشکی است که جایگزین مؤثر و بدون عوارض جانبی برای جراحی لیفتینگ صورت است. به کمک این روش، پیشرفت علائم کهولت در پوست متوقف می‌شود و قابلیت انعطاف‌ پذیری پوست صورت، گردن و آرواره‌ها افزایش می‌یابد. همانند جراحی زیبایی، هایفوتراپی، لایه‌های عمیق پوست را هدف قرار می‌دهد. در استفاده از این دستگاه نیازی به جلسات متعدد نیست و با انجام یک جلسه حداکثر دو ساعته نتیجه مطلوب به دست می‌آید. هایفو به واقع نوین‌ ترین سیستم جوانسازی با روشی مدرن برای افزایش محسوس اثرات درمان‌های جوانسازی پوست (مانند تحریک تولید کلاژن، بازسازی لایه‌های پوست) است که بدون نیاز به تزریق، برش و یا لیزر و همچنین بدون هیچ نیازی به دوره نقاهت اعمال اثر می‌کند.

هایفوتراپی روشی ایمن و غیرتهاجمی است که بدون نیاز به جراحی و عوارض ناشی از آن، پوست را جوانسازی کرده، لیفت می‌نماید. این روش در مطب دکتر فاطمه عندلیب متخصص پوست و مو در اصفهان، با یکی از به روز ترین دستگاه ها انجام می‌شود. لطفا جهت دریافت نوبت، کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819-031 تماس حاصل فرمایید.

کاربرد هایفوتراپی

مزایای هایفوتراپی

روش درمانی هایفو یکی از پیشرفته‌ترین روش‌های بدون جراحی و غیرتهاجمی لیفت صورت است و مزایای زیادی دارد. برخی از آنها عبارت‌اند از:

جوانسازی پوست با هایفوتراپی

روش انجام هایفوتراپی

شخص به آرامی روی تخت دراز میکشد و پزشک حدود 30 الی 45 دقیقه دسته دستگاه (پروب) هایفو (HIFU) را درست مثل سونوگرافی معمولی به آرامی روی پوست صورت در جهت های خاص روی صورت بیمار حرکت می دهد. این تکنیک درد غیر قابل تحملی ندارد و هیچ نیازی به بیهوشی و بیحسی ندارد و بعضاً حتی نیاز به کرم های موضعی بیحسی نمی باشد.

مراقبت های قبل از هایفوتراپی

مراقبت های پس از هایفوتراپی

مناطق مناسب انجام هایفوتراپی

  1. صورت و ابرو که موجب لیفت کامل صورت و ابرو می شود.
  2. غبغب و نواحی پایین صورت که نتیجه لیفتینگ ایجاد می کند.
  3. گردن و دکلته

کاندید نامناسب هایفوتراپی

انجام این روش برای بعضی افراد به دلایل پزشکی و تخصصی توصیه نمی‌شود. این موارد عبارتند از:

ماندگاری هایفو

ماندگاری و میزان اثربخشی هایفوتراپی به عواملی زیادی بستگی دارد. مواردی مانند سن، میزان افتادگی پوست، سلامت عمومی، سبک زندگی، رژیم غذایی و مقدار رشته‌های کلاژن موجود در پوست می‌ توانند ماندگاری و میزان اثرات درمانی را کاهش یا افزایش دهند. حداقل تا ۶ ماه و حداکثر تا ۳ سال بعد از هایفوتراپی نتایج قابل مشاهده است.

هزینه هایفو

هزینه هایفوی صورت به عوامل مختلفی بستگی دارد و به همین دلیل ممکن است این هزینه در افراد مختلف متفاوت باشد. برخی از فاکتورهای مؤثر بر روی هزینه هایفو شامل وضعیت و شرایط پوستی، تعداد جلسات مورد نیاز، میزان چین و چروک در پوست و … می‌‎باشد.

عوارض هایفوتراپی

به طور کلی شواهد نشان می‌دهد که هایفوتراپی صورت عوارض جانبی کمی دارد، اگرچه برخی از افراد ممکن است بلافاصله بعد از عمل درد و ناراحتی را تجربه کنند؛ اما هیچ عارضه جانبی جدی در درمان وجود ندارد. ممکن است عوارض زیر به‌طور موقتی مشاهده شوند که پس از چند ساعت از بین می‌روند:

برای تشخیص و درمان بیماری های پوستی، همچنین حفظ زیبایی و جوانسازی پوست، بهترین راه، مراجعه به متخصص پوست و مو است. همشهریان گرامی! شما می‌توانید در صورت نیاز، به کلینیک پوست، مو و لیزر دکتر فاطمه عندلیب در اصفهان مراجعه نمایید و از خدمات این مرکز بهره مند شوید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819-031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :چمنی [ 1402-07-30 ]
من برای رفع چروک های گردن و سفت شدن پوست از روش هایفوتراپی استفاده کردم تا الان که راضی بودم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جوانسازی گردن با تزریق بوتاکس به نوارهای عمودی گردنجوانسازی گردن با تزریق بوتاکس به نوارهای عمودی گردن

نوارهای عمودی بر روی پوست گردن که معمولاً شامل دو یا چند چین عمودى‌ بوده و از لبه فک تحتانی تا استخوان‌ های ترقوه ادامه مى‏ یابد. ... ادامه مطلب

کاربردهای لیزرالکساندرایت کوتراکاربردهای لیزرالکساندرایت کوترا

لیزر موهای زائد، در مقایسه با روش های قدیمی مانند شیو کردن، استفاده از موبر یا وکس، دائمی و ماندگارترین روشی است که با هر نوع پوستی سازگاری دارد و با توجه به اهمیت آراستگی فیزیکی که اخیراً بیشتر مورد توجه زنان و مردان قرار گرفته، لیزر موهای زائد به سرعت در حال رشد است. ... ادامه مطلب

علت راش های پوستی ناحیه تناسلی چیست؟علت راش های پوستی ناحیه تناسلی چیست؟

راش پوستی یا بثورات جلدی به ناحیه ای از پوست گفته می شود که ملتهب، متورم و یا تحریک شده باشد و شبیه به جوش یا زخم به نظر می رسد. این نقاط برجسته، لکه دار، پوسته پوسته یا قرمز می شوند و پوست آنها دچار خارش یا سوزش می شود. ... ادامه مطلب

رفع تیرگی زیر بغل با لیزر چگونه است؟رفع تیرگی زیر بغل با لیزر چگونه است؟

یکی از روش های مناسب برای سفید کردن ناحیه ای مانند زیر بغل، استفاده از لیزر می باشد. رفع سریع تیرگی زیر بغل با لیزر اندولیفت از بهترین و سریعترین روش ها به منظور سفید سازی این ناحیه می باشد. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465