عوارض و ماندگاری هایفوتراپی شکم | هزینه هایفوتراپی شکم در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / هایفوتراپی / لاغری با هایفوتراپی شکم

لاغری با هایفوتراپی شکم

بزرگ بودن شکم و چربی های انباشته بر آن و همچنین شل بودن پوست شکم بر اثر چاقی همگی عدم تناسب اندام را در افراد ایجاد میکند که سبب اندامی بدفرم و ظاهری نا زیبا در افراد میشود، از این رو افراد زیادی ورزش و رژیم را انتخاب میکنند که گاهی بی نتیجه می مانند و در صورت نتیجه دیدن با شل شدگی پوست خود رو به خواهند شد. امروزه روش های جراحی زیادی نیز برای لاغری شکم وجود دارد که عوارض مخصوص به خود را نیز دارند. با پیشرفت علم، روش هایفوتراپی شکم به وجود آمده است که سبب لاغری شکم و تخلیه چربی و سفت شدن آن میشود که بدون نیاز به دوران نقاهت بدون زخم و اسکار، نتایج حاصل میشوند. امواج مافوق صوت در هایفوتراپی شکم به صورت متمرکز و با شدت بالا برای تناسب اندام به بافت های چربی موجود در بدن تابیده می شود و درمان به این صورت انجام خواهد شد. علاوه بر لاغری، این روش منجر به منقبض شدن کلاژن ناحیه و اطراف ناحیه درمان میگردد که سفت شدن پوست و جلوگیری از شلی و افتادگی پوست است.

هایفوتراپی روشی ایمن و غیرتهاجمی است که بدون نیاز به جراحی و عوارض ناشی از آن، پوست را جوانسازی کرده، لیفت می‌نماید. این روش در مطب دکتر فاطمه عندلیب متخصص پوست و مو در اصفهان، با یکی از به روز ترین دستگاه ها انجام می‌شود. لطفا جهت دریافت نوبت، کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819-031 تماس حاصل فرمایید.

کاربرد هایفو‌تراپی شکم

مزایای هایفوتراپی شکم

این روش لاغری مزایای بسیاری دارد، همین مزایا باعث شده تا بسیاری از افراد این روش را برای از بین بردن چربی‌های شکم، پهلو و… انتخاب کنند. ازجمله مزایای هایفوتراپی لاغری:

  1. این روش بدون پانسمان و زخم است، هیچگونه جراحتی روی بدن ایجاد نمی‌شود.
  2. به هیچ عنوان از بیهوشی استفاده نمی‌شود.
  3. تعداد جلسات آن کم و کوتاه است.
  4. یک روش کاملاً ایمن بوده و مورد تأیید وزارت غذا و دارو آمریکا FDA هم می‌باشد.
  5. دوران ریکاوری و نقاهت ندارد.
  6. با سوزاندن چربی‌های بدن، پوست بدن هم در آن ناحیه سفت (لیفت) خواهد شد.
  7. در مقایسه با دیگر روش‌های لاغری، یک روش کاملاً مقرون به صرفه خواهد بود.
لاغری با هایفوتراپی شکم

روش انجام هایفوتراپی شکم

برای اینکه پزشک بتواند کار خود را جهت درمان ناحیه شکمی شما آغاز کند، در ابتدا باید ژل اولتراسوند را روی پهلو یا شکمتان قرار دهد. این ژل مخصوص باعث می‌شود امواج فراصوت از طریق یک دستگاه ویژه به لایه‌های چربی مورد نظر اصابت کنند. در هایفوتراپی شکم، دستگاه روی سطح پوست نگه داشته می‌شود و این کار به‌مدت 2 دقیقه ادامه خواهد یافت. این عملیات معمولاً در هر نقطه از ناحیه مورد نظر برای 2 الی 3 بار تکرار می‌شود تا اشعه‌ها مؤثر واقع شوند. احساس گرما، لرزش خفیف و کمی سنگینی روی شکم یا پهلوها از جمله احساساتی است که بیماران در طول جلسه درمان دارند.

مراقبت بعد از هایفوتراپی شکم

برای به حداکثر رساندن نتایج، این دستورالعمل‌ها را دنبال کنید:

کاندید مناسب هایفوتراپی شکم

باید این نکته را در نظر گرفت که هایفوتراپی نمی‌تواند جایگزین عمل جراحی برای کاهش سایز و خارج کردن چربی ها از بدن شود؛ بنابراین هایفو بدن برای افرادی که دچار چاقی مفرط هستند، نتایج رضایت بخشی نخواهد داشت. کاندید مناسب برای هایفو لاغری افرادی هستند که تجمع چربی جزئی در ناحیه شکم آنها مشاهده می شود و نیاز به کاهش یک تا دو سایز با روش‌های درمانی مانند هایفوتراپی دارند. بهترین سن هایفو شکم نیز بین 30 تا 45 سال است. در این سنین متابولیسم بدن به خوبی قادر به دفع سلول های چربی است و بیمار می تواند با رعایت رژیم غذایی و ورزشی مناسب از ماندگار بودن نتایج هایفو شکم مطمئن باشد. نوع پوست افراد نیز تأثیری در نتایج هایفو شکم نخواهد داشت. معمولاً افرادی که 5 تا 10 کیلوگرم اضافه وزن داشته باشند، بهترین کاندید هایفو لاغری شناخته می شوند.

کاندید نامناسب هایفوتراپی شکم

  1. خانم های باردار یا مادران در زمان شیردهی
  2. افراد مبتلا به دیابت پیشرفته
  3. افراد دارای عفونت در قسمت های تحت درمان
  4. مبتلایان به بیماری صرع و بیماری های ویروسی
  5. کسانی که در نواحی تحت درمان پروتز فلزی دارند.
  6. افراد مبتلا به بیماری خونی و دچار خونریزی

ماندگاری هایفوتراپی شکم

نتیجه حاصل از هایفوتراپی برای لاغری بسته به سن، نوع پوست و میزان چربی افراد متفاوت است. خروج بافت چربی و سلول مرده از بدن، در حدود 8 الی 12 هفته طول خواهد کشید. به طور معمول بیمار نتیجه هایفوتراپی شکم را از هفته 6 مشاهده کرده و با کاهش سایزی دو تا چهار سانتی‌متر مواجه خواهد بود؛ اما دیدن نتیجه قطعی حاصل از هایفوتراپی برای لاغری، در حدود 9 ماه زمان برده و به صبر و حوصله نیاز دارد. در نظر داشته باشید که شما در روش هایفو پوست، وزن کم نمی‌کنید بلکه چربی‌های بدن را کاهش می‌دهید. در کاهش وزن، تعداد چربی‌های بدن ثابت مانده و فقط اندازه آنها کوچک می‌شود. پس هر نوع ناپرهیزی و پرخوری می‌تواند، دوباره آنها را به سایز عادی برگردانده و باعث چاقی شما شود.

تعداد جلسات مورد نیاز هایفوتراپی شکم

تعداد جلسات مورد نیاز برای هایفوتراپی لاغری شکم، بین 1 تا 3 جلسه است. البته به طور معمول تعداد جلسات، به میزان چربی ناحیه مورد نظر، بدن شما و تشخیص پزشک بستگی دارد. هر کدام از این جلسات نیز می‌تواند، بین 30 الی 90 دقیقه طول بکشد. به طور معمول با رعایت رژیم غذایی و انجام تمرینات ورزشی مداوم، نتایج هایفو تا سه سال ماندگار خواهد بود.

عوارض هایفو شکم

هایفوتراپی برای هر قسمت از بدن و به هر منظوری استفاده شود، هیچگونه دوره نقاحتی ندارد و تنها به تعداد اندکی مراقبت های بعد از هایفوتراپی محدود می شود. ممکن است افراد با توجه به نوع پوست و تحمل بدن عوارض جانبی بسیار خفیفی مانند قرمزی موضعی پوست داشته باشند که معمولاً طی چند ساعت از بین می رود. از دیگر عوارض احتمالی هایفوتراپی برای لاغری مقداری تورم و سوزن سوزن شدن موقت نیز می باشند که کاملاً قابل تحمل بوده و نهایتاً طی چند روز رفع می شود.

هزینه هایفوتراپی شکم

هزینه هایفو شکم طبق تعرفه هایی که در مراکز درمانی و تخصصی تعریف شده است، به نسبت میزان چربی شکم و مدت زمان چربی زدایی متفاوت است. نوع دستگاه هایفوتراپی شکم نیز می تواند در هزینه های این روش مؤثر باشد.

آراف فرکشنال ترمیا (ترمیا نانو ابلیتیو) که جدیدترین تکنولوژی آر اف می باشد؛ جزو تجهیزات کلینیک تخصصی دکتر فاطمه عندلیب در اصفهان است. با توجه به تاثیر آراف ترمیا در بهبود و جوانسازی پوست، در صورت تمایل به اقدامات قابل انجام با ترمیا، میتوانید به این مرکز مراجعه نمایید. تلفن نوبت دهی و کسب اطلاعات بیشتر : 36260819-031


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :مستانه [ 1402-08-02 ]
سلام مادر من چند ماه پیش تو چند جلسه هایفوتراپی لاغری انجام دادن و نسبت به قبل بسیار پوست شکمش سفت تز شد

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
رفع و درمان اسکار و جای سوختگیرفع و درمان اسکار و جای سوختگی

اسکار سوختگی ممکن است کوچک یا بزرگ باشد. اسکار سوختگی نه تنها به علت تغییراتی که در ظاهر فرد ایجاد می کند بلکه به علت اثراتی که بر روی حرکت نواحی درگیر و افزایش حساسیت این نواحی اعمال می نماید، اثرات منفی را بر کیفیت زندگی فرد دارد. در ادامه به روش های درمان و رفع اسکار سوختگی میپردازیم. ... ادامه مطلب

راهکارهایی شگفت انگیز برای جوان سازی پوست دست هاراهکارهایی شگفت انگیز برای جوان سازی پوست دست ها

با انواع روش‌ های جوانسازی پوست دست، خاصیت کشسانی و شادابی پوست باز می‌ گردد و لطافت و زیبایی دست‌ ها چندین برابر می‌ شود. پزشک پس از معاینه مشخص خواهد کرد که کدام روش جوانسازی پشت دست برای شما مناسبتر خواهد بود. در ادامه به معرفی هر کدام از این روش‌ ها خواهیم پرداخت. ... ادامه مطلب

برجسته سازی گونه با تزریق فیلربرجسته سازی گونه با تزریق فیلر

تزریق فیلر گونه ساختار استخوانی مشخص‌ تری را برای شما ایجاد می‌ کند. با تزریق حجم به زیر لایه پوست، این پرکننده‌ های گونه همچنین می‌ توانند چین و چروک و خطوط ریز را صاف کنند. ... ادامه مطلب

درمان ریزش مو با فیناسترایددرمان ریزش مو با فیناستراید

ریزش موی ناشی از طاسی الگوی مردانه زمانی رخ میدهد که هورمونی به نام DHT (دی هیدروتستوسترون) از رسیدن مواد مغذی حیاتی مورد نیاز فولیکولها به آنها جلوگیری میکند و سبب تضعیف فولیکول موها و در نهایت ریزش موها میگردد؛ اما فیناستراید مانع از تولید DHT شده و از این طریق از فولیکولهای مو محافظت میکند. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465