لیزر ان دیاگ برای درمان ضایعات عروقی صورت | مرکز لیزر NDYAG در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مشکلات پوستی / رفع عروق ریز صورت بدون کبودی و زخم با لیزر ان دیاگ NDYAG

رفع عروق ریز صورت بدون کبودی و زخم با لیزر ان دیاگ NDYAG

هر گونه عارضه در سطح پوست صورت، می‌تواند بر زیبایی آن تأثیر بگذارد. از جمله این موارد، عروق ریزی هستند که بر روی صورت نمایان می شوند و ظاهری نامطلوب به آن می بخشند. این امر موجب پایین آمدن اعتماد به نفس در افراد شده و زندگی آنان را تحت تأثیر قرار می دهند. لیزر ان دیاگ یکی از مؤثرترین لیزرها جهت رفع این ضایعات عروقی است.

آنچه در این مطلب میخوانید

نور و پرتوهای موجود در لیزر ان دیاگ به صورت کاملاً اختصاصی و متمرکز بافت آسیب دیده را مورد هدف قرار می‌ دهند. این عمل در حالی صورت می گیرد که سایر بافت های همجوار بافت آسیب دیده بدون کوچکترین آسیبی سالم می مانند. در واقع هدف اصلی این لیزر گویچه های قرمز هستند که درون عروق خونی قرار دارند. زمانی که لیزر به گویچه های قرمز موجود در عروق خونی برخورد نماید انرژی لیزر تبدیل به گرما می‌شود. سپس گرمای ایجاد شده از گویچه‌های قرمز به جدار رگ منتقل شده و سبب تخریب دیواره رگ می شود.

به این ترتیب ضایعات عروقی درمان می شوند. درمان به کمک این لیزر بسیار سریع و آسان بوده و تقریباً بدون درد انجام می شود. استفاده از این روش نیازی به گذراندن دوره نقاهت نداشته و نتیجه به دست آمده نیز مطلوب می باشد.

عروق ریز صورت به چه علت ایجاد می شوند؟

افزایش سن

افزایش سن یکی از موارد بسیار مهم در پیدایش این عرضه است؛ زیرا با بالا رفتن سن، پوست نازک و ضعیف می‌شود و عروق خونی به خصوص رگ‌های نازک، نزدیک سطح پوست می‌شوند. ضعیف شدن عروق خونی باعث فشار به این رگ‌های خون‌رسان شده و در نهایت آنها متورم می‌شوند.

جنسیت

بیماری واریس صورت در میان بانوان نسبت به آقایان شایع‌تر است.

شما میتوانید برای رفع عروق عنکبوتی با لیزر به مطب تخصصی دکتر فاطمه عندلیب در اصفهان مراجعه نمایید. در این مرکز عروق ریز پا، با بکارگیری لیزر، به صورت سرپایی رفع شده و ظاهر پا به حالت طبیعی و یک دست خود باز میگردد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819 تماس حصل فرمایید.

ژنتیک

در صورتی که در خانواده سابقه ابتلا به واریس صورت وجود داشته باشد، امکان ابتلا دیگر افراد خانواده بیشتر از سایر افراد است.

بارداری

دلیل تغییرات هورمونی ممکن است باعث متورم شدن رگ‌های عنکبوتی در اکثر نقاط بدن به خصوص در صورت شود.

قرار گرفتن در معرض نور خورشید

قرار گرفتن به مدت طولانی در معرض نور مستقیم خورشید باعث ابتلا به این عارضه و یا تشدید واریس صورت در افراد به خصوص بانوان می‌شود.

رادیکال‌ های آزاد

ذرات معلق در هوا که با پوست برخورد می‌کنند می‌تواند ژنتیک پوست را تغییر دهد و منجر به بیماری واریس صورت شود.

رفع عروق ریز صورت بدون کبودی و زخم با لیزر ان دیاگ

ابتلا به بیماری پوستی

بیماری های پوستی مانند آکنه و اگزما باعث التهابات پوستی می‌گردد، این التهابات پوستی گاهی متورم شدن رگ‌های عنکبوتی و پاره شدن رگ‌ها و ابتلا به واریس صورت را به همراه دارد.

تغییرات هورمونی

مصرف قرص‌های ضد بارداری و تغییرات هورمونی به دلیل بلوغ نیز از عوامل مؤثر این عارضه هستند.

عوامل محرک

عطسه کردن با شدت زیاد و یا حتی استفراغ، ممکن است به رگ‌های خونی فشار وارد کرده و باعث پاره شدن مویرگ‌های عنکبوتی صورت شود.

مصرف مشروبات الکلی

مصرف مشروبات الکلی، اثرات مخربی بر روی بدن و رگ‌های خونی می‌گذارد و تورم رگ‌های عنکبوتی صورت و واریس را به همراه دارد.

سبک زندگی

عدم فعالیت بدنی و تغذیه نامناسب و مصرف مواد مخدر و دخانیات از دیگر دلایل بروز واریس صورت هستند.

ویژگی های لیزر ان دیاگ NDYAG

کاربرد لیزر ان دیاگ NDYAG

چگونه عروق ریز صورت با لیزر ان دیاگ از بین می روند؟

پس از ضدعفونی کردن با رعایت شرایط استریلیزاسیون و تحت بی حسی موضعی فیبر نازک و قابل انعطاف لیزر در درون ضایعات عروقی جایگذاری می شود. این کار با هدایت پروب سونو گرافی صورت می گیرد. پس از اطمینان از جایگذاری ، مرحله بعد که در واقع مرحله از بین بردن رگ است شروع می شود که در این مرحله میزان مشخصی از حرارت در بازه زمانی کوتاه چند ثانیه ای به دیواره رگ در نقاط مختلف تابانده می شود. کل لیزر درمانی واریس نزدیک به ۳۰ دقیقه طول می کشد.

مراقب‌های قبل و بعد از لیزر ان دیاگ

مراقبت‌هایی که باید بعد از انجام لیزردرمانی انجام دهید عبارتند از:

تعداد جلسات لیزر ان دیاگ برای درمان ضایعات عروقی صورت

درمان ضایعات عروقی با یک جلسه امکان‌پذیر نیست؛ بنابراین پزشک معالج چندین جلسه را برای این کار در نظر می‌گیرد. معمولاً پس از ۳ هفته از انجام لیزر، بیمار باید مجدداً به پزشک مراجعه کند تا پزشک بر اساس میزان پاسخ‌دهی درمان و بر اساس میزان پاکسازی، لیزردرمانی را تمدید کند. فواصل بین هر درمان معمولاً ۳ تا ۶ هفته است و پزشک این جلسات را ادامه می‌دهد تا بیمار به بهبودی کامل برسد. البته باید در نظر داشته باشید که تعداد این جلسات بستگی به پراکندگی واریس شما، عمق رگ‌های آسیب‌دیده و نظر پزشک دارد.

هزینه لیزر ان دیاگ عروق ریز صورت

هزینه درمان با این دستگاه به مساحت ناحیه تحت درمان، تخصص پزشک، تعرفه های کلینیک، خدماتی که توسط کلینیک ارائه می گردد و … بستگی دارد و قبل از مراجعه به پزشک نمیتوان هزینه دقیقی برای درمان اعلام نمود.

عوارض لیزر ان دیاگ

استفاده از دستگاه لیزر اندیاگ عوارض شدیدی به همراه ندارد. مواردی مانند درد، قرمزی، تورم و خارش محل لیزرشده بلافاصله پس از انجام لیزر، عوارضی کاملاً طبیعی هستند. با گذشت چند روز، کلیه این عوارض از بین می‌روند. در برخی موارد بسیار نادر مشاهده شده که محل لیزر، کبود می‌شود یا نوعی عفونت باکتریایی در آن رشد می‌کند. در این موارد نیز مراقبت و استفاده از آنتی بیوتیک‌ها به راحتی می‌تواند مشکل را به صورت کامل برطرف کند.

شما میتوانید برای انجام لیزر اندولیفت در اصفهان ، و برخورداری از مزایای شگفت انگیز این روش، به مطب دکتر فاطمه عندلیب مراجعه نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :گلی [ 1402-08-06 ]
سلام من چندماهه زیر چشم و روی گونم رگ های زیادی زده ممکنه واریس باشه ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
علت و درمان زخم و پوسته پوسته شدن سرعلت و درمان زخم و پوسته پوسته شدن سر

بسیاری از بیماریهای مختلف پوستی، روی پوست سر تأثیر می گذارد. پوسته های موجود روی پوست سر باعث خارش پوست می شوند و شامل تکه های حساسی از پوست سر هستند. هنگامی که این پوسته ها روی سر فرد باشند، فرد دائماً آنها را می خاراند؛ اما این تنها باعث بدتر شدن عارضه می شود. ... ادامه مطلب

تزریق چربی صورت چیست؟تزریق چربی صورت چیست؟

تزریق چربی به صورت یکی از مؤثرترین و ماندگارترین روش های جوانسازی و جبران حجم از دست رفته چربی پوست است. تزریق چربی روشی است که در آن بافت چربی از ناحیه مورد نظر در بدن فرد متقاضی برداشته می شود و پس از طی پروسه فرآوری به نقاط مختلفی در ناحیه زیر پوست تزریق می شود. ... ادامه مطلب

آراف فرکشنال ترمیا چیست و چه تفاوتی با آر اف فرکشنال های قدیمی دارد؟آراف فرکشنال ترمیا چیست و چه تفاوتی با آر اف فرکشنال های قدیمی دارد؟

با افزایش سن، سلول ها کلاژن کمتری تولید می کنند که منجر به افتادگی و چین و چروک پوست می شوند. شل شدن پوست در حدود ۳۵ تا ۴۰ سالگی اتفاق می افتد. یکی از روشهای جوانسازی پوست با دستگاه ترمیا که نوعی آر اف فرکشنال است، امکان پذیر است و رضایت بسیاری از افراد را تضمین می کند. ... ادامه مطلب

درمان کبودی و خون مردگی پس از تزریق ژل لبدرمان کبودی و خون مردگی پس از تزریق ژل لب

کبودی و خون مردگی بعد از تزریق ژل لب معمولاً طبیعی بوده و در عرض چند روز برطرف خواهد شد. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465