کاربرد لیزر جنسیس کوترا
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مشکلات پوستی / جوانسازی پوست با لیزر جنسیس کوترا

جوانسازی پوست با لیزر جنسیس کوترا

لیزر جنسیس نوعی روش جوانسازی انقلابی است که روند طبیعی پوست را تحریک می‌کند تا اثرات ناشی از افزایش سن و تماس بیش از حد با نور خورشید را معکوس کند و پوستی درخشان و شفاف و سالم ایجاد کند. لیزر جنسیس کوترا به یک هندپیس multi purpose مجهز شده است که این هندپیس دارای دو پرتو هدف جداگانه، برای اطمینان از فاصله گذاری صحیح و اثرگذار است. لیزر جنسیس دارای یک سنسور مجزا جهت کنترل دمای سطح پوست می باشد. دما در سطح پوست از 25 تا 46 متغیر است که توسط LED های تعبیه شده روی هندپیس نمایش داده می‌شود.

پالس‌های میکروثانیه ای جنسیس برای همه تایپ‌های پوستی مناسب است. اگرچه جنسیس را جهت سلامت و زیبایی عمومی پوست و درمان التهاب و قرمزی، آکنه‌های فعال و منافذ باز استفاده می‌کنند؛ اما بهره گیری از این هندپیس در بهبود ضایعات پیگمانی، ملاسما و کک و مک نیز بی‌نظیر است. مهمترین ویژگی دستگاه جنسیس استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد پرتو هدف سه‌گانه برای اطمینان از فاصله دقیق و سازگار با سطح پوست و مانیتورینگ پیشرفته دما است. برخورد پرتوهای لیزر جنسیس به پوست سبب تولید گرما شده و این امر باعث فعال شدن سلول های «فیبروبلاست» می شود؛ در نتیجه این عمل کلاژن تولید می گردد.

هنگامی که در پوست آسیب دیده توسط لیزر جنسیس کوترا، کلاژن سازی اتفاق بیفتد چین و چروک ها کم شده، پوست سفت تر و صاف تر خواهد شد. لیزر جنسیس کوترا که توسط دکتر فاطمه عندلیب در اصفهان بکار گرفته می‌شود؛ ، مزیت‌هایی چون نتیجه گیری فوری، ماندگاری و درمان بدون درد را به همراه دارد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819 تماس حصل فرمایید.

موارد درمان لیزر جنسیس کوترا

نواحی مورد درمان با لیزر جنسیس کوترا

اگرچه این روش در هر نقطه از بدن مناسب است؛ اما برخی استفاده از لیزر را در موارد زیر خواهند داشت:

مزایای لیزر جنسیس کوترا

لیزر جنسیس یک درمان غیر تهاجمی است که معمولاً تنها حدود 15 تا 20 دقیقه طول می کشد. نیازی به بیهوشی ندارد؛ زیرا این یک روش بدون درد است که تنها باعث ایجاد احساس گرمای ملایم می شود. لیزر جنسیس برای درمان ایمن و مؤثر در هر نوع پوستی طراحی شده است و می توان با خیال راحت در تمام قسمت های بدن (به استثنای چشم و نواحی اطراف) استفاده شود. این مورد بر خلاف لیزرهای دیگری است که در صورت استفاده بر روی نوع نامناسب پوست با خطر تغییر رنگ همراه هستند.

کاندید نامناسب درمان با لیزر جنسیس کوترا

استفاده از این لیزر در صورت بارداری یا شیردهی مناسب نیست و اگر از داروهای رقیق‌کننده خون استفاده می‌کنید یا بیماری‌های پوستی دارید، می‌تواند خطرناک باشد.

نحوه عملکرد لیزر جنسیس کوترا

لیزر جنسیس نوعی لیزر غیرتخریبی «ان دی یگ» است که پروب دستگاه با پوست تماس ندارد؛ ولی با برخورد پرتوهای لیزر با پوست تولید گرما می‌کند. این گرما در عمق پوست ایجاد می‌شود و تولید طبیعی کلاژن را تحریک می‌کند. همچنین منافذ پوستی نیز طی اعمال این لیزر بر پوست بسته می‌شوند و پوست، سطحی صاف‌تر و یکدست‌تر پیدا می‌کند. گرمای تولید شده توسط این لیزر سبب کشته شدن باکتری‌های سطح و زیر پوست شده و مانع عود آکنه می‌شود.

لیزر جنسیس

اقدامات قبل از درمان با لیزر جنسیس کوترا

قبل از درمان نیازی به ژل یا کرم بیحس کننده نخواهید داشت. از شما خواسته می‌شود که آرایش یا مرطوب‌کننده‌های خود را پاک کنید و در برخی موارد، ممکن است از شما خواسته شود ناحیه مورد درمان را اصلاح کنید. پزشک شما تمام الزامات قبل از درمان را بررسی کرده و به شما خواهد گفت.

مراقبت های بعد از درمان با لیزر جنسیس کوترا

تعداد جلسات درمان با لیزر جنسیس کوترا

با توجه به نوع پوست و مشکل ایجاد شده، تعداد جلسات درمان برای افراد متفاوت می باشد. معمولاً توصیه می شود بین 3 تا 10 درمان با لیزر جنسیس به فاصله حدود 4 هفته دریافت کنید.

ماندگاری نتایج لیزر جنسیس کوترا

نتایج و فایده‌های لیزر جنسیس با گذشت زمان خود را نشان می‌دهند و بیشترین اثرات در مدت ۶ ماه قابل مشاهده خواهند بود. در مورد اسکارها، لیزر جنسیس می‌تواند اثرات دائمی داشته باشد و سبب بهبود همیشگی اسکارها شود؛ اما از نظر جوانسازی تکرار جلسات درمانی توصیه می‌شود. بر اساس وضعیت بدن، اثرات لیزر می‌توانند تا بیش از ۱ سال هم دوام داشته باشند.

قیمت لیزر جنسیس

لیزر جنسیس کوترا به دلیل تکنولوژی نوین و برتری که در جوانسازی و درمان اسکار و تیرگی دارد و همچنین بدون عارضه بودن، در مقایسه با سایر لیزرها نسبتاً گران‌تر است. هزینه لیزر جنسیس برای هر بیمار بر اساس تعداد شات مورد نیاز و سطح تخصص پزشک محاسبه می‌شود.

عوارض جانبی لیزر جنسیس کوترا

استفاده از لیزر جنسیس کوترا یک روش بسیار کم خطر در نظر گرفته می شود. شایع ترین عارضه جانبی، قرمزی پس از درمان است که معمولاً طی چند روز خود به خود برطرف می شود. اگر تا به حال به هر نوع لیزری واکنش نشان داده اید، قبل از لیزر با پزشک خود مشورت کنید.

جوانسازی با لیزر CO2 فرکشنال نوعی درمان پوستی است که توسط متخصص پوست برای کاهش جای جوش، چین‌وچروک‌ها و سایر ناهنجاری‌های پوستی انجام می‌شود. جوانسازی با لیزر CO2 فرکشنال یا فرکسل توسط دکتر فاطمه عندلیب در اصفهان انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819 تماس حصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :علیزاده [ 1402-06-17 ]
سلام خسته نباشید خانم دکتر تفاوت دستگاه الکس و کوترا چیه؟ کدومشون بهتره

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
روش های درمان غیر جراحی افتادگی پلکروش های درمان غیر جراحی افتادگی پلک

افتادگی پلک، عارضه ‌ای است که در آن پوست پلک بالایی به سمت پایین متمایل می شود و در چنین شرایطی، پوست پلک شل شده و روی چشم می افتد ... ادامه مطلب

علت و علائم قارچ پوستی دستعلت و علائم قارچ پوستی دست

عفونت قارچی که مایکوز نیز نامیده می شود، یک بیماری پوستی است که توسط قارچ ایجاد می شود. میلیون ها گونه قارچ وجود دارد که در خاک، روی گیاهان، روی سطح خانه و روی پوست شما زندگی می کنند. حدود نیمی از قارچ‌ها مضر هستند که اگر روی پوست بنشینند می‌ توانند باعث عفونت قارچی شوند. ... ادامه مطلب

تزریق فیلر به شقیقه برای چه کسانی مناسب است؟تزریق فیلر به شقیقه برای چه کسانی مناسب است؟

گودی شقیقه ها درصورت، حتی روی افزایش چین و چروک نیز تأثیر می گذارد. این روند در دهه سوم زندگی آغاز شده و پس از چهل سالگی اوج می‌ گیرد. ... ادامه مطلب

ماینوکسیدیل چیست؟ماینوکسیدیل چیست؟

محلول ماینوکسیدل به صورت تخصصی برای درمان ریزش مو استفاده می شود که این محلول در بعضی از دیگر بیماری ها مانند ریزش مو با الگوی سکه ای توسط پزشک تجویز می شود. محلول ماینوکسیدیل از طرف دیگر جنبه ی تقویت مو را هم دارد و عموماً برای موهای کرکی و ضعیف تجویز می شود. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465