کاربردهای اندولیفت
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / اندولیفت / برخی از کاربردهای اندولیفت که شاید ندانید

برخی از کاربردهای اندولیفت که شاید ندانید

با افزایش سن، شاهد تخریب و تحلیل تدریجی رشته های پروتئینی کلاژن و الاستین در بافت های زیرین پوست خواهیم بود که افتادگی در بافت پوست،کاهش حجم بافت و ظاهر پیری در چهره انسان پدیدار می شود، لذا نیاز به رسیدگی پوست در افراد بیشتر حس می گردد. اندولیفت یک روش جدید برای برانگیختن بافت‌های عمیق پوست با استفاده از لیزر است.

آنچه در این مطلب میخوانید

این بافت‌ها با این تحریک می‌توانند رشته‌های کلاژن جدید ساخته و از این طریق افتادگی پوست را کاهش دهند. این روش همچنین به عنوان یکی از مطرح‌ترین تکنیک‌های لاغری موضعی نیز می باشد که مکانیسمی نسبتاً ساده‌ دارد. دستگاه اندولیفت از لیزری با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر استفاده می‌کند. این پرتوی لیزری، نوعی نور مادون قرمز یا فرو سرخ محسوب می‌شود که طول موج آن بیشترین اثر را روی آب و چربی ‌های موجود در بافت پوست دارد. هدف اصلی در اندولیفت هم ذوب کردن چربی ‌های اضافی پوست و در نتیجه سفت شدن آن است.

مزایای اندولیفت

شما میتوانید برای انجام لیزر اندولیفت در اصفهان، و برخورداری از مزایای شگفت انگیز این روش، به مطب دکتر فاطمه عندلیب مراجعه نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819-031 تماس حاصل فرمایید.

کاربرد اندولیفت

در این تکنیک جهت کاهش سایز بدن، میکروفیبرهایی به اندازه یک تار موی انسان چربی‌های اضافه را از طریق انتقال «لیپولیتیک انتخابی» و «فوتو بیو مدولاسیون» ذوب می‌کنند. قدرت لیزر اندولیفت از وارد کردن نیروی متمرکز بر ناحیه مورد نظر سرچشمه می‌گیرد. به عبارت دیگر، امواج این دستگاه موضع مورد نظر و البته سلول‌های چربی موجود در آن را مورد هدف قرار داده و با سرعت قابل توجهی آنها را از بین می‌برند.

اندولیفت شکم به منظور بهبود شکل و ظاهر بخش هایی از شکم و پهلو انجام می شود. این روش باعث کاهش چربی های اضافی و ناهمواریهای شکم، تغییر شکل و ایجاد تناسب در بخش هایی در این ناحیه شده که به دلایل گوناگونی نظیر شل شدن پوست، عوارض بعد از بارداری، نوسانات وزن، لیپوساکشن و… دچار ظاهر نامناسبی شدند. این دستگاه با استفاده از میکروفیبرهایی بسیار نازک به ضخامت ۲۰۰تا۶۰۰ میکرون (در حدود ضخامت یک تار مو) امواج لیزر با طول‌موج ۱۴۷۰ نانومتر را به زیر پوست می‌فرستد تا بتواند با تاباندن آن به بافت‌های زیرین اقدام به ذوب کردن چربی‌ها و بازآرایی اسکلت پروتئینی بافت کند.

کاربردهای اندولیفت

از بین بردن غبغب با اندولیفت روشی ساده از نوع لیزر درمانی است که برای انجام آن نیاز به بیهوشی نیست . در این روش برخلاف سایر لیزردرمانی ها، پرتو لیزر به صورت سطحی و موضعی استفاده نمیشود، بلکه با فیبرهایی که بسیار نازک هستند و ضخامتی در حد تار مو دارند به زیر پوست و بافتهای عمیق تر فرستاده شده و تابش می شود .این لیزر به تجزیه چربیها می پردازد و در لایه میانی پوست ایجاد حرارت کرده که موجب تحریک کلاژن سازی می شود . لیزر به صورت انتخابی، به تجزیه‌ی چربی‌ها و بازآرایی اسکلت پروتئینی بافت می پردازد. به طور کلی نتیجه اندولیفت و تابش لیزر به شرح زیر می باشد:

  1. لیزری که به پوست تابش داده می شود می تواند به سرعت سبب چربی سوزی موضعی و لیپولیز شود.
  2. اندولیفت می تواند سبب درمان افتادگی پوست در ناحیه گردن ، صورت و بازوها شود.
  3. لیزر اندولیفت در لایه میانی پوست سبب القای تولید و بازآرایی کلاژن های پوست می شود.
  4. اندولیفت می تواند سبب تحریک و فعال شدن واکنش های سوخت و سازی در خارج سلول ها شود. این شرایط می تواند سبب بهبود شادابی و زیبایی پوست شود.
  5. تحریک چربی سوزی پوست و باز آرایی عناصر بافتی پوست سبب کاهش حجم بافت چربی و بافت های لنفاوی می شود.
  6. اندولیفت می تواند سبب کانتورینگ و سفت شدن پوست شود.

روش انجام اندولیفت

در روز عمل با توجه به معاینات انجام شده ناحیه تابش بر روی صورت مشخص می‌شود. این ناحیه با استفاده از مواد ضدعفونی پاک‌ سازی خواهد شد تا همه آلودگی‌های آن از بین بروند. اندولیفت دردی ندارد؛ اما ممکن است پزشک با توجه به شرایط متقاضی از پمادهای بی‌حسی موضعی هم استفاده کند. در این مرحله دستگاه لیزر اندولیفت با توجه به معاینات قبلی تنظیم می‌شود و لیزر به محل موردنظر تابانده خواهد شد. در واقع این نور از طریق فیبرهایی به ضخامت ۲۰۰ تا ۳۰۰ میکرون به زیر پوست هدایت می‌شوند و بعد از رسیدن به محل مورد نظر انرژی لیزر آزاد می‌گردد. این انرژی می‌تواند آسیب‌هایی کنترل شده در بافت‌های زیر پوستی به وجود آورد که سلول‌ها را تحریک می‌کند تا با تولید کلاژن و افزایش خون‌رسانی به بافت پوست، آسیب را از بین ببرند.

مراقبت های پیش از انجام اندولیفت

پیش از انجام اندولیفت باید پوست صورت خود را با آب و صابون به خوبی بشویید. به این معنی که پیش از اندولیفت، پوست باید از هر گونه مواد آرایشی پاک شود. تمیز بودن پوست ، اصلی ترین شرط برای پیشگیری از ایجاد عفونت یا حساسیت در حین درمان است.

مراقبت های پس از انجام اندولیفت

چه زمانی نتیجه اندولیفت قابل مشاهده خواهد بود؟

تنها 20 درصد از نتایج اندولیفت بلافاصله بعد از تزریق قابل مشاهده است و پس از طی چندین ماه نتایج نهایی مشخص خواهد شد. بهترین زمان برای مشاهده نتایج اندولیفت در ناحیه ی مداخله ۶ ماه بعد از انجام آن است.

هزینه اندولیفت

هزینه اندولیفت به عوامل گوناگونی بستگی دارد که شامل موارد زیر است :

  1. دستگاه مورد استفاده
  2. محل درمان
  3. سطح مهارت جراح و متخصص پوست
  4. قیمت فیبر مصرفی دستگاه
  5. نوع داروهای تجویز شده
  6. تعداد جلسات مورد نیاز

عوارض جانبی اندولیفت

استفاده از روش اندولیفت معمولاً دارای عوارض درمانی خاصی نیست. با انجام مراقبت‌های پس از اندولیفت می‌توان میزان عوارض احتمالی و نادر را به حداقل مقدار خود رساند. گاهی برخی افراد پس از ورود فیبر نوری نازک به زیر پوستشان دچار التهاب یا تورم اندکی در آن ناحیه می‌گردند. این مورد مشکل عجیبی نیست و در کوتاه‌مدت به‌صورت کامل رفع می‌شود.

اگر می خواهید اطلاعاتی درباره اگزما به دست آورید ؛ کلیک کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :جاننثاری [ 1402-08-06 ]
سلام خانم دکتر خسته نباشید برای رفع غبغب با یک جلسه نتیجه میبینم یا نیاز به جلسات بیشتری هست ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
روش از بین بردن موهای زائد هورمونیروش از بین بردن موهای زائد هورمونی

موهای زائد هورمونی و یا هیرسوتیسم از جمله شایع ترین بیماری های موهای زائد است که در نتیجه تولید افراطی و یا عملکرد هورمونی با نام آندروژن در بدن رخ می دهد. این هورمون توسط تخمدان ها یا غدد فوق کلیوی ترشح شده و به شکل موضعی در پیاز مو تولید می شود. ... ادامه مطلب

رفع تیرگی زیر بغل با لیزر چگونه است؟رفع تیرگی زیر بغل با لیزر چگونه است؟

یکی از روش های مناسب برای سفید کردن ناحیه ای مانند زیر بغل، استفاده از لیزر می باشد. رفع سریع تیرگی زیر بغل با لیزر اندولیفت از بهترین و سریعترین روش ها به منظور سفید سازی این ناحیه می باشد. ... ادامه مطلب

جوانسازی پوست با هایفوتراپیجوانسازی پوست با هایفوتراپی

هایفو به واقع نوین‌ ترین سیستم جوانسازی با روشی مدرن برای افزایش محسوس اثرات درمان‌ های جوانسازی پوست (مانند تحریک تولید کلاژن، بازسازی لایه‌ های پوست) است که بدون نیاز به تزریق، برش و یا لیزر و همچنین بدون هیچ نیازی به دوره نقاهت اعمال اثر می‌ کند. ... ادامه مطلب

معرفی بوتاکس زئومین XEOMIN آلمانمعرفی بوتاکس زئومین XEOMIN آلمان

امروزه استفاده از روشهای مختلف پزشکی برای جوانسازی و ترمیم پوست صورت رایج شده است. یکی از این روشها تزریق بوتاکس است که چندین سال است طرفداران ویژه خود را پیدا کرده است. بوتاکس زئومین یکی از بهترین برندهای بوتاکس در دنیا می‌ باشد که در این بخش به معرفی آن پرداخته ایم ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465