درمان جوش صورت | بهترین درمان جوش صورت در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / اسکار و آکنه / برای پیشگیری از ایجاد جای جوش چه کنیم؟

برای پیشگیری از ایجاد جای جوش چه کنیم؟

همانگونه که می دانید درمان جای جوش مخصوصا در ناحیه بدن به مراتب مشکل ترو پرهزینه تر از درمان خود جوش است.لذا هدف ما ازدرمان جلوگیری از جوش زدن است. وقتی از جوش زدن جلوگیری شود متعاقبا جای جوشی هم به جا نمی ماند.با توجه به این توضیحات مهمترین نکته در جلوگیری از ایجاد جای جوش درمان سریع وبه موقع جوش وپیگیری منظم درمان زیر نظرپزشک متخصص پوست می باشد.

اغلب افراد به ویژه درنوجوانی و جوانی با ایجاد جوش های مزاحم و در پی آن جای جوش، بر روی پوست صورت و بدن خود مواجه می‌شوند. روشهای متعددی از قبیل دارو درمانی (داروهایی از قبیل ایزوترتینوئین یا رآکوتان)، لیزر تراپی و ... برای درمان جوش و جای جوش وجود دارد. شما می‌توانید با مراجعه به دکتر فاطمه عندلیب متخصص پوست در اصفهان، درزمینه مناسب ترین و بهترین روش درمان جوش مشاوره بگیرید. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و تعیین نوبت با شماره تلفن 36260819 تماس بگیرید.

درمان جای جوش

متاسفانه برخی از بیماران جوش را به امید بهبود خودبخودی رها می کنند که این مساله در برخی موارد منجر به ایجاد جای جوشهای شدید وغیر قابل درمان مخصوصا در ناحیه بدن می شود.توصیه مهم این است که اگر در ناحیه صورت ویا بدن شما جوشهای شدیدی بروز کرده است و یکی از نزدیکان شما دچار جای جوش فرو رفته برروی این نواحی می باشد سریعا به متخصص پوست مراجعه کنید.

جوش صورت

چرا که معمولا ایجاد جای جوش فرورفته زمینه ارثی دارد ولی شما می توانید با مصرف داروی راکوتان زیر نظر پزشک متخصص پوست جوشهای خود رابه طور کامل ریشه کن کنید ودر نتیجه از بروز جای جوشهایی که به سختی درمان میشوند جلوگیری نمایید.نکته دیگر در پیشگیری از ایجاد جای جوش پرهیز از فشاردادن و کندن جوشهاست.هر گونه دستکاری جوش باعث ایجاد التهاب بیشتر در محل جوش ودر نتیجه جاگذاری بیشتر می شود.

جوانسازی با لیزر CO2 فرکشنال نوعی درمان پوستی است که توسط متخصص پوست برای کاهش جای جوش، چین‌وچروک‌ها و سایر ناهنجاری‌های پوستی انجام می‌شود. جوانسازی با لیزر CO2 فرکشنال یا فرکسل توسط دکتر فاطمه عندلیب در اصفهان انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819 تماس حصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :ثمین [ 1402-06-15 ]
خانم دکتر مطالب شما فوق العادست ممنونم از وقتی که می زارید و مطالب رو در اختیار کاربرها قرار میدهید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا اندولیفت در درمان جای جوش اثر دارد؟آیا اندولیفت در درمان جای جوش اثر دارد؟

اندولیفت یکی از بهترین روش های لیزری برای درمان جای جوش است که به سرعت نتایج آن قابل مشاهده است. ... ادامه مطلب

جوانسازی پوست با روشهای تزریقیجوانسازی پوست با روشهای تزریقی

روش‌ های جوانسازی با هم تفاوت دارند. جوانسازی پوست صورت می‌ تواند تقارن را به صورت بازگرداند و حتی می‌ توان به صورت موضعی برای درمان چین‌ و چروک‌ ها، شل شدگی و افتادگی پوست و جای زخم‌ ها اقدام کرد. در این مطلب به معرفی روش‌ های تزریقی جوانسازی پوست صورت می‌ پردازیم. ... ادامه مطلب

ریزش موی ارثی چه نشانه هایی دارد و چگونه درمان میشود؟ریزش موی ارثی چه نشانه هایی دارد و چگونه درمان میشود؟

ریزش مو معمولاً نگران‌ کننده نیست؛ اما برخی از انواع ریزش مو، دائمی هستند و معمولاً در میان برخی افراد دیده می‌ شوند. یکی از این انواع ریزش مو، ریزش موی ارثی است که می‌ تواند هم مردان و هم زنان را تحت تأثیر قرار دهد. ... ادامه مطلب

اگزما چیست؟اگزما چیست؟

اگزما که به آن درماتیت آتوپیک نیز گفته می شود، یک بیماری پوستی رایج است که موجب التهاب، خارش و قرمزی پوست می شود. اگزما در کودکان بیشتر از بزرگسالان رایج است و نوعی واکنش آلرژیک در نظر گرفته می شود؛ اما در اغلب موارد، آلرژی محسوب نمی شود. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465