دکتر فاطمه عندلیب | متخصص پوست و مو
آیا اندولیفت در درمان جای جوش اثر دارد؟

اندولیفت یکی از بهترین روش های لیزری برای درمان جای جوش است که به سرعت نتایج آن قابل مشاهده است.

برخی از کاربردهای اندولیفت که شاید ندانید

اندولیفت یک روش جدید برای برانگیختن بافت‌های عمیق پوست با استفاده از لیزر است.

آیا همیشه انجام اندولیفت موثر است؟

امروزه انواعی از روش های جوانسازی و بهبود پوست، از جمله اندولیفت می توانند برای رفع چین و چروک پوست به کار گرفته شوند.

اندولیفت، روشی مؤثر در جوانسازی پوست

یکی از جدیدترین روش های جوانسازی، لیزر اندولیفت است که یک روش غیر تهاجمی زیبایی است. در اندولیفت از امواج لیزر کمک گرفته شده است تا متقاضی بتواند چی

لیزر اندولیفت جدیدترین روش درمان پف زیر چشم

داشتن پوست شل و پف زیر چشم موجب می شود که چهره‌ی شما خسته، فرسوده و پیر به نظر بیاید و این موضوع از زیبایی و جذابیت چهره شما کم می کند. لیزر اندولیفت روشی برای جوانسازی پوست صورت که با تحریک بافت‌ های عمقی جهت ساخت کلاژن‌ های جدید به منظور کاهش افتادگی پوست و سفت‌ سازی آن به کار می رود.

رفع تیرگی زیر بغل با لیزر چگونه است؟

یکی از روش های مناسب برای سفید کردن ناحیه ای مانند زیر بغل، استفاده از لیزر می باشد. رفع سریع تیرگی زیر بغل با لیزر اندولیفت از بهترین و سریعترین روش ها به منظور سفید سازی این ناحیه می باشد.

لیزر اندولیفت برای روشن شدن پوست صورت

وایتنینگ پوست صورت فرایندی است که برای روشن سازی رنگ پوست در یک سری از نقاط انجام می شود. روش هایی که برای روشن کردن پوست استفاده می شوند معمولاً تولید ملانین در پوست را کاهش می دهند. اندولیفت یک روش سرپایی و کم تهاجم برای جوانسازی پوست با لیزر است که در این روش به معرفی آن پرداختیم.

نحوه سفيد سازی بیکینی با ليزر اندولیفت چگونه است؟

تیرگی ناحیه تناسلی در برخی افراد منجر به خجالت زدگی و کاهش اعتماد به نفس در شده است. اما روشهای زیادی برای واژینال وایتنینگ ارائه شده است که لیزر اندولیفت یکی از آنها است که از امواج لیزر کمک گرفته میشود تا با استفاده از آن تیرگی بیکینی برطرف شود.

راه های رفع و از بین بردن غبغب بدون جراحی

چندین گزینه برای درمان غبغب یا کاهش افتادگی آن وجود دارد. روش‌ های جراحی، مانند لیفت گردن، می‌ توانند پوست شما را سفت کرده و آن را کمتر شل به نظر برساند. روشهای غیرجراحی مانند ترماژ، لیزر و لایه برداری می­توانند ترکیب کلاژن پوست شما را تغییر دهند.

لیزر اندولیفت چیست و چه کاربردی دارد؟

اندولیفت روشی برای جوانسازی پوست صورت و دیگر بخش‌های بدن است که نوعی روش لیزر درمانی کم‌ تهاجمی است و با هدف لیفتینگ اجزای صورت انجام میشود.

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465