اثرگذاری اندولیفت به چه عواملی بستگی دارد؟
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / اندولیفت / آیا همیشه انجام اندولیفت موثر است؟

آیا همیشه انجام اندولیفت موثر است؟

با افزایش سن و توقف کلاژن سازی، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و روند پیری پوست آغاز شده و باعث افتادگی و چین و چروک شدن پوست می شود. امروزه انواعی از روش های جوانسازی و بهبود پوست، از جمله اندولیفت می توانند برطرف کننده این خواسته باشند. ارائه فناوری اندولیفت اولین بار توسط شرکت ایتالیایی یوفتون (EUFOTON) انجام شد که از فیبرهای نوری یک بار مصرف 300 میکرون بهره می برد و اشعه ی لیزر از طریق این فیبرهایی ظریف به قسمت درم پوست تابانده می‌شود تا اثرات کلاژن سازی اندولیفت انجام شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

یوفتون از دستگاه‌های پرکاربرد در خدمات جوانسازی پوست و زیبایی پوست است. این دستگاه یک بدنه اصلی مکعب‌ شکل دارد که تا حدودی شبیه به دستگاه‌های ویدئو است. روی ضلع جلویی این دستگاه مانیتوری تعبیه شده است که می‌توان در هنگام کار با آن، اطلاعات لازم را روی مانیتور مشاهده کرد. دستگاه اندولیفت با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر حداقل آسیب به بافتهای اطراف جذب حداکثری در بافت مورد نظر را دارد. اندولیفت از معدود روش های درمانی است که می توانید بلافاصله اثر آن را مشاهده کنید؛ اما عواملی وجود دارد که اثرگذاری آن را کاهش و یا بی تأثیر میکند که در ادامه ذکر می گردد.

کاربردهای اندولیفت

شما میتوانید برای انجام لیزر اندولیفت در اصفهان، و برخورداری از مزایای شگفت انگیز این روش، به مطب دکتر فاطمه عندلیب مراجعه نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819-031 تماس حاصل فرمایید.

اثرگذاری اندولیفت به چه عواملی بستگی دارد؟

زمان انجام اندولیفت

زمان انجام اندولیفت، بستگی به اندازه ناحیه و علائم تحت درمان دارد؛ اما به طور کلی بین 30 دقیقه تا 90 دقیقه طول می کشد. معمولاً یک بار انجام اندولیفت نیاز است، اگرچه برخی افراد ممکن است برای به دست آوردن بهترین نتیجه به تکرار نیاز داشته باشند.

دستگاه اندولیفت

اندولیفت دارای مجوز FDA (سازمان غذا و دارو آمریکا) و همچنین CE MDD (استاندارد تجهیزات پزشکی اتحادیه اروپا) و ثبت شده در اداره کل تجهیزات پزشکی ایران می‌باشد و ایمنی و اثر بخشی آن نیز تأیید شده است. در حال حاضر دستگاه ایرانی اندوآراف که هزینه کمی در قیاس با اندولیفت دارد به عنوان اندولیفت به افراد معرفی میگردد که نتایج نهایی و لیفت آن به هیچ وجه شبیه به اندولیفت اصلی نمی باشد.

انجام اندولیفت توسط متخصص پوست

متخصص پوست با دانش بالا و آگاهی نسبت به ساختار پوست می‌تواند در درمان و یا جوانسازی پوست بسیار کمک کننده و اثر گذار باشد. لذا گر اندولیفت توسط پزشک متخصص پوست انجام شود نتایج مثبتی برای افراد خواهد داشت و در غیر این صورت نتایج مورد نظر حاصل نخواهد شد.

اندولیفت

نحوه عملکرد اندولیفت

در روز عمل با توجه به معاینات انجام شده ناحیه تابش بر روی صورت مشخص می‌شود. این ناحیه با استفاده از مواد ضدعفونی پاک‌ سازی خواهد شد تا همه آلودگی‌های آن از بین بروند. اندولیفت دردی ندارد؛ اما ممکن است پزشک با توجه به شرایط متقاضی از پمادهای بی‌حسی موضعی هم استفاده کند. در این مرحله دستگاه لیزر اندولیفت با توجه به معاینات قبلی تنظیم می‌شود و لیزر به محل موردنظر تابانده خواهد شد. در واقع این نور از طریق فیبرهایی به ضخامت ۲۰۰ تا ۳۰۰ میکرون به زیر پوست هدایت می‌شوند و بعد از رسیدن به محل مورد نظر انرژی لیزر آزاد می‌گردد. این انرژی می‌تواند آسیب‌هایی کنترل شده در بافت‌های زیر پوستی به وجود آورد که سلول‌ها را تحریک می‌کند تا با تولید کلاژن و افزایش خون‌رسانی به بافت پوست آن آسیب را از بین ببرند.

مراقبت های پیش از انجام اندولیفت

پیش از انجام اندولیفت باید پوست صورت خود را با آب و صابون به خوبی بشویید. به این معنی که پیش از اندولیفت، پوست باید از هر گونه مواد آرایشی پاک شود. تمیز بودن پوست صورت، اصلی ترین شرط برای پیشگیری از ایجاد عفونت یا حساسیت در حین درمان است.

مراقبت های پس از انجام اندولیفت

  1. هنگام استراحت، سر را بالاتر از قفسه سینه نگهدارید.
  2. از انجام فعالیت های فیزیکی شدید اجتناب نمایید.
  3. در معرض نور شدید و مستقیم آفتاب قرار نگیرید.
  4. اجتناب از مصرف دخانیات و الکل
  5. هنگام شستشو، پوست خود را به آرامی و با محلول رقیق سرکه یا آب نمک بشویید.
  6. برای کاهش کبودی و تورم از کمپرس یخ استفاده کنید.
  7. پیاده روی را فراموش نکنید؛ زیرا پیاده روی با تسریع گردش خون، دوره نقاهت را کاهش می دهد.
  8. از داروهایی مانند آسپرین که خون را رقیق می کنند، استفاده نکنید.

ماندگاری اندولیفت

مانند همه درمان ها در همه زمینه های پزشکی، ماندگاری درمان های زیبایی در افراد متفاوت می باشد و بستگی به نوع پوست، وضعیت بدن، میزان و نوع مشکلات پوستی افرادی دارد که کاندید انجام این متد درمانی هستند. در برخی از موارد، اگر پزشک متخصص تشخیص دهد، اندولیفت برای افراد در فواصل زمانی مشخص جهت اثر گذاری بالاتر می تواند تکرار شود. این امر 6 تا 12 ماه بعد از درمان ادامه می‌یابد و ظاهر پوست برای مدت زیادی پس از این درمان بهبود می‌یابد.

عوارض جانبی اندولیفت

معمولاً اندولیفت عوارض جانبی خاصی را دربر نخواهد داشت؛ اما به طور کلی امکان تورم یا کبودی در ناحیه تحت درمان دور از انتظار نیست. این عوارض پس از حدود دو هفته خود به خود رفع خواهند شد. از عوارض جانبی نادر این روش هم می‌توان به تغییر رنگ یا کبودی ناحیه تحت درمان اشاره کرد که می‌تواند منجر به ضعف عضلانی اطراف دهان شود. این عارضه ممکن است تا 6 ماه ادامه پیدا کند که بسیار نادر است.

هزینه اندولیفت

عوامل مختلفی قیمت اندولیفت صورت را تعیین می کنند. یکی از مهم ترین این عوامل، محل درمان است. هر کدام از اعضای بدن، با قیمت متفاوتی تحت درمان اندولیفت قرار می گیرند. دستگاهی که برای درمان مورد استفاده قرار می گیرد نیز از دیگر فاکتورهای مؤثر در قیمت این شیوه درمانی است. مهارت جراح یا پزشک را می توان از دیگر عوامل مؤثر در قیمت گذاری عمل اندولیفت برشمرد. همچنین تعداد جلسات درمانی در قیمت گذاری این روش درمانی تأثیر گذار می باشد.

اگر می خواهید اطلاعاتی درباره اگزما به دست آورید ؛ کلیک کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :بیتا صفری [ 1402-08-06 ]
سلام خانم دکتر از نظر شما لیزر اندولیفت برای رفع غبغب بهتره یا سفت شدن پوست

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
راهکارهایی شگفت انگیز برای جوان سازی پوست دست هاراهکارهایی شگفت انگیز برای جوان سازی پوست دست ها

با انواع روش‌ های جوانسازی پوست دست، خاصیت کشسانی و شادابی پوست باز می‌ گردد و لطافت و زیبایی دست‌ ها چندین برابر می‌ شود. پزشک پس از معاینه مشخص خواهد کرد که کدام روش جوانسازی پشت دست برای شما مناسبتر خواهد بود. در ادامه به معرفی هر کدام از این روش‌ ها خواهیم پرداخت. ... ادامه مطلب

درمان جای جوش با آر اف فرکشنال (RF)درمان جای جوش با آر اف فرکشنال (RF)

درمان جای جوش با آر اف فرکشنال تنها یکی از فواید استفاده از این دستگاه است. بعد از پایان دوره‌ ی درمان، پوستتان سفت‌ تر می شود و چین و چروک آن از بین ... ادامه مطلب

آراف فرکشنال ترمیا چیست و چه تفاوتی با آر اف فرکشنال های قدیمی دارد؟آراف فرکشنال ترمیا چیست و چه تفاوتی با آر اف فرکشنال های قدیمی دارد؟

با افزایش سن، سلول ها کلاژن کمتری تولید می کنند که منجر به افتادگی و چین و چروک پوست می شوند. شل شدن پوست در حدود ۳۵ تا ۴۰ سالگی اتفاق می افتد. یکی از روشهای جوانسازی پوست با دستگاه ترمیا که نوعی آر اف فرکشنال است، امکان پذیر است و رضایت بسیاری از افراد را تضمین می کند. ... ادامه مطلب

زاویه سازی فک با فیلر؛ نحوه انجام، مزایا، مراقبتها، ماندگاری و هزینهزاویه سازی فک با فیلر؛ نحوه انجام، مزایا، مراقبتها، ماندگاری و هزینه

در زاویه سازی فک با تزریق فیلر، هیالورونیک اسید به فک تزریق می شود که با تحریک کلاژن سازی باعث ایجاد حجم و برجسته تر شدن زوایای صورت می شود. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465