کرم آبرسان چیست | آیا آبرسان پوست را روشن میکند؟
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مشکلات پوستی / فواید و نحوه استفاده از کرم آبرسان پوست

فواید و نحوه استفاده از کرم آبرسان پوست

به همان اندازه که داشتن پوست شاداب و شفاف نشانه سلامتی آن است، پوست خشک و شکننده، ظاهر شما را نازیبا می‌کند. یکی از مشکلاتی که بیشتر افراد با آن درگیر هستند، خشکی پوست است. این اتفاق معمولاً با افزایش سن و استفاده بیش از حد از محصولات آرایشی و شوینده های غیر استاندارد به وجود می آید. آبرسانی پوست یکی از مراحل روتین مراقبت از پوست است که منجر به از بین رفتن خشکی پوست و حفظ طراوت و شادابی آن می گردد.

آنچه در این مطلب میخوانید

کرم آبرسان و مرطوب کننده به هیچ‌عنوان تنها به پوست خشک تعلق ندارند و در واقع هر تیپ پوستی برای سلامت بیشتر و حفظ بافت شاداب به آبرسانی نیاز دارد. به همین دلیل، قرار دادن یک کرم آبرسان خوب در روتین پوستی، منجر به مراقبت هرچه بیشتر از پوستتان خواهد شد. کرم آبرسان پوست محصولی محلول در آب، فاقد الکل و حاوی مواد مغذی است که به بازسازی آب بدن، حفظ رطوبت در پوست و رفع خشکی آن کمک می‌کند. کرم‌های آبرسان به سلول‌های پوست اجازه می‌دهند تا رطوبت و آب را جذب کنند و باعث درخشندگی پوست شوند.

آبرسان ها اغلب حاوی محصولات یا ترکیباتی تحت عنوان Humectants مثل هیالورونیک اسید، گلیسیرین و ترکیبات گلیکولی هستند که ازنظر ساختاری برای جذب مولکول‌های آب از پوست یا هوا طراحی شده‌اند.درواقع این محصولات ترکیباتی آب‌ دوست هستند که باعث شکل‌گیری سریع مولکول‌های آب و هیدروژن می‌شوند. Humectants یا جاذب رطوبت ها نه‌تنها می‌توانند آب را از محیط اطراف بیرون بکشند بلکه می‌توانند آن را از لایه‌های عمیق‌تر پوست مانند درم به لایه‌های بالایی پوست بکشانند.

فواید و نحوه استفاده از کرم آبرسان پوست

مزایای استفاده از کرم آبرسان

کرم آبرسان چیست؟

کرم آبرسان پوست حاوی مواد آبرسانی است که در جذب رطوبت و آب به سطح پوست مؤثر هستند. کرم های آب رسان، به دلیل بهره مندی از ترکیبات هومکتانت، نظیر گلیسیرین و هیالورونیک اسید، برای پوست های دی هیدراته یا کم آب کاربرد دارند. هومکتانت ها را می توان ترکیبات جاذب رطوبت نامید؛ چراکه از طریق جذب رطوبت هوا وارد عمل می شوند و در مواردی حتی از رطوبت لایه های عمقی تر پوست وام می گیرند.

نحوه استفاده از کرم آبرسان پوست

آیا آبرسان پوست را روشن میکند؟

آبرسانی به پوست باعث شفافیت پوست شما شده و همین مورد تیرگی و لک ‌های آن را به مرور زمان محو می‌کند. البته تمام این موارد در گرو آن است که آبرسان درستی را انتخاب و نحوه استفاده از آبرسان را بیاموزید.

تأثیر کرم ابرسان بر لک صورت

کرم های آبرسان به واسطه ترکیباتی که دارند به روشن تر شدن پوست کمک میکنند که در نتیجه آن کم رنگ شدن یا محو کامل لک پوستی را شاهد خواهیم بود. این محصولات با ایجاد یک لایه اضافی روی سطح پوست از ورود عوامل جدید و مخرب جلوگیری میکنند و در نتیجه اجازه بروز جوش، آکنه یا لک های جدید و … را نمیدهند.

عوارض کرم آبرسان

هیدراته نگه داشتن پوست صورت برای تمام پوست‌ها واجب است و برای پوست ضرر ندارد. البته که استفاده از برند نامعتبر می‌تواند برای پوست شما مشکل ایجاد کند؛ اما به صورت کلی این کرم پوست شما را همیشه آبرسانی شده و مرطوب نگه می‌دارد و از خشک شدن آن و افتادن چین و چروک روی آن محافظت می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فرم دهی لب با تزریق ژل ، کلیک کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :نیکبخت [ 1402-08-11 ]
خاتنم دکتر زحمت کشیدید این مطلب عالی رو گذاشتید ممنونم ففقط لطفا بگید که کدوم آبرسان ها بهتره و باعث آبرسانی پوست میشه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
فرم دهی لب با تزریق ژل لبفرم دهی لب با تزریق ژل لب

داشتن لب‌ های حجیم و خوش فرم به جذابیت چهره شما کمک زیادی می‌ کند. ژل های لب بر پایه‌ ی اسید هیالورونیک طی چند سال گذشته به عوامل تقویت‌ کننده و پرکننده بافت نرم تبدیل شده‌ اند. ... ادامه مطلب

اگر برای اولین بار می خواهید بوتاکس تزریق کنید باید بدانید...اگر برای اولین بار می خواهید بوتاکس تزریق کنید باید بدانید...

روش های زیادی برای کند کردن روند پیری پوست و برگرداندن جوانی به آن ایجاد شده است. یکی از روش ها که در این زمینه می تواند مناسب باشد، بوتاکس است ... ادامه مطلب

روشهای شیمیایی جوانسازی پوستروشهای شیمیایی جوانسازی پوست

اهمیت حفظ جوانی و شادابی پوست صورت از گذشته تا به امروز همیشه و در هر شرایط سنی با هر جنسیتی بر هیچکس پوشیده نیست. ... ادامه مطلب

علت سیاهی زیر چشم روشهای درمان آن چیست؟علت سیاهی زیر چشم روشهای درمان آن چیست؟

یکی از عوامل شایع اما مهمی که تأثیر مستقیمی روی شادابی و جوانی صورت فرد می گذارد، تیرگی زیر چشم است. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465