ماندگاری مزوتراپی لک صورت | هزینه مزوتراپی لک صورت در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لک،تیرگی و کک مک / مزوتراپی صورت برای درمان لک

مزوتراپی صورت برای درمان لک

لک صورت یکی از مشکلاتی است که ممکن است برای پوست ایجاد شود و به دلایل مختلفی ایجاد شوند. دلایلی از جمله ژنتیک، نوسان سطح هورمون‌ها، استرس، رطوبت زیاد و استفاده از محصولات مراقبت شخصی روغنی یا چرب وجود دارند. امروزه دانش پزشکی با به کارگیری تکنولوژی، روش‌های جدید درمانی را ابداع کرده است که می‌تواند در درمان لک مفید باشد. مزوتراپی، یک روش درمانی غیر جراحی است که می تواند با تأمین مقادیری از مواد مؤثر مانند ویتامین ها، مواد معدنی، اسید هیالورونیک و مواد روشن کننده به طور مستقیم برای ناحیه مورد نظر، باعث بهبود لک شود. با تزریق دارو، الاستین و کلاژن که سبب ترمیم پوست می شوند، تحریک و تولید مجدد خواهند شد که این تولید سلول های جدید پوستی، موجب رفع لک های صورت می شود. داروهای تزریقی در روش مزوتراپی با تأثیر بر لایه های داخلی پوست موجب بر طرف شدن لک صورت می شوند.

ترکیبات مزوتراپی

موادی که در مزوتراپی صورت برای درمان لک می‌توان به زیر پوست تزریق شود:

  1. داروهایی از دسته آنتی‌بیوتیک‌ها
  2. انواع هورمون‌ها
  3. آنزیم‌های مخصوص پوست
  4. انواع ویتامین و مینرال
  5. مواد و عصاره‌های گیاهی مجاز

مزایای مزوتراپی

روش تزریق مزوتراپی لک صورت

درمان لک صورت با مزوتراپی حدود یک ساعت طول می‌کشد. این کار با ارزیابی تخصصی پوست شروع می‌شود. قبل از شروع درمان، پوست کاملاً تمیز و استریل می‌شود. هنگامی‌که شروع به تزریق مزوتراپی می‌شود، احساس خارش سبکی را احساس خواهید کرد که ممکن است کمی گزش داشته باشد. پس از اتمام مرحله تزریق، باقیمانده را روی پوست ماساژ می‌دهند.

درمان لک

مراقبت قبل از مزوتراپی لک صورت

ممکن است از شما خواسته شود یک هفته قبل از عمل از مصرف آسپیرین و سایر داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی (NSAID ها) اجتناب کنید. این داروها ممکن است خطر ابتلا به خونریزی و کبودی در طول مزوتراپی را افزایش دهند.

مراقبت بعد از مزوتراپی لک صورت

مدت اثر مزوتراپی صورت

نتایج مزوتراپی و اثر آن به عوامل مختلف مربوط به بدن و سن شما بستگی دارد. درحالی‌که بعضی از بیماران ممکن است بعد از اولین جلسه بهبود را مشاهده کنند، برخی دیگر ممکن است برای دو یا سه جلسه منتظر بمانند تا نتایج مورد نظر را ببینند.

موارد منع انجام مزوتراپی

ماندگاری مزوتراپی لک صورت

برای اینکه بتوانید تأثیرات این روش را به صورت دائم مشاهده کنید نیاز دارید که در دوره های 6 تا 12 ماهه زمانی که تأثیرات این روش از بین رود، به طور پیوسته مزوتراپی را انجام دهید.

عوارض مزوتراپی برای لک صورت

برخی از افراد نسبت به تعدادی از ترکیبات مورد استفاده در مزوتراپی حساسیت بسیار بالایی دارند و دچار واکنش پوستی می‌شوند. واکنش پوستی خود را به صورت کهیر پوستی ، تاول پوست، راش پوستی، بی حسی و سوزن سوزن شدن در ناحیه مورد نظر نشان می‌دهد. سایر عوارض جانبی خفیف مزوتراپی عبارتند از خونریزی، کبودی، خارش و درد خفیف. معمولاً این عوارض جانبی ماندگار نیستند و طی مدت کوتاهی از بین می‌روند و شما میتوانید پس از یک شبانه روز استراحت، شاهد نتایج اولیه حاصل از درمان باشید.

هزینه مزوتراپی لک صورت

بخش زیادی از هزینه مزوتراپی به برند و نوع ماده تزریقی بستگی دارد و عوامل دیگری مانند هزینه‌های کلینیک و سایر خدمات درمانی در این هزینه تأثیر دارند.

امروزه یکی از رایج ترین اقداماتی که در کلینیک های تخصصی پوست صورت می‌گیرد؛ تزریق بوتاکس است. این عمل با استفاده از موادی مانند بوتاکس دیسپورت و مصپورت جهت جوانسازی و رفع چین و چروک، درمان لبخند لثه ای ، درمان میگرن و رفع تعریق بیش از حد در مطب دکتر عندلیب متخصص پوست و مو در اصفهان انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819-031 تماس حصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :قادری [ 1402-08-02 ]
من آلرژی دارم یه تعدادلک های درشت روی صورتم هست نمیدونم روش دیگه ایی هست که بخوام این لک ها رو از بین ببرم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ماندگاری بوتاکس چقدر است و چه عواملی باعث افزایش آن می شود؟ماندگاری بوتاکس چقدر است و چه عواملی باعث افزایش آن می شود؟

برای رفع چین و چروک‌ های صورت از روش‌ های گوناگونی استفاده می‌ شود که یکی از این روش‌ ها، تزریق بوتاکس است. ... ادامه مطلب

فرم دهی لب با تزریق ژل لبفرم دهی لب با تزریق ژل لب

داشتن لب‌ های حجیم و خوش فرم به جذابیت چهره شما کمک زیادی می‌ کند. ژل های لب بر پایه‌ ی اسید هیالورونیک طی چند سال گذشته به عوامل تقویت‌ کننده و پرکننده بافت نرم تبدیل شده‌ اند. ... ادامه مطلب

تاثیرات تزریق هیر فیلر بر رشد مجدد و تقویت موهاتاثیرات تزریق هیر فیلر بر رشد مجدد و تقویت موها

فیلر مو یک نوع درمان تزریقی برای تقویت موی سر و جلوگیری از بروز مشکلاتی مانند ریزش، آلوپسی و نازک شدن به شمار می رود. ... ادامه مطلب

اگزما چیست؟اگزما چیست؟

اگزما که به آن درماتیت آتوپیک نیز گفته می شود، یک بیماری پوستی رایج است که موجب التهاب، خارش و قرمزی پوست می شود. اگزما در کودکان بیشتر از بزرگسالان رایج است و نوعی واکنش آلرژیک در نظر گرفته می شود؛ اما در اغلب موارد، آلرژی محسوب نمی شود. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465