دکتر فاطمه عندلیب | متخصص پوست و مو
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / آر اف فرکشنال
آیا می توان آر اف و هایفو را با هم ترکیب کرد؟

در چند سال اخیر روش های جوانسازی و زیبایی بسیار متنوع شده اند.در حال حاضر هایفوتراپی و آر اف فرکشنال دو روش جوانسازی بسیار محبوب و پر طرفدار است.

آیا میتوان همزمان با تزریق فیلر از روشهایی مانند لیزر CO2 یا آر اف هم استفاده کرد؟

از روشهای جوانسازی پوست، آر اف فرکشنال، تزریق فیلر و لیزرco2 است. در صورت تزریق فیلر در ۶ ماه اخیر از لیزر CO2 نمیتوان استفاده کرد .

رفع منافذ باز پوست با لیزر CO2

یکی از روش های درمانی برای کوچک شدن منافذ پوست استفاده از لیزر co2 است که با استفاده از این لیزر منافذ باز پوست جمع می شود.ليزر CO2 علاوه بر اينكه در

درمان جای جوش با آر اف فرکشنال (RF)

درمان جای جوش با آر اف فرکشنال تنها یکی از فواید استفاده از این دستگاه است. بعد از پایان دوره‌ ی درمان، پوستتان سفت‌ تر می شود و چین و چروک آن از بین

بهترین روشهای جوانسازی پوست

از بهترین روشهای جوانسازی پوست، آر اف فرکشنال، هایفوتراپی و لیزرco2 است.می توان به صورت موضعی برای درمان چین‌ وچروک ها، شل شدگی و افتادگی پوست و جای ز

پس از لیزر فرکشنال چه باید کرد؟

لیزر فرکشنال نخستین و قدرتمندترین سیستم در جوانسازی و درمان برخی عارضه های پوستی است که باعث از بین رفتن چین‌ و چروک های ریز، کاهش اندازه منافذ و سفت شدن پوست میشود. مراقبت های قبل و بعد از درمان با لیزر فرکشنال co2 بیشترین تأثیر را در نتیجه نهایی دارند که در ادامه بیان میشوند.

بهترین لیزرها برای جوانسازی پوست کدامند؟

جوانسازی و زیباسازی پوست صورت یک روش درمانی زیبایی است. از لیزر به شیوه‌ های مختلف برای جوانسازی و رفع افتادگی پوست استفاده می‌ شود تا چین‌ و چروک، اسکار و بسیاری از لکه‌ های دیگر را درمان کند. درمان با استفاده از لیزر ایمن، مؤثر و راحت است.

مزایای ترمیا نانو ابلیتیو در لیفت و جوانسازی پوست

با افزایش سن، سلول ها کلاژن کمتری تولید می کنند که منجر به افتادگی صورت و چین و چروک پوست میشوند. شل شدن پوست زمانی اتفاق می افتد که کمیت و کیفیت کلاژن شما شروع به کاهش می کند. یکی از روشهای جوانسازی و لیفت پوست با دستگاه ترمیا که نوعی آر اف فرکشنال است، امکان پذیر است.

آراف فرکشنال ترمیا چیست و چه تفاوتی با آر اف فرکشنال های قدیمی دارد؟

با افزایش سن، سلول ها کلاژن کمتری تولید می کنند که منجر به افتادگی و چین و چروک پوست می شوند. شل شدن پوست در حدود ۳۵ تا ۴۰ سالگی اتفاق می افتد. یکی از روشهای جوانسازی پوست با دستگاه ترمیا که نوعی آر اف فرکشنال است، امکان پذیر است و رضایت بسیاری از افراد را تضمین می کند.

کاربرد آر اف فرکشنال (RF)

RF فرکشنال نوعی روش درمانی است که در آن از فرکانس رادیویی استفاده میشود. این روش یک راه ارگانیک برای بازسازی تولید کلاژن و الاستین است. فرکانس رادیویی از امواج رادیویی سطح پایین برای ایجاد واکنش حرارتی در پوست استفاده میکند.

لیزر co2 فرکشنال چیست؛ بررسی کاربرد

جوانسازی با لیزر CO2 نوعی درمان پوستی است که توسط متخصصان پوست برای کاهش جای جوش، چین‌ و چروک‌ های عمیق و سایر ناهنجاری‌ های پوستی انجام می‌ شود. لیزر فرکشنال یک روش غیرتهاجمی است که با استفاده از لیزر دی‌ اکسید کربن، لایه‌ های خارجی و آسیب‌ دیده پوست را از بین می‌ برد.

جوانسازی پوست صورت با آر اف فرکشنال

آر اف فرکشنال، نسل جدیدی از تکنولوژی رادیوفرکوئنسی است که جهت جوانسازی پوست بکار می رود.در این روش با استفاده از هندپیس دستگاه ،سوزنهای کوچکی به پوست وارد می شود که امواج حرارتی را به عمق درم می رساند. حرارت وارد شده به سلولهای پوستی باعث تحریک آنها به ساخت کلاژن و در نتیجه افزایش قوام پوست می شود

درمان تعریق بیش از حد زیر بغل با نیدل آراف چیست؟

یکی از جدیدترین روشهای درمانی هایپرهیدروززیر بغل، نیدل آراف است.در این روش برای بیمار دو جلسه نیدل آراف در ناحیه زیر بغل ، به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی انجام می شود . فاصله دو جلسه آراف چهارهفته یکبار می باشد

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465