دکتر فاطمه عندلیب | متخصص پوست و مو
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس
درمان تعریق کف دست با تزریق بوتاکس

روشهای زیادی برای درمان تعریق بیش از حد کف دست وجود دارد که می توان به تزریق بوتاکس اشاره کرد.

اگر برای اولین بار می خواهید بوتاکس تزریق کنید باید بدانید...

روش های زیادی برای کند کردن روند پیری پوست و برگرداندن جوانی به آن ایجاد شده است. یکی از روش ها که در این زمینه می تواند مناسب باشد، بوتاکس است

تزریق بوتاکس چه عوارضی دارد؟

بوتاکس نوعی تزریق زیبایی است که سم بوتولینوم را وارد پوست کرده و عضلات فعال صورت را فلج می‌کند.

جوانسازی گردن با تزریق بوتاکس به نوارهای عمودی گردن

نوارهای عمودی بر روی پوست گردن که معمولاً شامل دو یا چند چین عمودى‌ بوده و از لبه فک تحتانی تا استخوان‌ های ترقوه ادامه مى‏ یابد.

تزریق بوتاکس برای از بین بردن خطوط خرگوشی روی بینی

زمانی که پوست کلاژن خود را از دست می دهد، خطوط اطراف بینی نمایان می ‎شوند. کلاژن ها فیبرهایی هستند که به استحکام و انعطاف پذیر بودن پوست کمک می کنند.

ماندگاری بوتاکس چقدر است و چه عواملی باعث افزایش آن می شود؟

برای رفع چین و چروک‌ های صورت از روش‌ های گوناگونی استفاده می‌ شود که یکی از این روش‌ ها، تزریق بوتاکس است.

لیفت چشم گربه ای با تزریق بوتاکس

لیفت چشم‌ گربه‌ ای برای کاهش اثرات افتادگی پلک و پیری چهره استفاده می شود. نوروتوکسین هایی مانند بوتاکس با شل کردن ماهیچه هایی که معمولاً ابروها را ب

بهترین سن برای تزریق بوتاکس چه زمانی است؟

افزایش سن، باعث ایجاد تغییراتی در بافت پوست می گردد. در نتیجه این تغییرات، نشانه هایی مثل چین و چروک و افتادگی پوست مشاهده می شود.

مراقبتهای بعد از بوتاکس پیشانی و دور چشم

تزریق بوتاکس از پدید آمدن خطوط بر روی پیشانی و دور چشم جلوگیری کرده و یا آنها را درمان می کند. به همین جهت مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس مهم است .

درمان لبخند لثه ای با بوتاکس

لبخند لثه ای وضعیتی است که لب بالایی اشخاص هنگام لبخند زدن بالاتر از دندان های بالایی آنها قرار می گیرد و لثه ی آنها بیش از حد مشخص میشود.

میزان اثرگذاری بوتاکس در بالا بردن نوک بینی

افتادگی نوک بینی از جمله نمونه‌هایی است که می‌تواند توازن صورت را به هم بزند.تزریق بوتاکس به بینی یکی از روش هایی که است که اخیراً با هدف فرم دهی به بینی و زیباسازی آن مورد استفاده قرار گرفته است.

در چه نقاطی از صورت بوتاکس تزریق میشود؟

یکی از رایج‌ترین و مؤثرترین روش‌ های جوانسازی، تزریق بوتاکس به صورت است. عملکرد بوتاکس به گونه‌ ای است که با قطع سیگنال‌ ها و راه‌ های ارتباطی عصبی بین مغز و ناحیه هدف، سبب فلج موقت عضله آن ناحیه شده و به این صورت دیگر عضله قادر به حرکت و ایجاد چین و چروک در پوست آن ناحیه نخواهد بود.

برای آگاهی از اقدامات و مراقبتهای بوتاکس این مطلب را بخوانید

تزریق بوتاکس یکی از پرطرفدارترین روش‌ های برطرف کردن چین و چروک‌ و جلوگیری از ایجاد آنها است. توجه به مراقبت‌ های بعد از بوتاکس باعث می‌ شود نتایج تزریق بوتاکس در صورت رعایت دقیق توصیه‌ های پزشک بسیار بهتر خواهند شد و زودتر ثابت می‌ شوند.

با عجیب ترین کاربرد بوتاکس آشنا شوید؛ تزریق بوتاکس به عضله جونده

عضلات جونده عضلاتی هستند که در پشت فک قرار دارند و به ما اجازه می دهند تا جویدن را انجام دهیم . بزرگی این عضلات که با نام هایپرتروفی عضله ماستر شناخته می شود می تواند موجب گردد که شکل صورت پهن و مربعی شکل به نظر بیاید.تزریق بوتاکس به عضله ماستر، عجیب ترین کاربرد بوتاکس است.

معرفی بوتاکس زئومین XEOMIN آلمان

امروزه استفاده از روشهای مختلف پزشکی برای جوانسازی و ترمیم پوست صورت رایج شده است. یکی از این روشها تزریق بوتاکس است که چندین سال است طرفداران ویژه خود را پیدا کرده است. بوتاکس زئومین یکی از بهترین برندهای بوتاکس در دنیا می‌ باشد که در این بخش به معرفی آن پرداخته ایم

روشهای رفع چروک پیشانی

اگر ایجاد یک روتین مراقبت از پوست خود با ترکیبات ضد پیری، درمان‌ های خانگی و آرایش‌ های صورت کارساز نبود و مهم‌ تر از همه، اگر واقعاً می‌ خواهید به خطوط ظریف خود پایان دهید وقت آن رسیده که توجه خود را به دارو های تزریقی معطوف کنید.

همه چیز درباره بوتاکس خط اخم

بهترین روش درمان خطوط اخم از طریق تزریق بوتاکس می‌ باشد. بوتاکس از سم بوتولونیوم نوع A ساخته شده که به صورت موقتی باعث فلج شدن عضلات می‌ شود. برای انقباض یک عضله، دستور انقباض از مغز صادر می شود و به اعصاب حرکتی عضله می رسد.

دیسپورت چیست و مزایای بوتاکس دیسپورت کدام است؟

تزریق بوتاکس در حال حاضر پرطرفدارترین روش جوانسازی پوست است که برای از بین بردن چروک‌ های متحرک مانند خط لبخند و چروک‌ های پنجه کلاغی بسیار کاربرد دارد. یکی از برندهای معتبر مورد استفاده در این زمینه بوتاکس دیسپورت نام دارد.

محل تزریق بوتاکس میگرن

اکثر افراد جامعه فکر میکنند که تنها کاربرد بوتاکس رفع چین و چروک صورت است در حالی که بوتاکس کاربردهای دیگری هم دارد . در این مقاله به کاربرد بوتاکس برای جلوگیری از حملات میگرن مزمن می پردازیم

درمان تعریق بیش از حد زیر بغل با بوتاکس

یکی از کاربردهای بوتاکس که مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا(FDA) می باشد درمان هایپرهیدروز زیربغل است.این روش درمانی بسیار موثر است به طوریکه میزان تعریق بیمار حدود نود درصد کاهش می یابد که این امر باعث بهبود کیفیت زندگی فردی واجتماعی فرد می شود.

پاسخ به 22 سوال رایج در مورد بوتاکس

بوتاکس، همان سم بوتولینیوم است. این سم، یک پروتئین خالص شده استریل است که در محیط آزمایشگاهی توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینیوم تولید می شود. کاری که بوتاکس انجام می دهد این است که از ترشح استیل کولین جلوگیری می کند و در نتیجه مانع از انقباض عضله می شود

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465