آر اف فرکشنال برای جوانسازی و درمان آکنه و منافذ باز پوست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / اسکار و آکنه / مزایای آر اف فرکشنال برای درمان اسکار آکنه

مزایای آر اف فرکشنال برای درمان اسکار آکنه

اسکار آکنه وقتی ایجاد می‌شود که جوش‌ها به قدری در عمق لایه‌های پوستی نفوذ می‌کنند که باعث صدمه زدن به این لایه‌های داخلی می‌شوند. در واقع از آنجا که عامل اصلى فرورفتگى پوست در محل جوش‌های آکنه، چسبندگى و فیبروز لایه پوستی زیر آنها است که موجب کشیده شدن پوست به داخل و فرورفتگی آن می‌شود. آزادسازى این چسبندگى‌ها بخش مهم و ضرورى براى درمان این ضایعات پوستى به شمار می‌رود. راهکارهای درمانی مؤثری برای ترمیم اسکار آکنه وجود دارند که به واسطه پیشرفت تکنولوژی، هر روز مؤثرتر از قبل می‌شوند. روش آر اف فرکشنال در درمان اسکار آکنه به‌ خوبی عمل می‌کند و همچنین می‌تواند به مقابله با آکنه کمک کند. درمان با کمک امواج فرکانس رادیویی که با ابزارهای تخصصی به نواحی آسیب‌ دیده از پوست وارد می‌شود، ‌انجام می‌گیرد. این امواج رادیویی در سطح عمیق‌ تر در ناحیه آسیب‌ دیده عمل می‌کنند. انرژی به گرما تبدیل می‌شود و موجب تجزیه بافت آسیب‌ دیده می‌گردد. سطح کلاژن و الاستین پوست نیز بالا می‌رود که پس از یک دوره زمانی پوست را محکم و انعطاف‌ پذیر می‌سازد. درمان، نتایج فوق‌العاده به ارمغان می‌آورد؛ چراکه اسکار در اکثر قسمت‌ها رفع شده و ظاهر فرد به‌ طور قابل‌ توجهی بهبود می‌یابد. لیزر co2 یک روش غیرتهاجمی است که با استفاده از دی‌اکسید کربن، لایه‌های خارجی و آسیب‌ دیده پوست را از بین می‌برد. لیزر فرکشنال با هدف قرار دادن لایه اول و دوم پوست به بازسازی کلاژن و تحریک رشد آن کمک می‌کند.

جوانسازی با لیزر CO2 فرکشنال نوعی درمان پوستی است که توسط متخصص پوست برای کاهش جای جوش، چین‌وچروک‌ها و سایر ناهنجاری‌های پوستی انجام می‌شود. جوانسازی با لیزر CO2 فرکشنال یا فرکسل توسط دکتر فاطمه عندلیب در اصفهان انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819-031 تماس حصل فرمایید.

علت ایجاد جوش

عوامل مستعد جوش

درمان اسکار آکنه

انواع اسکار آکنه

جای جوش انواع مختلفی دارد و هر کدام از انواع جای جوش نیز درمان های خاص خود را دارد، برخی از جای جوش ها به صورت برآمدگی و فرورفتگی، برخی به صورت لک های قرمز یا قهوه ای نمود پیدا می کند. جای جوش هایی که به صورت فرورفتگی و یا برجستگی است ممکن است اشکال مختلفی از اسکارها را داشته باشند که عبارتند از:

مزایای آر اف فرکشنال برای درمان اسکار آکنه

  1. سریع بودن درمان
  2. تعداد جلسات درمانی بسیار کم (1 تا 4 جلسه)
  3. قابلیت درمان کلیه پوست‌ها (پوست‌های جوان و مسن یا پوست‌های تیره و روشن)
  4. عدم بیهوشی و جراحی
  5. بدون عوارض، خونریزی، التهاب و ایجاد بخیه روی سطح پوست
  6. ماندگاری نسبتاً پایدار

فرایند انجام آر اف فرکشنال

برای انجام این روش ابتدا پوست را با کرم موضعی بی‌حس‌کننده، بی‌حس می‌‌کنند. سپس با استفاده از کیت سوزنی که این سوزن‌ها برای هر بیمار به‌طور جداگانه استفاده می‌شود، امواج را با انرژی زیاد به لایه‌ی زیرین پوست فرستاده‌ و با تحریک بافت پوست باعث کلاژن سازی و سفتی پوست می‌شوند. بعد از انجام این روش در ناحیه‌ی درمان قرمزی و ورم‌هایی مشاهده می‌شود که طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت از بین می‌روند. این روش تقریباً کم تهاجمی بوده و ایمن و بی‌خطر می‌باشد.

عوارض آر اف فرکشنال

  1. پوسته‌پوسته شدن موقت پوست
  2. آکنه که البته قابل‌ درمان است.
  3. تبخال قابل ‌درمان
  4. تغییرات رنگی قابل‌درمان
  5. تورفتگی پوست: معمولاً موقت است و درعین‌حال می‌توان آن را با پرکننده‌ها در صورت نیاز اصلاح کرد.
  6. حساسیت یا دیسستزی گذرا (احساس غیرطبیعی) یا بی‌حسی (از دست دادن احساس).

مزایای لیزر Co2 در درمان اسکار آکنه

نحوه عملکرد لیزر CO2

ابتدا ناحیه درمان توسط پزشک پاکسازی میشود. یک پماد بیحسی موضعی زده میشود تا شما احساس درد نداشته باشید. اشعه‌ی لیزر به پوست شما تابیده شده و لایه‌ای از سطح پوست شما برداشت می‌شود. همزمان لیزر به لایه‌های زیرین نفوذ کرده و باعث تحریک کلاژن سازی می‌شود.

عوارض لیزر co2

اگرچه جوانسازی پوست نمی‌تواند باعث ایجاد پوستی عالی شود، می‌تواند ظاهر پوست شما را بهبود بخشد. خطرات بالقوه این روش عبارتند از:

  1. سوختگی یا آسیب‌های دیگر ناشی از گرمای لیزر
  2. اسکار پوستی
  3. تغییر در رنگدانه پوست، از جمله نواحی تیره‌تر یا سبک‌تر پوست
  4. عود تبخال هرپس
  5. عفونت باکتریایی
  6. میلیا که برآمدگی‌های کوچک سفید هستند، ممکن است در نواحی درمان شده با لیزر در طول بهبودی ظاهر شوند. پزشک شما می‌تواند آن‌ها را درمان کند.

تفاوت آر اف فرکشنال با لیزر CO2

شما میتوانید برای انجام لیزر اندولیفت در اصفهان، و برخورداری از مزایای شگفت انگیز این روش، به مطب دکتر فاطمه عندلیب مراجعه نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819-031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :نازنین [ 1402-07-30 ]
خواهر من 21 سالشه و صورتش خیلی جوش میزد و جای جوش ها از بین نمیرفت با هیچ کرم دست ساز یا دارویی ولی با لیزر فرکشنال که تو دو جلسه انجام داد خیلی صورتش بهتر شده

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جوانسازی پوست با هایفوتراپیجوانسازی پوست با هایفوتراپی

هایفو به واقع نوین‌ ترین سیستم جوانسازی با روشی مدرن برای افزایش محسوس اثرات درمان‌ های جوانسازی پوست (مانند تحریک تولید کلاژن، بازسازی لایه‌ های پوست) است که بدون نیاز به تزریق، برش و یا لیزر و همچنین بدون هیچ نیازی به دوره نقاهت اعمال اثر می‌ کند. ... ادامه مطلب

علت و علائم قارچ پوستی دستعلت و علائم قارچ پوستی دست

عفونت قارچی که مایکوز نیز نامیده می شود، یک بیماری پوستی است که توسط قارچ ایجاد می شود. میلیون ها گونه قارچ وجود دارد که در خاک، روی گیاهان، روی سطح خانه و روی پوست شما زندگی می کنند. حدود نیمی از قارچ‌ها مضر هستند که اگر روی پوست بنشینند می‌ توانند باعث عفونت قارچی شوند. ... ادامه مطلب

علت سیاهی زیر چشم روشهای درمان آن چیست؟علت سیاهی زیر چشم روشهای درمان آن چیست؟

یکی از عوامل شایع اما مهمی که تأثیر مستقیمی روی شادابی و جوانی صورت فرد می گذارد، تیرگی زیر چشم است. ... ادامه مطلب

مزوتراپی صورت روشی موثر جهت رفع چین و چروک و جوانسازی پوستمزوتراپی صورت روشی موثر جهت رفع چین و چروک و جوانسازی پوست

چین و چروک پوست خطوطی عمیق یا سطحی هستند که روی پوست تشکیل می شوند. این خطوط گاهی آنقدر عمیق هستند که چاله یا شکافی در سطح پوست ایجاد می کنند. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465