رفع پف زیر چشم با اندولیفت | لیزر اندولیفت در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / اندولیفت / لیزر اندولیفت جدیدترین روش درمان پف زیر چشم

لیزر اندولیفت جدیدترین روش درمان پف زیر چشم

پوست زیر چشم بسیار ظریف و حساس است و به همین دلیل به سرعت تحت تأثیر عوامل درونی و محیطی قرار گرفته و بالا رفتن سن نیز تأثیر زیادی بر آن دارد. پوست ظریف زیر چشم نه تنها به آسانی چروک می‌شود بلکه در برخی موارد در زیر آن چربی و مایعات تجمع پیدا می‌کنند و در نتیجه زیر چشم حالت پف‌کردگی پیدا می‌کند. داشتن پوست شل و پف زیر چشم موجب می‌شود که چهره‌ی شما خسته، فرسوده و پیر به نظر بیاید و این موضوع از زیبایی و جذابیت چهره شما کم می‌کند. لیزر اندولیفت روشی برای جوانسازی پوست صورت و دیگر بخش‌های بدن است که نوعی روش لیزر درمانی کم‌تهاجمی است که به منظور تحریک بافت‌ های عمقی جهت ساخت کلاژن‌ های جدید به منظور کاهش افتادگی پوست و سفت‌ سازی آن می‌ باشد. در این روش برخلاف جراحی لیفت، نیازی به برش، بیهوشی، بخیه و بستری شدن نیست. با این حال اثر این روش درمانی شباهت زیادی به جراحی لیفت دارد و به تقویت و بازسازی پوست، کاهش سستی و افزایش استحکام پوست منجر می‌ شود.

شما میتوانید برای انجام لیزر اندولیفت در اصفهان، و برخورداری از مزایای شگفت انگیز این روش، به مطب دکتر فاطمه عندلیب مراجعه نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819-031 تماس حاصل فرمایید.

پف زیر چشم چگونه به وجود می آید؟

پف زیر چشم معمولاً به ضعف عضلات حمایت کننده از پلک چشم که بر اثر بالا رفتن سن ایجاد می‌شود، مربوط می‌باشد. در نتیجه این امر، چربی حمایت کننده از چشم‌ها به سمت پلک پایین می‌افتد و موجب بروز پف زیر چشم می‌گردد. همچنین ممکن است در زیر چشم آب جمع شده و موجب بروز ورم شود. پف زیر چشم در موارد نادری به یک بیماری جدی مرتبط باشد.

علت پف زیر چشم

لیزر اندولیفت جدیدترین روش درمان پف زیر چشم

علت پزشکی پف زیر چشم

علائم پف زیر چشم

  1. ورم کردن یا ملتهب شدن پلک
  2. پف کردن یا ایجاد پوست اضافی زیر چشم ها
  3. احساس خارش
  4. قرمزی و خونی شدن چشم ها
  5. سوزش چشم ها
  6. عدم امکان باز کردن یا بستن کامل چشم ها
  7. ایجاد مشکل در هنگام چشمک زدن
  8. حساس شدن چشم ها
  9. درد چشم که می تواند ملایم یا شدید باشد.

جدیدترین روش درمان پف زیر چشم

یکی از جدیدترین روش‌هایی که این روزها وارد بازار زیبایی و جوانسازی پوست شده اندولیفت است که یک روش غیر تهاجمی زیبایی است. در اندولیفت زیر چشم از امواج لیزر کمک گرفته شده است.

لیزر اندولیفت

اندولیفت از پرتو لیزر با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر استفاده می‌ کند که نوعی نور مادون قرمز محسوب می‌ شود. این طول موج اثر خاصی بر سلول های چربی نیز دارد، بدین معنی که اگر در برخی افراد تجمع بافت چربی سبب افتادگی و شل شدن پوست شده باشد، این متد درمانی با اثر بر روی این سلول ها و حذف آنها سبب استحکام پوست و لیفت در ناحیه مورد نظر می گردد.

مزایای لیزر اندولیفت

نحوه عملکرد اندولیفت

ناحیه مورد نظر برای انجام اندولیفت توسط پزشک آماده می‌شود. این آماده‌سازی شامل تمیز و استریل کردن پوست بیمار است. قبل از شروع به کار، پزشک باید دستگاه اندولیفت را از لحاظ طول موج تنظیم کند. معمولاً در این روش از امواج با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر برای جوانسازی و لیفت پوست استفاده می‌شود. امواج لیزر توسط سوزن‌های بسیار ظریف و نازکی به پوست اعمال می‌شود که در نتیجه آن زخم‌های سطحی بر روی پوست مشاهده می‌گردد.

مراقبت‌های لازم بعد از انجام اندولیفت

  1. از انجام دادن فعالیت‌های شدید فیزیکی برای مدتی پرهیز کنید.
  2. از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کنید.
  3. از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین استفاده نکنید.
  4. از مصرف الکل و دخانیات پرهیز کنید.

عوارض لیزر اندولیفت

روش اندولیفت به دلیل کم‌تهاجمی بودن عوارض بسیار کمی دارد. عوارض خفیف به ندرت مشاهده می‌شوند و بیشتر عوارض، جزء روند طبیعی بهبود و ترمیم پوست بعد از درمان به شمار می‌آیند. به طور کلی زمانی شاهد وقوع عوارض جانبی هستیم که اندولیفت در مراکز نامعتبر انجام شود. کمی تورم، قرمزی یا کبودی از جمله عوارض طبیعی اندولیفت هستند که پس از چند روز کاملاً ناپدید می‌شوند.

روشهای از بین بردن پف زیر چشم

کرم مخصوص پف زیر چشم

محصولات زیادی هستند که برای درمان پف چشم و ورم چشم تولید می‌شوند. در هنگام انتخاب این محصولات بهتر است به دنبال کرمی باشید که دارای کافئین، رتینول، سلول‌های بنیادین گرفته شده از سیب، تتراپپتید و یا ترکیب دیگری از این عناصر باشد. این محصولات موجب تقویت بافت و ساختار پوست می‌شوند و در نتیجه حالت افتادگی و شلی پوست اطراف چشم را برطرف می‌کنند. متأسفانه، تأثیرات این کرم‌ها و ژل‌ها بسیار قابل توجه نیست و تغییر چندانی ایجاد نمی‌کند و همین نتایج جزئی نیز موقتی هستند و ماندگاری ندارند.

تزریق ژل

در این روش یک ماده پرکننده که معمولاً از هیالورونیک اسید ساخته شده و حالت ژله‌ای دارد به حد فاصل چشم و استخوان گونه تزریق می‌شود و از این طریق سطح صافی در زیر چشم به وجود می‌آید. این عمل در مطب پزشک و تحت بی‌حسی موضعی صورت می‌گیرد. نتایج این عمل نیز ۶ تا ۱۲ ماه ماندگاری دارد.

تزریق بوتاکس

تزریق سم بوتولیم (بوتاکس) موجب شل و بی‌حس شدن بعضی ماهیچه‌های اطراف چشم می‌شود، در نتیجه این ماهیچه‌ها کمتر کشیده شده و چین و چروک کمتری ایجاد می‌کنند. همچنین تزریق بوتاکس می‌تواند ابرو‌ها را هم بالا بکشد که این برای افرادی که پلک بالای افتاده دارند مناسب است.

PRP

پلاسمای غنی از پلاکت یا (PRP) یک روش درمانی مؤثر برای از بین بردن پف زیر چشم است. در این روش از عناصر طبیعی بدن شما برای از بین بردن پف زیر چشم استفاده می‌شود. در طی این روش پزشک از شما نمونه خون می‌گیرد. سپس خون شما سانتریفیوژ می‌شود تا بتوان PRP را از آن جدا کرد. PRP غنی از هورمون های رشد و مواد دیگر است که باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، رشد کلاژن جدید و از بین بردن سلول‌های چربی می‌شود. بعد از اینکه پزشک PRP را جداکرد، آن را به زیر پوست تزریق می‌کند.

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ به عنوان روش درمانی القای کلاژن هم شناخته می‌شود. بیماران معتقد‌ند که این روش چین و چروک ، جای زخم و حتی مشکلات رنگدانه‌ای مانند حلقه های تیره و پف زیر چشم را کاهش می‌دهد. در این روش پوست با یکسری سوزن ظریف سوراخ می‌شود و به این ترتیب یک آسیب جزئی کنترل شده به پوست وارد شده و پوست مجبور به بازسازی خود می‌گردد.

لیزر

در این روش با استفاده از لیزر، لایه سطحی پوست که چروک یا تیره شده از بین می‌رود و به این ترتیب پوست برای ساخت کلاژن جدید تحریک می‌شود در نتیجه پوست دوباره سفت شده و خاصیت ارتجاعی خود را به دست می‌آورد. بسته به نوع پوست شما و اینکه چقدر در معرض آفتاب قرار دارید، نتایج این روش می‌تواند تا سال‌ها باقی بماند.

کربوکسی ‌تراپی

مکانیسم کربوکسی تراپی به این صورت است که در آن، با وارد شدن گاز دی اکسید کربن و وادار کردن بافت به افزایش جریان خون و تولید اکسیژن بیشتر، پف زیر چشم کاهش پیدا کرده و چروک ها کمتر و پوست شفاف تر و درخشنده تر می شود. نتایج حاصل از کربوکسی تراپی دور چشم دائمی نبوده و باید هر 6 تا 9 ماه تکرار شود.

جراحی پف زیر چشم (بلفاروپلاستی)

بسته به اینکه دلیل ایجاد پف زیر چشم چیست، جراحی پف زیر چشم یا بلفاروپلاستی، می‌تواند یک گزینه درمانی مناسب باشد. جراح عمل بلفاروپلاستی را با توجه به شرایط و نیاز‌های شما به صورت منحصر به فرد انجام می‌دهد؛ اما به طور کلی در طی این روش چربی‌های اضافه از طریق یک برش در پلک بالا یا پلک پایین تخلیه می‌شوند. این عمل معمولاً سرپایی بوده و تحت بی‌حسی موضعی صورت می‌گیرد.

سفيد سازی بیکینی با ليزر اندولیفت در اصفهان توسط دکتر فاطمه عندلیب، متخصص پوست و مو، انجام می شود. شما می توانید جهت هماهنگی با مطب دکتر عندلیب از طریق تماس با شماره تلفن 36260819 اقدام فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :هامون [ 1402-07-18 ]
سلام خانم دکتر برای چه مواردی میشه از اندولیفت استفاده کرد؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیزر اندولیفت چیست و چه کاربردی دارد؟لیزر اندولیفت چیست و چه کاربردی دارد؟

اندولیفت روشی برای جوانسازی پوست صورت و دیگر بخش‌های بدن است که نوعی روش لیزر درمانی کم‌ تهاجمی است و با هدف لیفتینگ اجزای صورت انجام میشود. ... ادامه مطلب

علت ریزش موی سکه ای چیست و آیا درمانی دارد؟علت ریزش موی سکه ای چیست و آیا درمانی دارد؟

ریزش مو با مدل های مختلف ایجاد می‌شود که یکی از آنها ریزش سکه ای مو است. ریزش موی سکه ای زمانی رخ می دهد که گلبول های سفید خون به سلول های موجود در فولیکول موها حمله می کنند و این امر منجر به ریزش مو و کاهش رشد موها می گردد. ... ادامه مطلب

در چه مواردی از پیلینگ شیمیایی استفاده می شود؟در چه مواردی از پیلینگ شیمیایی استفاده می شود؟

لایه برداری شیمیایی پوست یکی از قدیمی ترین درمان های زیبایی است و افراد از آن در جهت داشتن پوستی صاف تر و زیباتر استفاده می کنند. ... ادامه مطلب

پاسخ به 10 پرسش مهم درباره لیزر موی زائدپاسخ به 10 پرسش مهم درباره لیزر موی زائد

لیزر نوعی نوراست که در طول موجی خاص تقویت شده و بسته به بافت هدف موردنظر درمواردمختلف طول موج آن فرق می کند.دردستگاههای لیزرموی زائد این طول موج طوری تنظیم شده که نور ساطع شده توسط رنگدانه موجوددر ساقه مو جذب شود ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465