جوانسازی پوست با لیزر اندولیفت | دکتر پوست در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / اندولیفت / اندولیفت، روشی مؤثر در جوانسازی پوست

اندولیفت، روشی مؤثر در جوانسازی پوست

پوست بر اثر استرس و اضطراب، تغذیه نامناسب، عوامل وراثتی، عدم مراقبت صحیح، تغییر وزن، افزایش سن، بارداری، بیماری‌های زمینه‌ای و غیره آسیب‌ می‌بیند و دچار مشکل می‌شود. در این بین استفاده از برخی روش‌های درمانی جهت بهبود این آسیب‌ها ممکن است تا حد زیادی در زندگی ما تأثیرگذار باشد. یکی از جدیدترین روش‌های جوانسازی پوست ، لیزر اندولیفت است که یک روش غیر تهاجمی زیبایی است. در اندولیفت از امواج لیزر کمک گرفته شده است تا متقاضی بتواند چین و چروک‌های سطحی و افتادگی پوست را درمان کند. دستگاه اندولیفت از لیزری با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر استفاده می‌کند. این پرتوی لیزری، نوعی نور مادون قرمز یا فرو سرخ محسوب می‌شود. این طول موج، بیشترین اثر را روی آب و چربی‌های موجود در بافت پوست دارد.

آنچه در این مطلب میخوانید

اندولیفت روشی نوین به منظور تحریک بافت های عمقی جهت ساخت کلاژن‌ های جدید به منظور کاهش افتادگی پوست و سفت ‌سازی آن می‌ باشد. اندولیفت بیشتر از همه برای درمان کم‌تهاجمی و بدون جراحی افتادگی پوست در زیر پلک‌های پایینی، نواحی چانه، غبغب، گردن، خط فک، گونه‌ها و اطراف دهان استفاده می‌شود و جزء مزایای اصلی این روش محسوب می شود. در واقع هر محلی که نیاز به برطرف کردن افتادگی یا شلی پوست وجود داشته باشد، اندولیفت در درمان آن ناحیه مؤثر است.

کاربردهای لیزر اندولیفت

مزایای اندولیفت

از مزایای کلی اندولیفت می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

اندولیفت

روش انجام اندولیفت

اندولیفت با استفاده از ابزارهایی که ضخامت آنها به اندازه یک تار مو می باشد انجام می گردد. ناحیه مورد نظر برای انجام اندولیفت توسط پزشک آماده می‌شود. این آماده‌سازی شامل تمیز و استریل کردن پوست بیمار است. معمولاً در این روش از امواج با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر برای جوانسازی و لیفت صورت استفاده می‌شود. پزشک با در نظر گرفتن ناحیه مورد نظر به وسیله منفذ ریزی که زیر پوست ایجاد می کند انرژی پرتو لیزری را به بافت های عمقی پوست می رساند.

مراقبتهای قبل از انجام اندولیفت

مراقبت‌های لازم بعد از انجام اندولیفت

از آنجایی که اندولیفت روشی کم تهاجمی است، افراد بلافاصله می‌توانند فعالیت‌های روزمره خود را از سر بگیرند؛ اما رعایت کردن توصیه‌های پزشک می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد، این توصیه‌ها عبارتند از:

  1. از انجام دادن فعالیت‌های شدید فیزیکی برای مدتی پرهیز کنید.
  2. از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کنید.
  3. از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین استفاده نکنید.
  4. از مصرف الکل و دخانیات پرهیز کنید.

کاندید نامناسب جهت انجام اندولیفت

مدت ماندگاری نتایج اندولیفت

ماندگاری درمان های زیبایی در افراد متفاوت می باشد و بستگی به نوع پوست، وضعیت بدن، میزان و نوع مشکلات پوستی افرادی دارد که کاندید انجام این متد درمانی هستند. در برخی از موارد، اگر پزشک، تشخیص دهد، اندولیفت برای افراد در فواصل زمانی مشخص جهت اثر گذاری بالاتر می تواند تکرار شود.

هزینه اندولیفت

هزینه اندولیفت به عوامل مختلفی بستگی دارد. هزینه لیزر اندولیفت به محل درمان، دستگاه مورد استفاده، سطح مهارت پزشک و یا جراح، تعداد جلسات موردنیاز و داروهای تجویز شده بستگی دارد.

عوارض اندولیفت

از عوارض اندولیفت می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

البته اگر اندولیفت توسط پزشک مجرب انجام شود و مراقبت‌های بعد از اندولیفت رعایت شود، هیچ‌گونه عوارضی نخواهد داشت.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :زینب سعیدی [ 1402-08-12 ]
اندولییفت برای از بین بردن غبغب خیلی عالیه مادرم انجام دادن پیش خانم دکتر عندلیب و خیلی راضی بودند

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بیماریهای پوستی دستگاه تناسلی زنانبیماریهای پوستی دستگاه تناسلی زنان

دستگاه تناسلی زنان ممکن است به دلایل مختلفی دچار عفونت‌ ها و مشکلات تناسلی شود که لازم است بانوان نکاتی را رعایت کرده تا بتوانند به سلامتی و بهداشت خود کمک کنند. درمان این بیماری‌ ها بر اساس باکتریایی یا ویروسی بودن آنها متفاوت است. ... ادامه مطلب

جوانسازی پوست دست با کربوکسیجوانسازی پوست دست با کربوکسی

کربوکسی تراپی یک روش ایمن و کم‌ تهاجمی است که عملکرد آن از نظر بالینی برای جوانسازی، بازیابی و ترمیم پوست و درمان چروک‌ ها اثبات شده است. در کربوکسی تراپی از گاز دی اکسید کربن برای جوانسازی پوست استفاده می شود. ... ادامه مطلب

روش از بین بردن موهای زائد هورمونیروش از بین بردن موهای زائد هورمونی

موهای زائد هورمونی و یا هیرسوتیسم از جمله شایع ترین بیماری های موهای زائد است که در نتیجه تولید افراطی و یا عملکرد هورمونی با نام آندروژن در بدن رخ می دهد. این هورمون توسط تخمدان ها یا غدد فوق کلیوی ترشح شده و به شکل موضعی در پیاز مو تولید می شود. ... ادامه مطلب

باورهای غلط درباره سفید شدن موهاباورهای غلط درباره سفید شدن موها

ژنتیک، مهم ترین عامل در سفید شدن زودرس موها است. در واقع این ژن های شما هستند که تعیین می کنند در چه سنی تولید ملانین کاهش یابد و موها سفید شوند. در صورت تشخیص و درمان مناسب، روند سفید شدن تار‌های مو را می توان معکوس کرد؛ اما اگر این موضوع اختلال ژنتیکی باشد، بعید است که این روند معکوس شود ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465