دکتر فاطمه عندلیب | متخصص پوست و مو
کانتورینگ صورت با هایفوتراپی مزایا عوارض و مراقبتها

امروزه تمایل افراد به برجسته‌ سازی فک و زاویه سازی صورت بیشتر از قبل شده است که هایفوتراپی از روش رایج جهت جوانسازی و کانتور صورت است.

لیفت صورت با دستگاه هایفوتراپی چگونه انجام می شود

هایفو از روش‌های نسبتاً جدید برای سفت کردن و لیفتینگ پوست است که بدون درد و غیرتهاجمی بوده و می تواند جایگزین جراحی لیفت صورت شود.

روشهای ترکیبی لیفت و جوانسازی پوست

در این مطلب روشهای هایفوتراپی، آر اف فرکشنال و لیزر فرکشنال را که هر کدام برای جوانسازی پوست موثر هستند را معرفی می نماییم.

آیا هایفو واقعا تاثیر دارد؟

هایفوتراپی یکی از جدید ترین و تأثیرگذارترین روش های زیبایی و جوانسازی پوست که تأثیر آن بر روی پوست صورت گردن یا بدن غیر قابل انکار است

لاغری با هایفوتراپی شکم

در هایفو تراپی شکم علاوه بر لاغری ، این روش منجر به منقبض شدن کلاژن ناحیه درمان میگردد و باعث سفت شدن پوست و جلوگیری از شلی و افتادگی پوست می شود.

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است ؟

تکنیک های درمانی مختلفی برای لیفت صورت وجود دارد؛ هایفوتراپی را می‌ توان امن‌ ترین روش برای لیفت پوست صورت دانست.

جوانسازی پوست با هایفوتراپی

هایفو به واقع نوین‌ ترین سیستم جوانسازی با روشی مدرن برای افزایش محسوس اثرات درمان‌ های جوانسازی پوست (مانند تحریک تولید کلاژن، بازسازی لایه‌ های پوست) است که بدون نیاز به تزریق، برش و یا لیزر و همچنین بدون هیچ نیازی به دوره نقاهت اعمال اثر می‌ کند.

هایفو بهترین روش برای درمان افتادگی صورت

هایفوتراپی را می‌ توان امن‌ ترین روش برای لیفت پوست صورت دانست. برخلاف بسیاری از روش‌ های بهبود زیبایی، در هایفوتراپی این امواج فراصوت هستند که وظیفه درمانی را به عهده دارند.

هایفوتراپی صورت چیست؟

تکنیک‌ های درمانی مختلفی برای لیفت صورت وجود دارد؛ اما بسیاری از این روش‌ ها، تهاجمی هستند و عوارض و مشکلات زیادی را برای بیمار ایجاد می‌ کنند اما هایفوتراپی را می‌ توان امن‌ ترین روش برای لیفت پوست صورت دانست.

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465