دکتر فاطمه عندلیب | متخصص پوست و مو
جوش سرسیاه را درمان کنید

جوش های سر سیاه گونه ای از جوش ها هستند که در سطح پوست رشد می کنند

نحوه و دوره مصرف قرص داکسی سایکلین برای جوش

یکی از مؤثرترین روش های درمان خوراکی جوش، مصرف کپسول داکسی سایکلین است. داکسی سایکلین نوعی آنتی بیوتیک از دسته تتراسایکلین ها است که با جلوگیری از

چگونه جوشهای سرسیاه را از بین ببریم؟

جوش صورت از شایعترین مشکلات پوستی است که عوامل مختلفی ممکن است یک فرد را مستعد آن کند. به طور معمول، موها از فولیکول های موی منافذ، رشد می کنند و غدد

جوش کیستی یا آکنه کیستیک چیست؟

آکنه کیستیک یا جوش کیستی نوعی از آکنه است که افراد کمی به آن مبتلا می شوند؛ اما به دلیل اینکه ظاهری بزرگ، دردناک و قرمز دارد می تواند برای افراد آزارد

تأثیر دستگاه آی پی ال در درمان جای جوش

جای جوش زمانی ایجاد می شود که جوش ها به قدری در عمق لایه های پوستی نفوذ می کنند که باعث صدمه زدن به این لایه های داخلی می شوند.

سابسیژن روشی مؤثر برای درمان جای جوش عمیق

سابسیژن روشی به نسبت جدید است که در درمان های جوانسازی پوست ، آکنه، انواع اسکار و ضایعات آبله مرغان استفاده می شود .

از بین بردن لکه های قهوه ای جای جوش

به لک ایجاد شده در اثر جوش، هیپرپیگمانتاسیون گفته می شود. هر آنچه که باعث شود التهاب ناشی از جوش طولانی تر شود ریسک ایجاد جای جوش را بالا می برد.

مزایای آر اف فرکشنال برای درمان اسکار آکنه

روش آر اف فرکشنال در درمان اسکار آکنه به‌ خوبی عمل می‌کند و همچنین می‌تواند به مقابله با آکنه کمک کند. درمان با کمک امواج فرکانس رادیویی که با ابزارها

درمان جای جوش با لیزر CO2

لیزر CO2 فرکشنال نوعی درمان پوستی است که توسط متخصص پوست برای کاهش جای جوش، چین وچروک ها و سایر ناهنجاری‌ های پوستی انجام می‌ شود.

آیا لیزر برای درمان جوش صورت مفید است؟

جوش یک اختلال پوستی است که باعث ایجاد لکه‌ های مختلفی نظیر جوش‌ های سرسیاه، جوش‌ های سرسفید، کورکها، برآمدگی و تورفتگی ها می‌ شود. لیزر درمانی یک روش درمانی تهاجمی است که در این روش با استفاده از اشعه، جای جوش را برطرف می کنند.

قرص ایزوترتینوئین برای جوش

قرص راکوتان نام تجاری است که برای داروی ایزوترتینوئین انتخاب شده است. این قرص از مشتقات ویتامین A به شمار می‌ رود و به دلیل قدرت بسیار زیادی که در رفع جوش های شدید پوستی دارد، بسیار مشهور شده است.

رآکوتان چیست و چه عوارضی دارد؟

نام علمی دارویی که عوام آن را به اسم روآکوتان می شناسند ، ایزوترتینوئین است .این دارو ، بر اساس کمپانی تولید کننده نام های مختلفی مثل روآکوتان ، دکوتان ، آکنوترن و کیورآکنه دارد .

برای پیشگیری از ایجاد جای جوش چه کنیم؟

همانگونه که می دانید درمان جای جوش مخصوصا در ناحیه بدن به مراتب مشکل ترو پرهزینه تر از درمان خود جوش است.لذا هدف ما ازدرمان جلوگیری از جوش زدن است.وقتی از جوش زدن جلوگیری شود متعاقبا جای جوشی هم به جا نمی ماند.

علت و درمان جوشهای التهابی چیست ؟

جوش های التهابی یا همان آکنه به صورت ضایعات قرمز رنگ برجسته دیده می شوند که گاهی با درد همراه هستند. معمولا این نوع جوش ها، در افرادی که پوست چرب دارند دیده می شوند و اغلب با جوش های زیر پوستی همراه هستند.جوش های التهابی، ممکن است بر روی صورت، بازو ، ناحیه پشت و یا روی سینه بروز پیدا کنند