دکتر فاطمه عندلیب | متخصص پوست و مو
جوانسازی و حجم دهی صورت با پلاسماژل یا بایوفیلر

امروزه روش های جلوگیری از پیری و رفع علائم پیری پوست روز به روز در حال رونق است که پلاسما ژل یا بایو فیلر یکی از این روش هاست.

تاثیرات تزریق هیر فیلر بر رشد مجدد و تقویت موها

فیلر مو یک نوع درمان تزریقی برای تقویت موی سر و جلوگیری از بروز مشکلاتی مانند ریزش، آلوپسی و نازک شدن به شمار می رود.

تزریق ژل لب مدل هالیوودی برای چه افرادی مناسب است

تزریق ژل لب یکی از روش های پرطرفدار برای افزایش حجم لب و بهبود ظاهر آنها است.

درمان کبودی و خون مردگی پس از تزریق ژل لب

کبودی و خون مردگی بعد از تزریق ژل لب معمولاً طبیعی بوده و در عرض چند روز برطرف خواهد شد.

زاویه سازی فک با فیلر؛ نحوه انجام، مزایا، مراقبتها، ماندگاری و هزینه

در زاویه سازی فک با تزریق فیلر، هیالورونیک اسید به فک تزریق می شود که با تحریک کلاژن سازی باعث ایجاد حجم و برجسته تر شدن زوایای صورت می شود.

نحوه و مراحل تزریق ژل لب طبیعی

ژل لب ماده ای است که به روش تزریق باعث حجیم تر شدن لب ها می شود و ظاهری برجسته به لب ها می بخشد، همچنین فرم آنها را نیز اصلاح می کند.

پرطرفدارترین مدل های تزریق ژل لب کدامند؟

امروزه انواع فیلرها و ژل های هیالورونیک اسیدی به طور شایع در حجم دهی به لب ها و زیباسازی صورت به کار می روند.

همه چیز درباره تزریق فیلر چانه

چانه یکی از اجزای صورت است که عدم تناسب آن شکل کلی و ترکیب صورت را به هم می زند.فیلر چانه که یک روش اصلاح فرم چانه بدون جراحی است

اصلاح خط اشکی زیر چشم با تزریق فیلر

اصلاح خط اشکی زیر چشم با تزریق فیلر چهره‌ را جوان تر می کند و تأثیر به سزایی در بهبود حالت دور چشم دارد.

مقایسه ژل رستیلن با دیگر فیلرها

ژل رستیلن یک نوع فیلر شفاف و استاندارد است که از آن برای درمان های زیبایی استفاده می شود.

ژل آبرسان تزریقی چیست و چه کاربردی دارد؟

آبرسانی پوست یا هیدراتاسیون به معنای افزایش محتوای آب پوست است. اسید هیالورونیک ماده ای طبیعی است که در بدن ما تولید می شود و در پوست، مفاصل و سایر با

پر شدن ساق پا با تزریق چربی

یکی از ملاک های زیبایی با اهمیت در داشتن اندامی مناسب، پاهایی پر و خوش فرم می باشد. بسیاری از افراد از لاغری مچ و ساق پا رنج می برند

اصلاح عدم تقارن صورت با تزریق فیلر

تقارن صورت به تطابق کامل چهره در اندازه، مکان، شکل و آرایش هر یک از اجزای صورت نسبت به صفحه ساژیتال (صفحه عمودی که بدن را به دو نیمه متقارن چپ و راست

فیلر پیشانی برای چه کسانی توصیه میشود؟

تزریق فیلر پیشانی بر میزان چین و چروک‌های پوستی تأثیر گذاشته و پوست را جوان می‌کند

نکات مهم برای از بین بردن ورم بعد از تزریق ژل

کبودی‌ بعد از تزریق ژل افراد را دچار نگرانی‌ درباره ماندگاری یا دائمی بودن این عوارض می کند.توجه و رعایت نکات متن ورم و کبودی ها را بهبود می بخشد .

تزریق فیلر به شقیقه برای چه کسانی مناسب است؟

گودی شقیقه ها درصورت، حتی روی افزایش چین و چروک نیز تأثیر می گذارد. این روند در دهه سوم زندگی آغاز شده و پس از چهل سالگی اوج می‌ گیرد.

همه چیز در مورد تزریق چربی زیر چشم

تزریق چربی زیر چشم گزینه بسیار ایده‌ آل جهت رفع چین و چروک و گودی زیر چشم است . این روش جوانسازی پوست در مقایسه با سایر روشها ماندگاری بالاتری دارد.

درمان و رفع لاغری صورت و گونه ها

وراثت و روند طبیعی افزایش سن از علل اصلی لاغری صورت هستند.لاغرشدن صورت همراه است با از بین رفتن رگ های خونی، لایه های چربی و کلاژن در پوست صورت.

زاویه سازی فک و صورت بدون جراحی

زاویه سازی صورت می تواند با برجسته تر کردن استخوان گونه، برجستگی چانه یا زاویه سازی خط فک، صورت شما را متعادل تر کند.

مزوژل جالپرو چیست؟

مزوژل که به عنوان مزوفیلر نیز نامیده می شود، روشی نوین در علم پزشکی است که در آن از ترکیبی از مؤثرترین مواد برای جوانسازی پوست استفاده می شود.

آیا تزریق چربی برای ورزشکاران مناسب است؟

انتقال چربی به صورت یک روش طبیعی، بی‌ ضرر و مؤثر برای بازیابی حجم صورت است و جز یکی از محبوب ترین متدهای زیبایی به شمار میرود. اگر متقاضی تزریق چربی ورزشکار باشد یا در طول روز تحرک زیادی داشته باشد ماندگاری چربی به نسبت ماندگاری چربی در صورت افراد معمولی، مدت زمان کوتاهتری دارد.

اهمیت مراقبتهای صحیح پس از تزریق چربی

تزریق چربی یکی از روش های کم تهاجم زیبایی و جوانسازی پوست است. اهمیت مراقبت بعد از تزریق چربی به قدری زیاد است که اگر تمامی مراحل انجام کار به درستی و توسط تیم درمانی قوی انجام شود نمی‌ توان بدون توجه به توصیه های پزشک انتظار رسیدن به نتیجه ایده‌ آل و مطلوب را داشت.

مراقبتهای پس از تزریق ژل لب برای ماندگاری بیشتر

بهترین و مؤثرترین راه برای اصلاح فرم لب، تزریق ژل لب است‌. ژل های لب بر پایه‌ی اسید هیالورونیک طی چند سال گذشته به عوامل تقویت‌ کننده و پرکننده بافت نرم تبدیل شده‌ اند.در تزریق ژل حاشیه لب برجسته و حجم داده می شود و بدین ترتیب است که به زیبایی صورت از طریق تزریق ژل لب افزوده می شود.

از بین بردن خطوط ماریونت با تزریق فیلر

خط اندوه، خطوطی هستند که اطراف لب ها ایجاد میشوند و معمولاً به سمت چانه و فک ادامه پیدا میکنند. با افزایش سن، میزان کلاژن و الاستین های پوست کاهش پیدا میکند که موجب می شود خط اندوه خود را به نمایش بگذارد. خطوط ماریونت را می توان به صورت ایمن و مؤثر و با تزریق فیلر درمان کرد.

جوانسازی پشت دست با تزریق فیلر

یکی از روش‌ های جوانسازی پشت دست، تزریق فیلر می‌ باشد. مجموعه متنوعی از فیلرهای درمانی وجود دارد که به تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا رسیده و پزشکان آنها را به کار می‌ گیرند که در ادامه بدان میپردازیم.

تزریق فیلر خط اخم چه کاربرد و مزایایی دارد؟

خط اخم به فرو رفتگی هایی گفته می شود که بر روی پیشانی و در میان دو ابروی شما تشکیل می شوند. تزریق فیلر یکی از بهترین و موثرترین راه ها برای رفع خطوط اخم است که امروزه بسیار مورد استقبال واقع شده است. معمولا از فیلر اسید هیالورونیک برای این رفع خط اخم استفاده می‌ شود.

جوانسازی پوست با روشهای تزریقی

روش‌ های جوانسازی با هم تفاوت دارند. جوانسازی پوست صورت می‌ تواند تقارن را به صورت بازگرداند و حتی می‌ توان به صورت موضعی برای درمان چین‌ و چروک‌ ها، شل شدگی و افتادگی پوست و جای زخم‌ ها اقدام کرد. در این مطلب به معرفی روش‌ های تزریقی جوانسازی پوست صورت می‌ پردازیم.

فرم دهی لب با تزریق ژل لب

داشتن لب‌ های حجیم و خوش فرم به جذابیت چهره شما کمک زیادی می‌ کند. ژل های لب بر پایه‌ ی اسید هیالورونیک طی چند سال گذشته به عوامل تقویت‌ کننده و پرکننده بافت نرم تبدیل شده‌ اند.

تزریق چربی صورت چیست؟

تزریق چربی به صورت یکی از مؤثرترین و ماندگارترین روش های جوانسازی و جبران حجم از دست رفته چربی پوست است. تزریق چربی روشی است که در آن بافت چربی از ناحیه مورد نظر در بدن فرد متقاضی برداشته می شود و پس از طی پروسه فرآوری به نقاط مختلفی در ناحیه زیر پوست تزریق می شود.

برجسته سازی گونه با تزریق فیلر

تزریق فیلر گونه ساختار استخوانی مشخص‌ تری را برای شما ایجاد می‌ کند. با تزریق حجم به زیر لایه پوست، این پرکننده‌ های گونه همچنین می‌ توانند چین و چروک و خطوط ریز را صاف کنند.

جوانسازی زیر چشم با تزریق ژل زیر چشم

چین و چروک و گودی دور چشم یکی از اصلی ترین مشکلاتی است که می تواند سن را بالاتر نشان داده و موجب کاهش زیبایی و جذابیت فرد شود . تزریق ژل به زیر چشم سبب می‌ شود تا بتوان به راحتی زیبایی و جوانی خود را به دست آورد.

فیلر چیست و چه کاربردی دارد؟

فیلر یا پرکننده‌ های صورت، موادی مصنوعی یا طبیعی هستند که به داخل خطوط، چین و چروک‌ ها و بافت‌ های صورت تزریق می‌ شوند. اکثر این مواد پرکننده قابل جذب هستند، بنابراین نتایجی که از آن به دست می‎آید، موقتی است و با توجه به محصول و وضعیت پوست متقاضی، ماندگاری آن می‎تواند از ماه‌ ها تا چند سال طول بکشد.

مزایا و معایب فیلر زیر چشم

فیلر یک نوع ماده پرکننده است که در زیر پوست چشم تزریق می شود و پف و کبودی زیر چشم را به راحتی برطرف می کند. این ماده، محرک ناحیه زیر چشم است و به دلیل مزایایی که دارد در سطح جهان به محبوبیت بالایی دست یافته است

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465