هزینه عوارض و ماندگاری تزریق چربی به مچ و ساق پا
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق فیلر / پر شدن ساق پا با تزریق چربی

پر شدن ساق پا با تزریق چربی

یکی از ملاک های زیبایی با اهمیت در داشتن اندامی مناسب، پاهایی پر و خوش فرم می باشد. بسیاری از افراد از لاغری مچ و ساق پا رنج می برند. امروزه راه های مختلفی برای پر شدن پاها وجود دارد که در این راستا کمک زیادی به این افراد خواهد نمود. در این روش، پر کردن ساق پا از طریق برداشتن چربی از نقطه‌ای از بدن مانند پهلوها، ران پا، کمر و غیره و سپس تزریق چربی به ساق پا انجام می‌شود. عمل چاق کردن مچ و ساق پا، روشی است برای بزرگ کردن حجم و ابعاد عضلات ساق پا که به نحو چشمگیری بر بهبود ظاهر بخش پایین پاها نیز مؤثر است. این روش نه تنها تناسب و فرم پاها را اصلاح می‌کند، بلکه در اصلاح ظاهر کل بدن نیز تأثیر گذار خواهد بود. نکته بسیار مهم در مورد این عمل آن است که به یک جراح باتجربه که دانش و اطلاعات کافی در مورد آناتومی ساق پا و روش‌های تزریق چربی داشته باشد، مراجعه کنید. رعایت این موارد می‌تواند تأثیر زیادی بر ایمنی و نتایج نهایی عمل شما داشته باشد.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای تزریق چربی به مچ و ساق پا

روش انجام تزریق چربی به مچ و ساق پا

تزریق چربی به این صورت انجام می شود که از بدن خود فرد، به میزانی که لازم داریم چربی را برداشته و در محل مورد نظر تزریق می نمایند. این چربی از نواحی مانند شکم و پهلو و یا باسن فرد برداشته می شود و در مچ و ساق پا وارد می شود. مراحل انجام این روش به شرح زیر است:

برداشت چربی

در این مرحله محلی از بدن که معمولاً در برابر جذب شدن مقاومت زیادی دارد مانند شکم، باسن و پهلو ضدعفونی و بیحس می نمایند. چربی با استفاده از ابزارهای مخصوص مانند لیپوساکشن از این قسمت برداشت شده و سپس بخیه زده می شود.

خالص سازی چربی

چربی خارج شده دارای ناخالصی هایی مانند آب، ماده بیحسی و خون است که به وسیله دستگاه سانترفیوژ جداسازی می نمایند. چربی آماده شده خالص و آماده تزریق است.

تزریق چربی

محلی که قرار است تزریق در آن قیمت انجام شود که مچ و پشت ساق پا در این مورد مدنظر است، ابتدا ضدعفونی می شود تا از عوارضی مانند عفونت و … پیشگیری شود. سپس با استفاده از سوزن های بلند و باریک این چربی در داخل پوست تزریق می شود. احتمال سفت شدن پشت ساق پا و درد در این ناحیه تا حدودی وجود خواهد داشت. ولی فرد بعد از 3 تا 7 روز می تواند به فعالیت های روزمره خود ادامه دهد.

پر شدن ساق پا با تزریق چربی

اقدامات لازم قبل از تزریق چربی به ساق پا

مراجعه به بهترین پزشک در زمینه تزریق چربی می تواند اولین و مهم ترین اقدام قبل از تزریق چربی به ساق پا باشد. اقدامات بعدی به شرح زیر است:

مراقبت های بعد از تزریق چربی به مچ و ساق پا

ماندگاری تزریق چربی به ساق پا

ماندگاری تزریق چربی در همه افراد متناسب با سیستم دفاعی بدن متفاوت است و بسته به سوخت و ساز بدن و مراقبت های پس از تزریق چربی بستگی دارد.

هزینه تزریق چربی به مچ و ساق پا

این قیمت ها برای هر بیمار بستگی به عوامل مختلف از جمله تعداد نواحی تحت درمان و مقدار چربی استخراج شده و تزریق شده مختلف دارد. عوامل مختلفی از جمله نوع بیحسی، تعداد تزریق، میزان چربی مورد نیاز و مراقبت های قبل و بعد از عمل در هزینه این روش زیبایی دخیل هستند.

عوارض تزریق چربی به ساق و مچ پا

کبودی ساق پا از دیگر مسائل ایجاد شده در روش تزریق چربی می باشد. معمولاً پزشکان برای رفع این مشکل در کمترین زمان، پمادها و کرم موضعی مناسب به بیماران تجویز می کنند تا کبودی پاها، هرچه سریعتر برطرف شود.

یکی از مسائلی که موجب ترس و نگرانی شدید در بیماران می شود، خونریزی در حین و بعد از جراحی می باشد؛ زیرا افراد با مشاهده خونریزی پس از هر روش درمانی اغلب دچار استرس و نگرانی می شوند. در صورتی که خونریزی در این روش از مشکلات طبیعی آن می باشد.

در دوره نقاهت پس از تزریق چربی، ممکن است ساق پاها ورم کند. در این زمان با حفظ آرامش خود نباید دچار استرس و نگرانی شد. در مرحله دوم مراجعه به پزشک، حتماً داروهایی برای رفع این عارضه توسط پزشک تجویز می گردد که باید طبق دستور و به طور دقیق مصرف نمود.

این مشکل به ندرت ایجاد می شود؛ اما بهتر است بیمار قبل از درمان اطلاعات لازم را در مورد آن کسب کرده تا روش های مراقبتی را مورد استفاده قرار دهند.

چگونه لکه های قهوه ای روی دست را از بین ببریم؟


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :تورج [ 1402-08-06 ]
تزریق چربی به صورت خیلی بهتره تا تزریق به ساق پا ، تازه متوجه شدم چربی چقدر کاربرد داره و ما خبر نداریم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کیست زیر پوستی؛ علل، علائم، تشخیص و درمانکیست زیر پوستی؛ علل، علائم، تشخیص و درمان

اکثر کیست های پوستی زمانی ایجاد می شوند که این سلول ها به عمق پوست شما مهاجرت کرده و به جای ریزش تکثیر شوند. ... ادامه مطلب

کک و مک چیست؟ رهایی از کک و مککک و مک چیست؟ رهایی از کک و مک

یکی از روش های درمان کک و مک صورت و بدن، لیزر می باشد که معمولاً درمان کک و مک با لیزر درمانی موفقیت آمیز بوده و رضایت بیماران را در پی دارد. انواع متعددی از لیزرها وجود دارند که می توان از آنها برای کاهش یا رفع کامل کک و مک استفاده کرد. ... ادامه مطلب

پاسخ به 10 پرسش مهم درباره لیزر موی زائدپاسخ به 10 پرسش مهم درباره لیزر موی زائد

لیزر نوعی نوراست که در طول موجی خاص تقویت شده و بسته به بافت هدف موردنظر درمواردمختلف طول موج آن فرق می کند.دردستگاههای لیزرموی زائد این طول موج طوری تنظیم شده که نور ساطع شده توسط رنگدانه موجوددر ساقه مو جذب شود ... ادامه مطلب

فرم دهی لب با تزریق ژل لبفرم دهی لب با تزریق ژل لب

داشتن لب‌ های حجیم و خوش فرم به جذابیت چهره شما کمک زیادی می‌ کند. ژل های لب بر پایه‌ ی اسید هیالورونیک طی چند سال گذشته به عوامل تقویت‌ کننده و پرکننده بافت نرم تبدیل شده‌ اند. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465