مراقبتهای قبل و بعد از تزریق چربی زیر چشم | قیمت تزریق چربی به زیر چشم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق فیلر / همه چیز در مورد تزریق چربی زیر چشم

همه چیز در مورد تزریق چربی زیر چشم

پوست زیر چشم به نسبت سایر قسمت های بدن، از حساسیت بیشتری برخوردار است و همین مسئله باعث می شود به محض افزایش سن و یا مشکل داخلی، چین و چروک و گودی و تیرگی زیر چشم مشاهده شود. با پیشرفت علم روشهای مختلفی برای رفع چین و چروک و بازگرداندن زیبایی به پوست ایجاد شده است که رایج‌ ترین آنها تکنیک‌های تزریق است. در بین روش‌های تزریق، تزریق چربی و فیلر به عنوان بهترین و مؤثرترین روش‌ها شناخته می‌شوند. تزریق چربی به زیر چشم به عنوان یک گزینه بسیار مناسب و ایده‌ آل جهت رفع چین و چروک و گودی زیر چشم شناخته می‌شود. این روش جوانسازی در مقایسه با سایر روش‌های درمانی مشابه، دارای ماندگاری بیشتر و عوارض جانبی احتمالی کمتر است و به همین دلیل اغلب پزشکان و افراد استفاده از آن را ترجیح می‌دهند. اساس کار به این صورت است که پزشک، چربی‌های اضافی انباشته شده در بدن مثل چربی‌های شکم، پهلو و یا ران را استخراج کرده و بعد از انجام آماده‌سازی‌های لازم و تصفیه سلول‌های چربی، آن را به نواحی اطراف و زیر چشم تزریق می‌کند. در نتیجه این کار، مشکلاتی مانند گودی زیر چشم، چین و چروک و تیرگی ایجاد شده در این ناحیه از بین رفته و کاندید تزریق چربی می‌تواند به ظاهر دلخواه و ایده‌آل خود برسد.

تزریق چربی یکی از مؤثرترین و ماندگارترین روش های جوانسازی و جبران حجم از دست رفته چربی پوست است. تزریق چربی زیر چشم و بقیه نقاط صورت در اصفهان توسط دکتر فاطمه عندلیب، متخصص پوست مو و لیزر با کمترین عوارض و بهترین نتایج انجام می شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819-031 تماس حاصل فرمایید.

کاربرد تزریق چربی زیر چشم

نحوه تزریق چربی به زیر چشم

  1. برداشت و کشیدن چربی از بدن فرد: ابتدا از ناحیه ای از بدن که عموماً شکم و پهلوها هستند چربی مورد نیاز برداشت می شود. جهت برداشت چربی از بدن فرد ابتدا ناحیه مورد نظر را بیحسی موضعی میزنند. سپس به وسیله دستگاه لیپوساکشن یا به وسیله سرنگ های مخصوصی با دست چربی مورد نظر برداشت می شود. این چربی ها باید به صورت سالم و بدون شکست بافت چربی باید از بدن خارج شوند.
  2. آماده سازی چربی برداشت شده جهت تزریق: چربی برداشت شده باید به وسیله دستگاه های خاصی خالص سازی شوند و سایر اجزای آن جدا شوند.
  3. تزریق چربی به زیر چشم: در این مرحله جراح ابتدا ناحیه زیر چشم را بیحسی موضعی می کند، سپس چربی آماده سازی شده را با کمک لوله های بسیار ظریف و کوچکی که کانولا نام دارند در دفعات مختلف به زیر چشم فرد تزریق می کند. به دلیل این که ناحیه زیر چشم بسیار حساس می باشد این کار باید توسط پزشکی مجرب و با تجربه انجام شود تا بعد از تزریق مشکلی پیش نیاید.
همه چیز در مورد تزریق چربی زیر چشم

مراقبتهای قبل و بعد از تزریق چربی زیر چشم

  1. دو هفته قبل از اقدام به تزریق از سیگار و مشروبات الکلی اجتناب کنید.
  2. داروهایی که ممکن است خونریزی را تشدید کنند مصرف نکنید.
  3. آزمایش‌های تجویز شده را به طور کامل انجام دهید.
  4. آنتی بیوتیک تجویز شده توسط پزشک باید قبل از تزریق مصرف شود.
  5. در روز تزریق باید از آرایش صورت و چشم و ناحیه ای که قرار است تزریق انجام گیرد، خودداری کرد.
  6. پس از تزریق چربی، داروهای تجویز شده توسط پزشک را به درستی و مرتب مصرف کنید.
  7. از انجام فعالیت‌های سنگین خودداری کنید.
  8. از ماساژ با مالش ناحیه تزریق چربی خودداری کنید.
  9. پانسمان‌ها و نواحی استخراج و تزریق چربی را تمیز نگه دارید.
  10. تا چند روز بعد از برخورد آب به نواحی زخم شده خودداری کنید.

کاندید نامناسب تزریق چربی زیر چشم

ماندگاری تزریق چربی زیر چشم

حدود ۳۰ تا ۷۰ درصد از چربی تزریق شده ممکن است توسط بدن جذب شود؛ اما جراح با آگاهی از موضوع، میزان بیشتری به نقطه مورد نظر تزریق می کند. باید به این نکته توجه کرد که پس از جذب این میزان چربی، مقادیر مانده تزریق به زیر چشم، دائمی باقی می ماند. مدت ماندگاری چربی تزریق شده هم به ناحیه مورد نظر بستگی دارد؛ اما معمولاً بین ۲ تا ۵ سال ماندگاری برای آن متصور هستند. میزان چربی جذب شده توسط بدن و ماندگاری آن در افراد مختلف متفاوت بوده و به موارد زیر بستگی دارد:

عوارض و معایب تزریق چربی زیر چشم

عوارض جانبی قابل توجه این عمل بسیار ناشایع است. این عمل معمولاً بدون مشکل خاصی انجام می‌شود. بعضی از عوارض جانبی محتمل مختلف شامل موارد زیر هستند:

قیمت تزریق چربی به زیر چشم

عوامل زیادی بر هزینه تزریق چربی به زیر چشم تأثیرگذار میباشند. یکی از اصلی ترین عوامل تأثیرگذار روی قیمت تزریق چربی به زیر چشم، مهارت و تجربه جراح در انجام این عمل است. همچنین موارد دیگری از جمله دارو، هزینه های جانبی، هزینه دستیار پزشک و مرکز جراحی، قیمت تزریق چربی زیر چشم را تحت تأثیر قرار می دهد.

تزریق چربی زیر چشم بهتر است یا فیلر (ژل)

اینکه کدامیک از این دو تکنیک برای شما بهتر است به سطح توقعات شما، میزان فرورفتگی زیر چشم، زمان مورد نظرتان برای رسیدن به نتیجه و صلاحدید پزشکتان بستگی دارد. از تفاوت‌هایی که بین این دو روش وجود دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هایفوتراپی روشی ایمن و غیرتهاجمی است که بدون نیاز به جراحی و عوارض ناشی از آن، پوست را جوانسازی کرده، لیفت می‌نماید. این روش در مطب دکتر فاطمه عندلیب متخصص پوست و مو در اصفهان، با یکی از به روز ترین دستگاه ها انجام می‌شود. لطفا جهت دریافت نوبت، کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819-031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :هراتی [ 1402-07-30 ]
سلام خانم دکتر آیا احتمالی وجود دارد که تزریق چربی باعث واکنش آلرژیک بشه ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نحوه و مراحل تزریق ژل لب طبیعینحوه و مراحل تزریق ژل لب طبیعی

ژل لب ماده ای است که به روش تزریق باعث حجیم تر شدن لب ها می شود و ظاهری برجسته به لب ها می بخشد، همچنین فرم آنها را نیز اصلاح می کند. ... ادامه مطلب

بهترین روشهای جوانسازی پوستبهترین روشهای جوانسازی پوست

از بهترین روشهای جوانسازی پوست، آر اف فرکشنال، هایفوتراپی و لیزرco2 است.می توان به صورت موضعی برای درمان چین‌ وچروک ها، شل شدگی و افتادگی پوست و جای ز ... ادامه مطلب

در چه نقاطی از صورت بوتاکس تزریق میشود؟در چه نقاطی از صورت بوتاکس تزریق میشود؟

یکی از رایج‌ترین و مؤثرترین روش‌ های جوانسازی، تزریق بوتاکس به صورت است. عملکرد بوتاکس به گونه‌ ای است که با قطع سیگنال‌ ها و راه‌ های ارتباطی عصبی بین مغز و ناحیه هدف، سبب فلج موقت عضله آن ناحیه شده و به این صورت دیگر عضله قادر به حرکت و ایجاد چین و چروک در پوست آن ناحیه نخواهد بود. ... ادامه مطلب

پیلینگ صورت چیست؟پیلینگ صورت چیست؟

به فرایندی که پوست با کمک محلول‌ های شیمیایی لایه برداری شود، پیلینگ صورت می‌ گویند. در واقع در این فرایند که نوعی فیشیال صورت محسوب می شود، لایه آسیب دیده پوست برداشته می‌ شود. این روش نسبت به سایر روش‌ های لایه برداری، آسیب بسیار کمی به پوست می‌ زند و در مدت زمان کمی مشکلات پوست را ازبین ببرد ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465