همزمانی تزریق فیلر با لیزر CO2 یا آر اف
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / آر اف فرکشنال / آیا میتوان همزمان با تزریق فیلر از روشهایی مانند لیزر CO2 یا آر اف هم استفاده کرد؟

آیا میتوان همزمان با تزریق فیلر از روشهایی مانند لیزر CO2 یا آر اف هم استفاده کرد؟

با افزایش سن به ‌اندازه‌ی کافی کلاژن و الاستین ساخته نمی‌شود. این دو ماده بر روی زیبایی و جوانی پوست بسیار مؤثر و از مواد تشکیل دهنده‌ی بافت آن هستند. علاوه بر این‌ مواردی مانند عدم رسیدگی کافی به پوست در دوران جوانی، استرس، مصرف مواد مخدر و نور آفتاب باعث تخریب پوست می‌شوند. جوانسازی پوست یکی از انواع درمان‌های زیبایی برای بازگرداندن شادابی جوانی به پوست صورت است. جوانسازی پوست صورت می‌تواند تقارن را به صورت بازگرداند و حتی می‌توان به صورت موضعی برای درمان چین‌وچروک‌ها، شل شدگی و افتادگی پوست و جای زخم‌ها اقدام کرد. از روشهای جوانسازی پوست ، آر اف فرکشنال، تزریق فیلر و لیزرco2 است. در صورت تزریق فیلر در ۶ ماه اخیر از لیزر CO2 نمیتوان استفاده کرد؛ زیرا موجب بازجذب سریع آنها می شود. در روش آر اف ممنوعیتی برای افرادی که فیلر تزریق نموده‌اند وجود ندارد؛ اما به علت اثر حرارتی این روش، ممکن است دوام فیلرکاهش یابد.

در کلینیک پوست، زیبایی و لیزر دکتر فاطمه عندلیب، اقداماتی از قبیل ، تزریق فیلر ، جوانسازی و رفع بسیاری از مشکلات پوستی با آر اف فرکشنال و لیزر CO2 ، هایفوتراپی و بسیاری دیگر از روشهایی که برای جوانسازی و زیبایی قابل انجام هستند؛ به شما زیبا جویان عزیز ارائه می گردد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819-031 تماس حاصل فرمایید.

روش فیلر

مواد تشکیل دهنده فیلرها می توانند از انواع مختلفی باشند که برخی از آنها به صورت طبیعی و برخی مصنوعی هستند. یکی از رایج ترین ترکیبات مورد استفاده در پرکننده های پوستی، اسید هیالورونیک (HA) است. HA ماده ای است که به طور طبیعی در پوست ما وجود دارد و در نگه داشتن آبرسانی و حجم دهی پوست نقش عمده ای دارد. جهت تزریق، ابتدا پزشک جنس پوست شما را بررسی و مناطقی را که نیاز به تزریق ژل دارد را تعیین می‌کند. این عمل تحت بیهوشی نبوده و تنها قسمتی از پیشانی که نیاز به تزریق دارد، توسط پزشک بی‌حسی موضعی می‌شود. برای بی‌حس کردن ناحیه پیشانی پزشک بسته به تشخیص خود یکی از ۳ روش مالیدن پماد بی‌حسی، تزریق ماده بی‌حسی و قراردادن کمپرس یخ را انتخاب می‌کند. سپس پزشک صبر می‌کند تا قسمت مورد نظر بی‌حس شود تا فرایند تزریق ژل را آغاز کند. میزان تزریق بی‌حسی بسیار مهم است و نباید بیش از حد نیاز به پوست وارد شود. در این مرحله، پزشک به وسیله سرنگ مخصوص که دارای سوزن‌های ظریف است، محل‌های از پیش تعیین شده را انتخاب و ژل را به آن تزریق می‌کند.

تزریق فیلر همراه با لیزر فرکشنال یا آر اف

روش آر اف فرکشنال

در این روش از انرژی رادیو فرکانسی برای ترمیم و بازسازی پوست صورت استفاده می‌شود. در واقع آر اف، فرکانسی بالا و با حداقل نفوذ را به لایه‌های پوست اعمال می‌کند که منجر به تولید گرما می‌شود. این گرما باعث تحریک فیبروبلاست‌ها و تولید کلاژن و الاستین می‌شود. این مواد، اصلی‌ترین ترکیبات برای ساخت سلول‌های پوستی جدید هستند. از این رو پس از درمان با دستگاه آر اف، انتظار می‌رود که پوست، سلول‌های جدیدی تولید کند. برای جوانسازی با لیزر CO2 فرکشنال از بیحسی موضعی استفاده می‌کنند؛ زیرا در آن واحد نقاطی با حداکثر اندازه‌ی ۱ میلی‌متر از پوست مورد هدف لیزر قرار می‌گیرند، احساس درد یا ناراحتی نخواهید داشت. در طول جلسه اشعه‌ی لیزر به پوست شما تابیده شده و لایه‌ای از سطح پوست شما برداشت می‌شود. همزمان لیزر به لایه‌های زیرین نفوذ کرده و باعث تحریک کلاژن سازی می‌شود.

روش لیزر co2

لیزر فرکشنال یک روش غیرتهاجمی است که با استفاده از لیزر دی‌اکسید کربن، لایه‌های خارجی و آسیب‌دیده پوست را از بین می‌برد. لیزر فرکشنال با هدف قرار دادن لایه اول و دوم پوست به بازسازی کلاژن و تحریک رشد آن کمک می‌کند. لیزر تنها قسمت‌های آسیب‌دیده پوست را تحت تأثیر قرار می‌دهد و از این طریق زخم‌ها و آسیب‌های پوستی را درمان می‌کند. برای جوانسازی با لیزر CO2 فرکشنال از بیحسی موضعی استفاده می‌کنند؛ زیرا در آن واحد نقاطی با حداکثر اندازه‌ی ۱ میلی‌متر از پوست مورد هدف لیزر قرار می‌گیرند، احساس درد یا ناراحتی نخواهید داشت. در طول جلسه اشعه‌ی لیزر به پوست شما تابیده شده و لایه‌ای از سطح پوست شما برداشت می‌شود. همزمان لیزر به لایه‌های زیرین نفوذ کرده و باعث تحریک کلاژن سازی می‌شود.

سفيد كردن واژن با ليزر اندولیفت در اصفهان توسط دکتر فاطمه عندلیب، متخصص پوست و مو، انجام می شود. شما می توانید جهت هماهنگی با مطب دکتر عندلیب از طریق تماس با شماره تلفن 36260819-031 اقدام فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :زندی [ 1402-08-02 ]
ممنونم از مطلب خوبتون چند وقت بود که این سوال تو ذهنم بود خیوشحالم که با سایت شما آسنا شدم

هنگامه ابراهیمی [ 1402-08-02 ]
منم همبشه برام سوال بوده که آیا میشه این دو روش را با هم انجام داد

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
علت ریزش مو در مردان و درمان آن را در این مطلب بخوانیدعلت ریزش مو در مردان و درمان آن را در این مطلب بخوانید

اغلب مردان با گذشت زمان، درجاتی از طاسی با الگوی مردانه را از خود نشان می دهند. طاسی آندروژنی اغلب اوقات به صورت تدریجی رخ می دهد. اگرچه انواع دیگر طاسی مانند آلوپسی آره آتا نیز با نسبت مشابه هم در زنان و هم مردان رخ می دهد.روش‌های زیادی برای مقابله با این مشکل وجود دارد که در ادامه ذکر میگردد. ... ادامه مطلب

کانتورینگ صورت با هایفوتراپی مزایا عوارض و مراقبتهاکانتورینگ صورت با هایفوتراپی مزایا عوارض و مراقبتها

امروزه تمایل افراد به برجسته‌ سازی فک و زاویه سازی صورت بیشتر از قبل شده است که هایفوتراپی از روش رایج جهت جوانسازی و کانتور صورت است. ... ادامه مطلب

از بین بردن خطوط ماریونت با تزریق فیلراز بین بردن خطوط ماریونت با تزریق فیلر

خط اندوه، خطوطی هستند که اطراف لب ها ایجاد میشوند و معمولاً به سمت چانه و فک ادامه پیدا میکنند. با افزایش سن، میزان کلاژن و الاستین های پوست کاهش پیدا میکند که موجب می شود خط اندوه خود را به نمایش بگذارد. خطوط ماریونت را می توان به صورت ایمن و مؤثر و با تزریق فیلر درمان کرد. ... ادامه مطلب

اهمیت مراقبتهای صحیح پس از تزریق چربیاهمیت مراقبتهای صحیح پس از تزریق چربی

تزریق چربی یکی از روش های کم تهاجم زیبایی و جوانسازی پوست است. اهمیت مراقبت بعد از تزریق چربی به قدری زیاد است که اگر تمامی مراحل انجام کار به درستی و توسط تیم درمانی قوی انجام شود نمی‌ توان بدون توجه به توصیه های پزشک انتظار رسیدن به نتیجه ایده‌ آل و مطلوب را داشت. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465