لیزر co2 برای جای جوش اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / اسکار و آکنه / درمان جای جوش با لیزر CO2

درمان جای جوش با لیزر CO2

گاهی ایجاد جوش‌های متعدد در صورت یا بدن می‌تواند اثرات و علاماتی از خود بر جای گذارد که حتی پس از مدت‌ها نیز بدن توان درمان و ترمیم آنها را نداشته باشدکه باید از روش‌های مناسب پزشکی برای درمان استفاده کرد. امروزه روش‌های مناسبی برای رفع جای جوش وجود دارند. یکی از این روش‌ها استفاده از لیزر CO2 می‌باشد. لیزر CO2 فرکشنال یک روش غیر تهاجمی است که از لیزر (ساخته شده از دی اکسید کربن) جهت برداشتن لایه خارجی پوست آسیب‌ دیده استفاده می‌کند. در این روش از انرژی نور به منظور ایجاد منافذ بسیار ریز در پوست استفاده می‌شود. لیزر این منافذ را با یک الگوی شبکه‌ ای در پوست ایجاد می‌کند. این منافذ ریز باعث از بین رفتن کلاژن فرسوده و سلول‌های لایه بیرونی پوست شده و سبب تحریک ایجاد کلاژن جدید و بهبود بافت پوست می‌شوند.

لیزر CO2 فرکشنال نوعی درمان پوستی است که توسط متخصص پوست برای کاهش جای جوش، چین وچروک ها و سایر ناهنجاری‌های پوستی انجام می‌شود. درمان جای جوش با لیزر CO2 فرکشنال یا فرکسل توسط دکتر فاطمه عندلیب در اصفهان انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819-031 تماس حصل فرمایید.

مزایای لیزر co2

نحوه درمان جای جوش با لیزر co2

لیزر co2 بر روی پوست با طول موجی غیر تخریبی به عمق بافت نفوذ می‌کنند و یا با طول موجی تخریبی باعث برش سطح پوست می‌شوند. در هر دوره حدود ۱۰ تا ۵۰ درصد از سطح بافت تحت پوشش قرار گرفته و ستون‌های حرارتی میکروسکوپی بر روی پوست با طول موجی غیر تخریبی به عمق بافت نفوذ می‌کنند و یا با طول موجی تخریبی باعث برش سطح پوست می‌شوند.

پس از مشخص شدن نواحی مورد نظر از کرم بیحسی موضعی قبل از درمان استفاده می‌کنند که قبل از لیزر باید کامل شسته شود. استفاده از ژل لغزنده قبل از درمان باعث عملکرد راحت‌تر حین لیزر می‌شود. ژل لغزنده به عنوان لوبریکانت عمل کرده و باعث لغزش راحت‌تر پروب دستگاه حین لیزر در سطح پوست می‌شود. اشعه‌ی لیزر به پوست شما تابیده شده و لایه‌ای از سطح پوست شما برداشت می‌شود. همزمان لیزر به لایه‌های زیرین نفوذ کرده و باعث تحریک کلاژن سازی می‌شود.

درمان جای جوش با لیزر

اقدامات پیش از درمان با لیزر CO2

پیش از به کارگیری لیزر CO2 توصیه می‌شود که موارد زیر در نظر گرفته شوند:

مراقبت های بعد از انجام لیزر co2

  1. ممکن است برای کاهش التهابات بعد از لیزر پزشک استفاده از زینک اکساید و کرم های ترمیم کننده را تجویز نماید. مصرف این کرم ها را جدی بگیرید.
  2. تا ۶ روز بعد از انجام لیزر co2 فرکشنال در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرید.
  3. بعد از بهبود کامل پوست (حدود ۳ هفته بعد) نیم ساعت قبل از خارج شدن از منزل از کرم های ضدآفتاب استفاده کنید؛ و به صورت مرتب آن را تمدید کنید.
  4. تا یک هفته بعد از لیزر از کرم ها و لوازم آرایشی استفاده نکنید.
  5. از دستکاری و کندن محل لیزر خودداری کنید.

موارد منع انجام لیزر CO2

عوارض لیزر co2

هزینه لیزر co2

در روش های درمان عارضه های پوستی یا جوانسازی پوست ، نوع دستگاه و تخصص پزشک می تواند بر هزینه نهایی اثرگذار باشد، بنابراین نمی توان یک هزینه مشخص برای تمام افراد در نظر گرفت. البته که میزان آسیب پوستی می تواند در هزینه ها تأثیرگذار باشد.

آراف فرکشنال ترمیا (ترمیا نانو ابلیتیو) که جدیدترین تکنولوژی آر اف می باشد؛ جزو تجهیزات کلینیک تخصصی دکتر فاطمه عندلیب در اصفهان است. با توجه به تاثیر آراف ترمیا در بهبود و جوانسازی پوست، در صورت تمایل به اقدامات قابل انجام با ترمیا، میتوانید به این مرکز مراجعه نمایید. تلفن نوبت دهی و کسب اطلاعات بیشتر : 36260819-031


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :سلطانی [ 1402-07-30 ]
من صورتم خیلی جوش میزنه و لک های زیادی داره برای رفع جوش و لک لیزر فرکشنال مناسبه ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تاثیر مزونیدلینگ برای جوانسازی پوستتاثیر مزونیدلینگ برای جوانسازی پوست

یکی از جدیدترین این روشهایی که برای جوانسازی پوست استفاده می شود، مزونیدلینگ است. روشی که از ترکیب دو روش دیگر برای جوانسازی پوست ترکیب‌ شده و مزیت‌ های هر دو روش را با هم دارد. مزونیدلینگ ترکیبی از روش‌ های مزوتراپی و میکرونیدلینگ است که هر دو از روش‌ های متداول برای جوانسازی پوست هستند. ... ادامه مطلب

سلولیت چیست؟سلولیت چیست؟

سلولیت یکی از مشکلات پوستی است که اثر تجمع چربی زیر پوست به وجود می آید. ... ادامه مطلب

کیست زیر پوستی؛ علل، علائم، تشخیص و درمانکیست زیر پوستی؛ علل، علائم، تشخیص و درمان

اکثر کیست های پوستی زمانی ایجاد می شوند که این سلول ها به عمق پوست شما مهاجرت کرده و به جای ریزش تکثیر شوند. ... ادامه مطلب

کاربردهای لیزرالکساندرایت کوتراکاربردهای لیزرالکساندرایت کوترا

لیزر موهای زائد، در مقایسه با روش های قدیمی مانند شیو کردن، استفاده از موبر یا وکس، دائمی و ماندگارترین روشی است که با هر نوع پوستی سازگاری دارد و با توجه به اهمیت آراستگی فیزیکی که اخیراً بیشتر مورد توجه زنان و مردان قرار گرفته، لیزر موهای زائد به سرعت در حال رشد است. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465