مزوژل جالپرو برای جوانسازی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق فیلر / مزوژل جالپرو چیست؟

مزوژل جالپرو چیست؟

مزوژل که به عنوان مزوفیلر نیز نامیده می شود، روشی نوین در علم پزشکی است که در آن از ترکیبی از مؤثرترین مواد برای جوانسازی پوست استفاده می شود. جالپرو از جمله محصولات مزوژل، ساخت شرکت Professional Derma SA محصول مشترک میان کشورهای ایتالیا و سوئیس می‌باشد که مواد تشکیل دهنده آن از هیالورونیک اسید، آمینواسیدها، گلیسین و پرولین ها و …ساخته‌ شده است. غلظت بالای اسید هیالورونیک موجود در مزوژل ها باعث می شود تا آب و رطوبت، مدت بیشتر در بافت سلول ها باقی بماند و به این ترتیب پوست شفاف تر و باطراوت تر به نظر برسد. پس از تزریق این ماده، فعالیت سلول‌هایی موسوم به فیبروبلاست‌ها که وظیفه کلاژن‌ سازی و تولید الاستین و… را بر عهده دارند افزایش می‌یابد. این فعالیت باعث افزایش میزان هیالورونیک اسید، الاستین و… پوست که نقش مهمی در جوانسازی پوست و افزایش قوام پوست دارند می‌گردد.

مزایای مزوژل جالپرو

انواع مزوژل جالپرو

ژل های جالپرو در دو نوع کلاسیک و با وزن مولکولی بالا (HMW) به بازار عرضه می شوند. آن دسته از افراد جوانی که می خواهند از پیری پوست خود جلوگیری کنند بهتر است به سراغ نوع کلاسیک این محصولات بروند. در عوض آنهایی که سن بیشتر یا پوست خشک دارند به دلیل درصد بالاتر هیالورونیک اسید در نوع HMW، از این محصول سود بیشتری خواهند برد.

مزوژل جالپرو

نقاط تزریق جالپرو

مزوژل جالپرو زیر چشم

تزریق مزوژل یک روش درمانی منحصر به فرد برای تحریک فیبرو بلاست ها است که اثر چشمگیری در تولید الاستین، کلاژن و اسید هیالورانیک (سه جزء پوست که باعث جوانسازی و درخشندگی پوست می‌شوند) دارد. در این روش درمانی میکرو تزریقی، پوست به میزان قابل توجهی جوان‌تر شده و باعث می‌شود که خطوط روی پوست از بین رفته و ظاهر شما همانند دوران جوانی، به شکلی زیبا شفاف و جوان شود. در ناحیه دور چشم به دلیل دارا بودن این خواص باعث برطرف شدن چروک های دور چشم و رفع تیرگی های دور چشم می شود که این یکی از ویژگی های منحصر به فرد مزوژل ها است. یکی از جدیدترین انواع مزوژل ها، جالپرو می باشد که باعث جوانسازی و کاهش چین و چروک اطراف چشم ها می شود.

تزریق مزوژل جالپرو

برای تزریق مزوژل در ابتدا می بایست پلک و سایر بخش های صورت کاملاً ضدعفونی شود و این کار توسط پاک کننده های مخصوصی صورت می گیرد. در واقع پوست باید از هر نوع آرایشی پاک باشد. پس از این بخش نیاز به استفاده از میکروکانولا ها بوده که معمولاً دارای نوک گرد با یک سوزن کوچک هستند و سبب می شود که مزوژل بین پوست استخوان تزریق شود و در نهایت اجازه داده می شود که پخش در محل مورد نظر صورت بگیرد.

اقدامات قبل از تزریق مزو ژل جالپرو

مراقبت های بعد از تزریق مزوژل جالپرو

موارد منع تزریق ژل جالپرو

ماندگاری مزوژل جالپرو

مزو ژل جالپرو باعث تقویت سلول‌های پوستی و آبرسانی و کلا‌ژن‌سازی می‌شود و سلول‌های مرده را نابود می‌کند. با تزریق این محصول، فیبروبلاست‌ها فعال‌تر شده و میزان هیالورونیک اسید و الاستین پوست افزایش می‌یابد. تأثیر تزریق مزوژل جالپرو بعد از ۳ هفته مشخص می‌شود و تا ۶ ماه الی ۱ سال ماندگاری دارد. البته ذکر این نکته نیز ضروری است که میزان ماندگاری با توجه به شرایط بدن هر فرد ممکن است متفاوت باشد.

هزینه مزوژل جالپرو

عوامل متعددی در تعیین هزینه کلی تزریق این محصول نقش دارند. این محاسبه قیمت تزریق جالپرو توسط پزشکان زیبایی انجام می پذیرد. پزشکان با معاینه و شرایط پوست افراد و شدت مشکلات و نواقص پوست، می توانند میزان هزینه‌ای که باید برای تزریق مزوژل جالپرو پرداخته شود را تعیین کنند.

سفيد كردن واژن با ليزر اندولیفت در اصفهان توسط دکتر فاطمه عندلیب، متخصص پوست و مو، انجام می شود. شما می توانید جهت هماهنگی با مطب دکتر عندلیب از طریق تماس با شماره تلفن 36260819-031 اقدام فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :لادن [ 1402-07-30 ]
سلام برای درمان میلیا دور چشم میتونم از مزوژل جالپرو استفاده کنم ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
باورهای غلط درباره سفید شدن موهاباورهای غلط درباره سفید شدن موها

ژنتیک، مهم ترین عامل در سفید شدن زودرس موها است. در واقع این ژن های شما هستند که تعیین می کنند در چه سنی تولید ملانین کاهش یابد و موها سفید شوند. در صورت تشخیص و درمان مناسب، روند سفید شدن تار‌های مو را می توان معکوس کرد؛ اما اگر این موضوع اختلال ژنتیکی باشد، بعید است که این روند معکوس شود ... ادامه مطلب

همه چیز درباره بوتاکس خط اخمهمه چیز درباره بوتاکس خط اخم

بهترین روش درمان خطوط اخم از طریق تزریق بوتاکس می‌ باشد. بوتاکس از سم بوتولونیوم نوع A ساخته شده که به صورت موقتی باعث فلج شدن عضلات می‌ شود. برای انقباض یک عضله، دستور انقباض از مغز صادر می شود و به اعصاب حرکتی عضله می رسد. ... ادامه مطلب

بیماری لوپوس چیست؟بیماری لوپوس چیست؟

لوپوس یک بیماری خودایمنی است که در آن سیستم ایمنی بدن به بافت‌ ها و اندام‌ های خود حمله می‌ کند. التهاب ناشی از لوپوس می‌ تواند بر بسیاری از سیستم‌ های مختلف بدن مانند مفاصل، پوست، کلیه‌ ها، سلول‌ های خونی، مغز، قلب و ریه تأثیر بگذارد. ... ادامه مطلب

پاسخ به 22 سوال رایج در مورد بوتاکسپاسخ به 22 سوال رایج در مورد بوتاکس

بوتاکس، همان سم بوتولینیوم است. این سم، یک پروتئین خالص شده استریل است که در محیط آزمایشگاهی توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینیوم تولید می شود. کاری که بوتاکس انجام می دهد این است که از ترشح استیل کولین جلوگیری می کند و در نتیجه مانع از انقباض عضله می شود ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465