لیزر کل بدن چند جلسه است و چند دقیقه طول میکشد؟
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موی زائد / لیزر کل بدن چند جلسه است و چند دقیقه طول میکشد؟

لیزر کل بدن چند جلسه است و چند دقیقه طول میکشد؟

مو‌های زائد می‌توانند بسیار آزاردهنده به نظر برسند و به همین دلیل افراد با روش‌های مختلفی سعی در از بین بردن آنها دارند. لیزر یکی از روش های محبوب برای حذف موهای زائد است و به دلیل اینکه از روش غیر تهاجمی برای رفع موهای زائد استفاده می کند، باعث به وجود آمدن عفونت در پوست نمی شود. لیزر، نوری را انتشار می دهد که رنگدانه های موجود در مو را به خود جذب می کند. انرژی نور به گرما تبدیل شده و به کیسه های لوله ای شکل داخل پوست یا همان فولیکول های مو که موها را ایجاد می کنند آسیب میرسانند. این آسیب، رشد مو را به تأخیر می اندازد یا اینکه باعث از بین رفتن رشد مو به طور کلی می شود. لیزر کل بدن امروزه روشی سریع، آسان، ایمن و مؤثر شناخته شده است و برای از بین بردن موهای زائد تمامی قسمت های بدن برای مدتی طولانی کاربرد دارد و همچنین از سایر روش های دفع موهای زائد بهتر و به صرفه تر است. مدت زمان لیزر کل بدن با توجه به عوامل گوناگونی از جمله میزان و حجم موهای بدن و هورمون های هر فرد و رنگ مو و پوست و همچنین سطح پوست متفاوت است.

هندپیس لیزر کوترا یکی از تجهیزات پیشرفته کلینیک تخصصی پوست دکتر فاطمه عندلیب در اصفهان می باشد که با کاربردهای فراون و عوارض حداقلی، در رفع موهای زائد و برخی از مشکلات پوستی موثر خواهد بود. شما می توانید جهت دریافت نوبت و کسب اطلاعات بیشتر از این مرکز با شماره تلفن 36260819-031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای لیزر کل بدن

قسمتهای لیزر کل بدن

نواحی که در بدن می توان لیزر کرد و در واقع در لیزر فول بادی نیز کاملاً تمام این مناطق را شامل می شود به‌قرار زیر می باشد:

لیزر کل بدن

نحوه لیزر کل بدن

حذف موهای زائد به کمک لیزر، با استفاده از دستگاه‌های مخصوص انجام می‌گیرد. این دستگاه‌ها با پالس‌‌های لیزری، اشعه یا نور را به سمت فولیکول‌های مو هدایت می‌کنند. این اشعه‌ها توسط رنگدانه موجود در فولیکول‌های مو جذب می‌شوند و از این طریق فولیکول‌های مو را تضعیف کرده و در نهایت موجب نابودی آنها می‌گردد، از این رو می‌توان با بهره‌گیری از آن موهای زائد را حذف کرد. بعد از مراجعه به کلینیک، ابتدا ناحیه مورد نظر توسط اپراتور آموزش دیده، توسط یک ژل لوبریکانت پوشانده می‌شود و سپس دستگاه لیزر با دقت روی پوست نواحی مورد نظر چرخانده می‌شود.

مراقبت های قبل از لیزر کل بدن

  1. دو تا چهار هفته قبل از لیزر فول بادی از انجام هرگونه اپیلاسیون خودداری شود.
  2. قبل از انجام لیزر کل بدن استفاده هرگونه مواد آرایشی و عطر بر روی پوست بدن ممنوع می باشد.
  3. اگر آستانه درد شما پایین می باشد بهتر است نیم ساعت قبل از لیزر کل بدن بخواهید تا از بی حسی موضعی برای شما استفاده کند.
  4. قبل از لیزر است موهای زائد را کاملاً بتراشید.

مراقبت های بعد از لیزر کل بدن

کاندید نامناسب لیزر کل بدن

لیزر کل بدن چند جلسه است؟

به طور معمول برای رسیدن به نتیجه مطلوب و حذف موهای زائد به مدت طولانی‌تر، انجام چندین جلسه درمانی موردنیاز است. بیشتر بیماران بعد از حدود سه تا شش جلسه ریزش موی نیمه دائمی دارند. برای رسیدن به نتایج بهینه، شش تا هشت جلسه با فواصل تقریبی شش تا هشت هفته بین جلسات توصیه می‌شود.

مدت زمان لیزر کل بدن

مدت زمان لازم هر جلسه لیزر کل بدن ۴۵ دقیقه می باشد.

قیمت لیزر کل بدن

هزینه ها در این روش بر حسب وسعت پوست، میزان موهای زائد بدن، ناحیه درمان، مهارت و تخصص پزشک و تعرفه کلینیک محاسبه می شود.

عوارض لیزر فول بادی

تکنسینی که کار لیزر را انجام می‎دهد نیاز به تجربه، تخصص و مهارت کافی دارد. در غیر این صورت عوارض لیزر موجب ایجاد سوختگی و لکه‌های پوستی می‌شود. عوارض جانبی و آسیب‌های ناشی از استفاده از لیزر بسیار پایین است و اغلب هنگامی دیده می‌شود که این کار از طریق اپراتور بی‌تجربه انجام می‌گردد. اگر لیزر توسط اپراتورهای حرفه‌ای و تحت‌نظر پزشک صورت گیرد، با کمترین عوارض ممکن مواجه هستید.

آراف فرکشنال ترمیا که جدیدترین تکنولوژی آر اف می باشد؛ جزو تجهیزات کلینیک تخصصی دکتر فاطمه عندلیب در اصفهان است. با توجه به تاثیر آراف ترمیا در بهبود و جوانسازی پوست، در صورت تمایل به اقدامات قابل انجام با ترمیا، میتوانید به این مرکز مراجعه نمایید. تلفن نوبت دهی و کسب اطلاعات بیشتر : 36260819-031


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :سودا آریان [ 1402-04-25 ]
سلام ،ممنون از مطالب خوب و مفید ،بنده یک سوال دارم آیا لیزر فول بادی بدن جز کمر کتف و شکم 2ساعت و نیم زمان ببره آسیبی برای فرد دارد یا خیر ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
همه چیز درباره بوتاکس خط اخمهمه چیز درباره بوتاکس خط اخم

بهترین روش درمان خطوط اخم از طریق تزریق بوتاکس می‌ باشد. بوتاکس از سم بوتولونیوم نوع A ساخته شده که به صورت موقتی باعث فلج شدن عضلات می‌ شود. برای انقباض یک عضله، دستور انقباض از مغز صادر می شود و به اعصاب حرکتی عضله می رسد. ... ادامه مطلب

روش از بین بردن موهای زائد هورمونیروش از بین بردن موهای زائد هورمونی

موهای زائد هورمونی و یا هیرسوتیسم از جمله شایع ترین بیماری های موهای زائد است که در نتیجه تولید افراطی و یا عملکرد هورمونی با نام آندروژن در بدن رخ می دهد. این هورمون توسط تخمدان ها یا غدد فوق کلیوی ترشح شده و به شکل موضعی در پیاز مو تولید می شود. ... ادامه مطلب

رفع عروق ریز عنکبوتی پا و صورت با لیزر اختصاصی عروقرفع عروق ریز عنکبوتی پا و صورت با لیزر اختصاصی عروق

عروق ریز پا، رگ‌ هایی نازک، موج‌ دار و قرمز یا بنفش در صورت و پاها هستند که معمولاً در ناحیه ران و زیر زانو تجمع دارند و بالغ بر 80 درصد از زنان و درصد بالایی از مردان را شامل می‌ شوند.این عروق ممکن است با عوارض عروقی جدی‌ تری مرتبط باشند و می‌ بایست توسط پزشک متخصص مورد معاینه قرار گیرند. ... ادامه مطلب

جوانسازی پشت دست با تزریق فیلرجوانسازی پشت دست با تزریق فیلر

یکی از روش‌ های جوانسازی پشت دست، تزریق فیلر می‌ باشد. مجموعه متنوعی از فیلرهای درمانی وجود دارد که به تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا رسیده و پزشکان آنها را به کار می‌ گیرند که در ادامه بدان میپردازیم. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465