سفید سازی زیر بغل با لیزر در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / اندولیفت / رفع تیرگی زیر بغل با لیزر چگونه است؟

رفع تیرگی زیر بغل با لیزر چگونه است؟

سیاهی و تیرگی برخی از نقاط بدن اغلب اوقات در نتیجه تولید طبیعی رنگدانه‌ی پوست به نام ملانین است که بیش از حد در برخی نواحی بدن تولید می‌شود. این تغییر رنگ بر خارجی‌ترین لایه پوست تأثیر می‌گذارد و موجب ایجاد نواحی سیاه و تیره می‌گردد. این تیرگی‌ ها اعتماد به نفس افراد را تحت‌ الشعاع قرار می‌دهد. روش های مختلفی جهت درمان این مشکل وجود دارد. امروزه یکی از روش های مناسب برای سفید کردن ناحیه ای مانند زیر بغل، استفاده از لیزر می باشد. رفع سریع تیرگی زیر بغل با لیزر اندولیفت از بهترین و سریعترین روش ها به منظور سفید سازی این ناحیه می باشد. اندولیفت یک روش غیر تهاجمی زیبایی است که از امواج لیزر استفاده میشود تا با استفاده از آنها رنگدانه هایی به نام ملانین را از بین ببرد و در نتیجه تیرگی زیر بغل برطرف می شود.

روشن سازی پوست زیر بغل با ليزر در اصفهان توسط دکتر فاطمه عندلیب، متخصص پوست و مو، انجام می شود. شما می توانید جهت هماهنگی با مطب دکتر عندلیب از طریق تماس با شماره تلفن 36260819 اقدام فرمایید.

علل تیرگی زیر بغل

  1. علت شایع تیرگی زیر بغل ، تولید کراتین توسط اصطکاک لباس زیر یا خود لباس بر روی پوست است. مالش دو جسم می‌تواند حرارتی را ایجاد کند که باعث تغییر رنگ گردد. پوشیدن لباس‌های تنگ و ساخته شده از الیاف مصنوعی مانند نایلون و یا لباس زیر و پوشاک اسپندکس، عوامل شایعی هستند که باعث اصطکاک می‌شوند. غالباً مالش و اصطحکاک ممکن است به ضخامت کراتین منجر شده و درمان را دشوار سازد.
  2. تعریق بیش از حد می‌تواند موجب تیره شدن پوست به ویژه در کشاله‌ی ران و زیر بغل گردد.
  3. نژاد و اصالت ژنتیکی. برای افرادی که اجداد آنها دارای پوست سیاه یا قهوه‌ای بوده‌اند، احتمال بیشتری برای تیره‌تر شدن کشاله ران و زیر بغل آنها وجود دارد. البته علت سیاهی زیر بغل مطلق نیست که همه افراد این نژادها دارای تیرگی پوست زیر بغل باشند.
  4. قرار گرفتن در معرض نور خورشید. حتی اگر این مناطق به طور مستقیم به معرض نور آفتاب قرار نگیرد، باز هم این احتمال وجود دارد که تحت تأثیر نور خورشید قرار گیرد.
  5. عدم تعادل هورمونی و مشکلات غدد درون ریز. افراد دیابتی، زنان باردار و افراد مبتلا به مشکلات غدد درون ریز به دلیل تولید غیر طبیعی هورمونها مثل استروژن، انسولین و غیره، به شدت در معرض تیره شدن پوست زیر بغل و کشاله‌ی ران قرار دارند.
  6. چاقی. افراد چاق به دلیل اصطکاک پوست و ناتوانی پوست برای تنفس به علت عدم تهویه کافی، به احتمال زیاد دچار مناطق تیره پوست می‌شوند.
  7. تولید بیش از حد ملانین در بدن. دلیل اینکه پوست دارای رنگ است، وجود ملانین است و رنگ پوست به مقدار ملانین بستگی دارد. هرچه رنگ پوست سفیدتر باشد، پوست این مناطق، کمتر دچار تیرگی خواهد شد. تولید بیش از حد ملانین و تجمع آنها در برخی از مناطق باعث تیره‌تر شدن کشاله‌ی ران و زیر بغل می‌شود.
رفع تیرگی زیر بغل با لیزر

مزایای سفيد سازی زیر بغل با ليزر اندولیفت

  1. لیزر روش غیرتهاجمی است و بدون درد و خونریزی است.
  2. مدت زمان عمل بسیار کوتاه، حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه است.
  3. اثر ماندگاری آن طولانی تر از روش‌های دیگر درمان است.
  4. لیزر نیاز به بستری ندارد سرپایی قابل انجام است

نحوه سفید سازی زیر بغل با لیزر اندولیفت

ناحیه مورد نظر برای انجام اندولیفت توسط پزشک آماده می‌شود. این آماده‌سازی شامل تمیز و استریل کردن پوست بیمار است. قبل از شروع به کار، پزشک باید دستگاه اندولیفت را از لحاظ طول موج تنظیم کند. امواج لیزر توسط سوزن‌های بسیار ظریف و نازکی به پوست اعمال می‌شود که در نتیجه آن زخم‌های سطحی بر روی پوست مشاهده می‌گردد. بعد از اتمام کار با دستگاه پزشک با توجه به صلاح‌دید خود و شرایط بیمار داروها و پمادهایی را تجویز می‌کند. تمامی این داروها باید با دقت و به صورت منظم مصرف شوند. همچنین توصیه‌های مربوط به مراقبت‌های بعد از درمان در دوران نقاهت را باید با حساسیت کامل دنبال گردند.

نکات مراقبتی قبل از لیزر اندولیفت

برای اینکه از مزیت‌های روش اندولیفت به طور کامل بهره ببرید بهتر است تا یکسری مراقبت‌های قبل و بعد از آن را به دقت انجام دهید. تمیز بودن، شرط اصلی کار برای جلوگیری از حساسیت و یا عفونت در حین کار است.

مراقبت های پس از انجام لیزر اندولیفت

افراد نامناسب جهت انجام اندولیفت

ماندگاری نتایج لیزر اندولیفت

حداقل زمان ماندگاری اندولیفت بین 2 تا 3 سال می باشد.

هزینه ليزر اندولیفت

تعداد جلسات، موقعیت جغرافیایی کلینیک و دستمزد پزشک در هزینه مؤثر است.

عوارض ليزر اندولیفت

سفید کردن زیر بغل با لیزر یک روش بدون عارضه خواهد بود؛ اما برخی از عوارض جانبی همانند احساس سوزش و قرمزی پس از درمان رخ می دهد که این عوارض موقتی بوده و ظرف مدت زمان بسیار کوتاه برطرف می شود. لازم به ذکر است، عوارضی همانند سوختگی ممکن است رخ دهد که این عوارض تنها توسط افراد غیر متخصص اتفاق می افتد .

سفيد سازی بیکینی با ليزر اندولیفت در اصفهان توسط دکتر فاطمه عندلیب، متخصص پوست و مو، انجام می شود. شما می توانید جهت هماهنگی با مطب دکتر عندلیب از طریق تماس با شماره تلفن 36260819 اقدام فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :فاطیما [ 1402-07-13 ]
واقعا که عالیه من پیشنهاد میدم همه استفاده کنند ممنونم خانم دکتر از شما

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق بوتاکس برای از بین بردن خطوط خرگوشی روی بینیتزریق بوتاکس برای از بین بردن خطوط خرگوشی روی بینی

زمانی که پوست کلاژن خود را از دست می دهد، خطوط اطراف بینی نمایان می ‎شوند. کلاژن ها فیبرهایی هستند که به استحکام و انعطاف پذیر بودن پوست کمک می کنند. ... ادامه مطلب

درمان جوش های سر سیاه با میکرودرم ابریژندرمان جوش های سر سیاه با میکرودرم ابریژن

روشهای متعددی برای رفع مشکلات پوستی از جمله جوش های سر سیاه ارائه شده است. یکی از غیرتهاجمی ترین و مقرون به صرفه‌ترین این روش ها میکرودرم می باشد. میکرودرم روشی است که طی آن، لایه شاخی و خارجی سطح پوست تراشیده شده و با ایجاد مکشی خاص، باعث از بین رفتن جوش های سرسیاه بینی میشود. ... ادامه مطلب

بهترین سن برای تزریق بوتاکس چه زمانی است؟بهترین سن برای تزریق بوتاکس چه زمانی است؟

افزایش سن، باعث ایجاد تغییراتی در بافت پوست می گردد. در نتیجه این تغییرات، نشانه هایی مثل چین و چروک و افتادگی پوست مشاهده می شود. ... ادامه مطلب

پرطرفدارترین مدل های تزریق ژل لب کدامند؟پرطرفدارترین مدل های تزریق ژل لب کدامند؟

امروزه انواع فیلرها و ژل های هیالورونیک اسیدی به طور شایع در حجم دهی به لب ها و زیباسازی صورت به کار می روند. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465