سفید کردن پوست صورت با اندولیفت در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / اندولیفت / لیزر اندولیفت برای روشن شدن پوست صورت

لیزر اندولیفت برای روشن شدن پوست صورت

وایتنینگ پوست صورت فرایندی است که برای روشن سازی رنگ پوست در یک سری از نقاط انجام می شود. در واقع وایتینیگ با تأثیر مستقیم بر روی سلول های رنگدانه های پوست انجام می شود. یکی از جدیدترین و مؤثرترین روش‌ها برای روشن شدن پوست، لیزر اندولیفت (ENDOlift) می‌باشد. روشن کردن پوست با لیزر یک روش پزشکی است که در آن پرتوهای متمرکز از نور پالس کوتاه بر روی مناطق هدفمند پوست تابیده می شوند تا پوست لک شده و یا آسیب دیده از بین برود. این روند رشد جدید سلولهای تازه پوست را تحریک می کند که درنهایت منجر به ایجاد رنگ های روشن تر پوست می شود. روش‌هایی که برای روشن کردن پوست استفاده می‌شوند معمولاً تولید ملانین در پوست را کاهش می‌دهند. اندولیفت یک روش سرپایی و کم‌تهاجم برای جوانسازی پوست با لیزر است. اصلاح لایه‌های عمیق و سطحی پوست، تقویت پوست، تحریک کلاژن و از بین بردن چربی‌های بیش از حد از جمله کاربردهای این روش است.

روشن سازی پوست صورت با ليزر اندولیفت در اصفهان توسط دکتر فاطمه عندلیب، متخصص پوست و مو، انجام می شود. شما می توانید جهت هماهنگی با مطب دکتر عندلیب از طریق تماس با شماره تلفن 36260819 اقدام فرمایید.

مزایای اندولیفت صورت

قبل از هر چیزی مزایای منحصر به فردی که اندولیفت برای صورت دارد سبب شده تا به یکی از محبوب‌ترین روش‌های زیبایی در بین افراد تبدیل گردد. از جمله مهم‌ترین این مزایا عبارتند از:

نحوه انجام اندولیفت

مراحل انجام اندولیفت به صورت زیر است:

آماده‌سازی بیمار

ناحیه مورد نظر برای انجام اندولیفت توسط پزشک آماده می‌شود. این آماده‌سازی شامل تمیز و استریل کردن پوست بیمار است.

تنظیم دستگاه اندولیفت

قبل از شروع به کار، پزشک باید دستگاه اندولیفت را از لحاظ طول موج تنظیم کند. معمولاً در این روش از امواج با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر برای جوانسازی صورت و لیفت پوست استفاده می‌شود. امواج لیزر توسط سوزن‌های بسیار ظریف و نازکی به پوست اعمال می‌شود که در نتیجه آن زخم‌های سطحی بر روی پوست مشاهده می‌گردد.

تجویز دارو و انجام مراقبت‌های لازم بعد از درمان

بعد از اتمام کار با دستگاه پزشک با توجه به صلاح‌دید خود و شرایط بیمار داروها و پمادهایی را تجویز می‌کند. تمامی این داروها باید با دقت و به صورت منظم مصرف شوند. همچنین توصیه‌های مربوط به مراقبت‌های بعد از درمان در دوران نقاهت را باید با حساسیت کامل دنبال گردند.

لیزر اندولیفت برای روشن شدن پوست صورت

نکات مراقبتی قبل از اندولیفت

برای اینکه از مزیت‌های روش اندولیفت به طور کامل بهره ببرید بهتر است تا یکسری مراقبت‌های قبل و بعد از آن را به دقت انجام دهید. البته نکات مراقبتی قبل از اندولیفت چندان زیاد و سخت نیست. فقط کافی است قبل از انجام آن صورت خود را به خوبی با آب و صابون بشویید تا هیچگونه مواد آرایشی بر روی پوست شما باقی نماند. تمیز بودن صورت شما شرط اصلی کار برای جلوگیری از حساسیت و یا عفونت در حین کار است.

مراقبت های پس از انجام اندولیفت

افراد نامناسب جهت انجام اندولیفت

ماندگاری لیزر اندولیفت

حداقل زمان ماندگاری اندولیفت بین 2 تا 3 سال می باشد.

عوارض اندولیفت

اندولیفت به دلیل این که یک روش کم تهاجم است، از عوارض و معایب کمتری برخوردار می‌باشد. البته باید این را در نظر داشت که هر روشی علاوه بر مزایا دارای معایب هر چند اندک خواهد بود. پس از انجام اندولیفت ممکن است در عوارض خفیفی چون تورم، کبودی یا قرمزی مشاهده شود که طبیعی است و با گذشت چند روز بهبود خواهد یافت.

از میانسالی به بعد، علاوه بر پوست صورت و گردن، دستها نیز نیاز به جوانسازی دارند که روشهای متعددی از جمله جوانسازی دست با کربوکسی تراپی، جوانسازی پوست دست با لیزر و تزریق فیلر به پشت دست ، برای این کار وجود دارد. شما می توانید برای جوانسازی دستهای خود با بهترین روشها در اصفهان به مطب دکتر فاطمه عندلیب مراجعه نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :زهرا [ 1402-07-13 ]
خانتم دکتر لیزر اندولیفت رو میتوتن همزمان با یک روش جوانساز هم به کار برد

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق بوتاکس برای از بین بردن خطوط خرگوشی روی بینیتزریق بوتاکس برای از بین بردن خطوط خرگوشی روی بینی

زمانی که پوست کلاژن خود را از دست می دهد، خطوط اطراف بینی نمایان می ‎شوند. کلاژن ها فیبرهایی هستند که به استحکام و انعطاف پذیر بودن پوست کمک می کنند. ... ادامه مطلب

درمان جای جوش با آر اف فرکشنال (RF)درمان جای جوش با آر اف فرکشنال (RF)

درمان جای جوش با آر اف فرکشنال تنها یکی از فواید استفاده از این دستگاه است. بعد از پایان دوره‌ ی درمان، پوستتان سفت‌ تر می شود و چین و چروک آن از بین ... ادامه مطلب

لیپوم یا غده چربی زیر پوست چیست؟لیپوم یا غده چربی زیر پوست چیست؟

لیپوم، توده چربی است که زیر پوست (ما بین پوست و لایه عضلانی زیرین) و به دلیل رشد بیش از حد سلول های چربی ظاهر می شود. لیپوم یا غده چربی می تواند در هر قسمتی از بدن ظاهر شود، اما عمدتاً در شانه ها، قفسه سینه، گردن، ران و زیر بغل تشکیل می شود. ... ادامه مطلب

آیا هایفو واقعا تاثیر دارد؟آیا هایفو واقعا تاثیر دارد؟

هایفوتراپی یکی از جدید ترین و تأثیرگذارترین روش های زیبایی و جوانسازی پوست که تأثیر آن بر روی پوست صورت گردن یا بدن غیر قابل انکار است ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465