مدت ماندگاری کربوکسی تراپی دست | قیمت کربوکسی تراپی دست در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / بیماری های پوستی / جوانسازی پوست دست با کربوکسی

جوانسازی پوست دست با کربوکسی

کاهش حجم پوست دست تنها یکی از تغییرات همراه با افزایش سن است. لکه‌های تیره روی دست ، چین و چروک‌ها و شل شدن پوست از جمله مشکلات دیگری هستند که دست‌ها را پیر و فرسوده نشان می‌دهند. به لطف پیشرفت‌های پزشکی، روش‌های غیرتهاجمی و بسیار کم خطری برای جوانسازی دست وجود دارد که می‌تواند در اصلاح این شرایط به شما کمک کند. جوانسازی پوست با کربوکسی تراپی از بزرگترین پیشرفت‌های درمان‌های زیبایی شناخته می‌شود. کربوکسی تراپی یک روش ایمن و کم‌تهاجمی است که عملکرد آن از نظر بالینی برای جوانسازی، بازیابی و ترمیم پوست و درمان چروک‌ها اثبات شده است. در کربوکسی تراپی از گاز دی اکسید کربن برای جوانسازی پوست استفاده می شود. زمانی که این گاز به دست تزریق می شود بدن به دلیل کمبود اکسیژن به آن ناحیه مراجعه کرده و اکسیژن رسانی می کند. این اکسیژن رسانی موجب ایجاد جریان خون در آن ناحیه می شود و مواد مغذی را به دست می رساند در نتیجه این قسمت را ترمیم می کند.

از میانسالی به بعد، علاوه بر پوست صورت و گردن، دستها نیز نیاز به جوانسازی دارند که روشهای متعددی از جمله جوانسازی دست با کربوکسی تراپی، جوانسازی پوست دست با لیزر و تزریق فیلر به پشت دست ، برای این کار وجود دارد. شما می توانید برای جوانسازی دستهای خود با بهترین روشها در اصفهان به مطب دکتر فاطمه عندلیب مراجعه نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819 تماس حاصل فرمایید.

مزایای کربوکسی تراپی دست

روش انجام کربوکسی تراپی دست

فرآیند دقیق درمانی به استفاده و محل تحت درمان بستگی دارد؛ ولی کلیات کربوکسی تراپی تقریباً یکسان است. در این روش از یک کپسول گاز دی اکسید کربن استفاده می‌کنیم که با یک لوله‌ی پلاستیکی به یک دستگاه تنظیم کننده‌ی جریان گاز متصل شده است. پزشک شما با استفاده از این دستگاه با دقت بسیاری میزان ورود گاز به بدن را کنترل می‌کند. دی اکسید کربن از کپسول به دستگاه تنظیم‌کننده و سپس به یک لوله‌ی استریل وارد می‌شود که در انتهای آن فیلتری تعبیه شده است. این فیلتر تمام ناخالصی‌های باقی مانده را جذب می‌کند که وارد بدن نشوند. گاز از فیلتر عبور کرده و وارد یک سوزن بسیار ریز می‌شود. پزشک با استفاده از این سوزن، گاز دی اکسید کربن را به زیر پوست شما می‌فرستد.

جوانسازی پوست دست با کربوکسی

اقدامات قبل از انجام کربوکسی تراپی صورت

قبل از کربوکسی تراپی نیاز نیست اقدام خاصی صورت گیرد مگر اینکه پزشک، تشخیص دهد که فرد نیاز به انجام عملی خاص دارد. به صورت کلی نیاز است که فرد قبل از انجام کربوکسی تراپی نظافت خود را رعایت نماید و از مصرف الکل از 24 ساعت قبل خودداری نماید. در برخی موارد پزشک، انجام برخی از آزمایشها را قبل از کربوکسی تراپی ضروری دیده و برای فرد الزام می دارد که لازم است تمامی این آزمایشها انجام گردیده و جواب آن به وی ارجاع داده شود.

مراقبت های بعد از کربوکسی تراپی صورت

مراقبت های بعد از کربوکسی تراپی صورت به شرح ذیل می باشد:

  1. تا ۲۴ ساعت بعد از کربوکسی تراپی از رفتن به شنا و استحمام با آب سرد خودداری شود.
  2. تا یک ماه بعد از کربوکسی تراپی از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری شود.
  3. کرم ها و داروهایی را که پزشک تجویز کرده است مرتب استفاده شود.

موارد منع انجام کربوکسی تراپی دست

آیا کربوکسی تراپی دائمی است؟

مدت ماندگاری کربوکسی تراپی در مورد جوانسازی پوست، بین ۴ تا ۶ ماه به طول می انجامد و پس از آن نیاز به تمدید دارد.

قیمت کربوکسی تراپی دست

هزینه و قیمت کربوکسی تراپی دست معمولاً بر اساس نیاز هر فرد و تعداد جلسات درمانی متغیر است که اغلب در جلسه مشاوره مشخص شده و تخمین زده میشود.

عوارض کربوکسی تراپی دست

جوانسازی دست با کربوکسی تراپی عاری از هرگونه خطر است. می‌توان با اطمینان گفت که اجرای این روش درمانی بر روی سایر انواع بخش بدن بدون درد و عارضه جانبی می‌باشد. احتمال می‌رود که تزریق گاز دی اکسید کربن همانند نیش حشره از سوزش و درد جزئی برخوردار باشد. از این رو، ممکن است فرد شاهد سیاهی و کبودی در محل تزریق سوزن به خصوص در نواحی بازوها و پاها باشد. بدیهی است که سیاهی و کبودی حاصل از تزریق سوزن تا یک هفته برطرف شود.

بوتاکس زئومین از جمله برندهای معروف و معتبر است که توسط دکتر فاطمه عندلیب در اصفهان، جهت جوانسازی پوست و رفع خطوط اخم و اطراف چشم، همچنین خطوط پیشانی تزریق می شود. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بوتاکس زئومین و تزریق آن، با شماره 36260819 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :نقیب زاده [ 1402-07-06 ]
سلام دکتر خسته نباشید ماندگاری کربوکسی تراپی چقدره و برای اینکه بیشتر ماندگار باشه تزریق چربی بهتره یا تزریق ژل

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مهمترین نکات مزونیدلینگ دور چشم که قبل از انجام باید بدانیدمهمترین نکات مزونیدلینگ دور چشم که قبل از انجام باید بدانید

مزونیدلینگ که در واقع ترکیب دو روش میکرونیدلینگ و مزوتراپی است؛ یکی از روشهای موثر در جوانسازی و شادابی پوست است. در بکارگیری این روش باید دقت شود؛ در مراکز غیر پزشکی و توسط افرادی جز پزشک مزونیدلینگ انجام نشود تا با عوارض غیر منتظره همراه نباشد. ... ادامه مطلب

رفع و درمان اسکار و جای سوختگیرفع و درمان اسکار و جای سوختگی

اسکار سوختگی ممکن است کوچک یا بزرگ باشد. اسکار سوختگی نه تنها به علت تغییراتی که در ظاهر فرد ایجاد می کند بلکه به علت اثراتی که بر روی حرکت نواحی درگیر و افزایش حساسیت این نواحی اعمال می نماید، اثرات منفی را بر کیفیت زندگی فرد دارد. در ادامه به روش های درمان و رفع اسکار سوختگی میپردازیم. ... ادامه مطلب

توتال بادی و فول بادی در لیزر شامل چه قسمت هایی می شوند؟توتال بادی و فول بادی در لیزر شامل چه قسمت هایی می شوند؟

توتال بادی و فول بادی از اصطلاحاتی است که در کلینیک لیزر مو های زائد به کار برده می شود. ... ادامه مطلب

پی آر پی (PRP) صورت چیست و چه عوارضی دارد؟پی آر پی (PRP) صورت چیست و چه عوارضی دارد؟

پی آر پی صورت، برای جوانسازی پوست کاربرد دارد. پزشکان متخصص از خون افراد برای تهیه پلاسمای غنی از پلاکت استفاده می کنند و سپس آن را به بخش های آسیب دی ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465