تزریق ژل به دست چقدر ماندگاری دارد | هزینه تزریق ژل به دست در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق فیلر / جوانسازی پشت دست با تزریق فیلر

جوانسازی پشت دست با تزریق فیلر

با افزایش سن، پوست دچار تغییرات می‌شود. این تغییرات شامل نازک شدن و از دست رفتن چربی می‌باشند و در نتیجه پوست دیگر جوان و نرم به نظر نمی‌رسد. پیر شدن پوست صورت در دهه دوم زندگی اتفاق می‌افتد؛ یعنی زمانی که در اثر عوامل داخلی (ژنتیک و روند طبیعی سالخوردگی) و عوامل خارجی (نور آفتاب، سیگار کشیدن و استرس) استحکام پوست، کاهش پیدا می‌کند. در اثر عوامل گفته شده، حجم زیر پوست دست‌ها به مرور زمان کاهش پیدا می‌کند و باعث می‌شود پوست دست، پیر به نظر برسد. یکی از روش‌های جوانسازی پشت دست، تزریق فیلر می‌باشد. مجموعه متنوعی از فیلرهای درمانی وجود دارد که به تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا رسیده و پزشکان آنها را به کار می‌گیرند که در ادامه بدان میپردازیم.

از میانسالی به بعد، علاوه بر پوست صورت و گردن، دستها نیز نیاز به جوانسازی دارند که روشهای متعددی از جمله تزریق فیلر به پشت دست برای این کار وجود دارد. شما می توانید برای جوانسازی پشت دست با تزریق فیلر در اصفهان به مطب دکتر فاطمه عندلیب مراجعه نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819 تماس حاصل فرمایید.

انواع فیلر

هیالورونیک اسید (HA)

هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که در پوست یافت می‌شود. فیلرهای هیالورونیک اسید معمولاً نرم و ژل مانند هستند. نتایج درمانی حاصل از این فیلرها موقت بوده و ۶ تا ۱۲ ماه یا بیشتر ماندگاری دارند. در طول این مدت بدن به صورت طبیعی و تدریجی اجزای این ماده را جذب می‌کند. اغلب فیلرهای هیالورونیک اسید به همراه دارویی به نام لیدوکایین تزریق می‌شوند تا ناراحتی در طول فرایند و پس از آن به حداقل برسد.

کلسیم هیدروکسیل آپاتایت (CaHA)

کلسیم هیدروکسیل آپاتایت نیز یک ماده طبیعی دیگر است که عمدتاً در استخوان‌ها یافت می‌شود. در فیلرهای حاوی این ماده، ذرات میکروسکوپی کلسیم در یک ژل روان، شناور هستند. غلظت فیلرهای CaHA بیشتر از فیلرهای هیالورونیک اسیدی بوده و معمولاً ماندگاری بیشتری نیز دارند. مدت دوام نتایج درمانی این فیلرها در اغلب بیماران تا ۱۲ ماه است.

پلی متیل متاکریلات (PMMA)

پلی متیل متاکریلات یک ماده صنعتی و ایمن برای بدن است که از اوایل قرن گذشته در پزشکی به کار گرفته شده است. فیلر های PMMA به صورت توپ‌های کوچک و همیشگی در زیر پوست باقی مانده و به صورت مداوم از آن حمایت می‌کنند. این فیلر ها حاوی کلاژن نیز هستند. کلاژن یک ماده طبیعی در پوست است که در ساختار و سفتی پوست نقش دارد.

جوانسازی پشت دست با تزریق فیلر

مزایای تزریق فیلر پشت دست

روش تزریق فیلر پشت دست

در صورت صلاحدید پزشک، تزریق فیلر دست صورت می‌گیرد. برای این کار ابتدا پوست پشت دست استریل شده و با بیحس کننده موضعی بیحس می‌شود. پس از مدت زمانی در حدود نیم ساعت، تزریق فیلر به پشت دست انجام می‌پذیرد. در این روش تا کسب نتایج ایده‌آل و مطلوب تزریقات مکرری در پشت دست صورت خواهد گرفت.

توصیه های قبل از تزریق فیلر پشت دست

توصیه های بعد از تزریق فیلر پشت دست

موارد منع تزریق فیلر پشت دست

  1. در صورتی که امکان خونریزی وجود داشته باشد یا شخص مبتلا به اختلالات خونریزی باشد.
  2. در صورت وجود آلرژی شدید و سابقه واکنش شدید (آنافیلاکسی)
  3. در صورت وجود آلرژی نسبت به لیدوکائین یا هرگونه باکتری گرم-مثبت که برای ساخت اسید هیالورونیک استفاده می‌شود.

ماندگاری فیلر پشت دست

ماندگاری نتایج در این درمان متغیر است و هر فرد ممکن است بسته به سوخت و ساز بدن، میزان فیلر استفاده شده، سبک زندگی و ... به نتایجی متفاوت در ماندگاری تزریق فیلر دست یابد. نتایج این روش به طورکلی 12-6 ماه ادامه می یابد.

هزینه تزریق ژل به دست

هزینه تزریق فیلر، بستگی به نوع و برند فیلر استفاده شده، ناحیه درمان میزان تزریق و تعداد سرنگ‌های تزریق فیلر و دستمزد پزشک دارد.

عوارض تزریق ژل به دست

برای اطلاع از روشهای درمان اسکار آکنه و جای بخیه به مقاله ی لیزر فرکشنال مراجعه کنید. جوانسازی با لیزر CO2 فرکشنال نوعی درمان پوستی است که توسط متخصص پوست برای کاهش جای جوش، چین‌وچروک‌ها و سایر ناهنجاری‌های پوستی انجام می‌شود. درمان اسکار آکنه و جای بخیه با لیزر CO2 فرکشنال یا فرکسل توسط دکتر فاطمه عندلیب در اصفهان انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :مهوش نجفی [ 1402-07-06 ]
سلام هزینه تزریق ژل به هر دودست چقدره و اینکه شما تزریق چربی هم انجام میدید ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیپوم یا غده چربی زیر پوست چیست؟لیپوم یا غده چربی زیر پوست چیست؟

لیپوم، توده چربی است که زیر پوست (ما بین پوست و لایه عضلانی زیرین) و به دلیل رشد بیش از حد سلول های چربی ظاهر می شود. لیپوم یا غده چربی می تواند در هر قسمتی از بدن ظاهر شود، اما عمدتاً در شانه ها، قفسه سینه، گردن، ران و زیر بغل تشکیل می شود. ... ادامه مطلب

راش پوستی چیست و انواع راش پوستی کدام است؟راش پوستی چیست و انواع راش پوستی کدام است؟

راش پوستی یا بثورات جلدی به ناحیه‌ ای از پوست گفته می شود که ملتهب، متورم و یا تحریک شده باشد و شبیه به جوش یا زخم به نظر می‌ رسد. این نقاط برجسته، لکه دار، پوسته پوسته یا قرمز می شوند و پوست آنها دچار خارش یا سوزش می شود. ... ادامه مطلب

همه چیز درباره تزریق فیلر چانههمه چیز درباره تزریق فیلر چانه

چانه یکی از اجزای صورت است که عدم تناسب آن شکل کلی و ترکیب صورت را به هم می زند.فیلر چانه که یک روش اصلاح فرم چانه بدون جراحی است ... ادامه مطلب

اصلاح خط اشکی زیر چشم با تزریق فیلراصلاح خط اشکی زیر چشم با تزریق فیلر

اصلاح خط اشکی زیر چشم با تزریق فیلر چهره‌ را جوان تر می کند و تأثیر به سزایی در بهبود حالت دور چشم دارد. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465