ماندگاری و قیمت بوتاکس زئومین | متخصص پوست در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس / معرفی بوتاکس زئومین XEOMIN آلمان

معرفی بوتاکس زئومین XEOMIN آلمان

امروزه استفاده از روشهای مختلف پزشکی برای جوانسازی و ترمیم پوست صورت رایج شده است. یکی از این روشها تزریق بوتاکس است که چندین سال است طرفداران ویژه خود را پیدا کرده است. همه برندهای بوتاکس حاوی سم بوتولینوم نوع A هستند. یک نوع نوروتوکسین که توسط باکتری به نام کلستریدیوم بوتولینوم تولید می‌شود. در نتیجه تزریق آن باعث مسدود کردن سیگنال‌های عصبی عضلات خاص، آرام کردن موقت آنها به مدت ۳ تا ۴ ماه و صاف شدن پوست می‌شود. بوتاکس زئومین یکی از بهترین برندهای بوتاکس در دنیا می‌باشد که ساخت کشور آلمان است و از طرف FDA نیز مورد تأیید قرار گرفته است. ماده فعال در این نوع تزریق (سم بوتولینوم) مشابه بوتاکس و دیسپورت است. بیمارانی که نتایج تزریق آنها با بوتاکس یا دیسپورت نامطلوب است ممکن است موفقیت بیشتری با بوتاکس زئومین داشته باشند. فرمولاسیون این نوع بوتاکس به ‌دلیل خلوص بالای خود هیچ افزودنی ندارد و تزریق آن خطر تولید آنتی بادی در بدن را کاهش می‌دهد. این مسئله می‌تواند به این معنی باشد که برخلاف سایر بوتاکس‌ها، بدن شما در برابر زئومین مقاومت یا واکنش آلرژیک ایجاد نمی‌کند و در نتیجه شانس دریافت اثرات مورد نظر شما را افزایش می‌دهد. برخی از مطالعات نشان داده‌اند که بوتاکس زئومین اثرگذاری و بهبودی سریع‌تر و ماندگاری طولانی‌تری در برابر سایر برندها مانند برند بوتاکس (Botox) دارد.

بوتاکس زئومین از جمله برندهای معروف و معتبر است که توسط دکتر فاطمه عندلیب در اصفهان، جهت جوانسازی پوست و رفع خطوط اخم و اطراف چشم، همچنین خطوط پیشانی تزریق می شود. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بوتاکس زئومین و تزریق آن، با شماره 36260819 تماس حاصل فرمایید.

کاربرد بوتاکس زئومین

اخیراً مطالعات نشان داده‌اند که تزریق این نوع بوتاکس برای بهبود مشکلات پزشکی زیر نیز مؤثر است:

مزایای بوتاکس زئومین

روش تزریق بوتاکس

ابتدا پزشک باید پوست و وضعیت خطوط ایجاد شده و عمق آنها را تشخیص دهد. سپس نواحی مناسب برای تزریق را مشخص می نماید و اقدام به تزریق بوتاکس می نماید. نواحی تزریق ابتدا باید کاملاً از مواد آرایشی تمیز شده و سپس با پد الکلی استریل شوند. تزریق بوتاکس تنها چند دقیقه طول می کشد و در بسیاری از مواقع نیازی به بیحسی نمی باشد؛ اما بهتر است که قبل از تزریق بوتاکس بیحسی انجام شود تا از بروز درد و ناراحتی برای فرد جلوگیری شود. بوتاکس با یک سوزن ریز به عضلات خاص و در نواحی تعریف شده تزریق می شود.

معرفی بوتاکس زئومین

مراقبتهای قبل از تزریق بوتاکس

باید یک هفته قبل از تزریق بوتاکس از مصرف‌ دارو‌های رقیق‌کننده خون دوری کرد. همچنین یک هفته قبل از تزریق بوتاکس ، نباید روغن ماهی، ویتامین‌هایی مانند ویتامین E، چای سبز، دارچین، زنجبیل و مشروب خورد. مسکن‌هایی مانند آسپرین و ایبوپروفن را قبل از درمان کنار بگذارید؛ زیرا این نوع دارو‌ها مانع از لخته شدن خون می‌شوند و احتمال بروز کبودی را افزایش می‌دهند.

حدود ۱۰ روز قبل از تزریق بوتاکس از الکل دوری کنید. الکل خون را رقیق کرده و احتمال بروز شرایط خطرساز را افزایش می‌دهد.

مصرف سیگار و قلیان سبب می‌شود تا روند بهبودی به شدت کاهش یابد. در نتیجه می‌توان شاهد بروز عوارض جانبی در حین درمان و بعد از آن بود. به همین دلیل توصیه می‌شود کاندید‌های تزریق بوتاکس حداقل ۱ هفته قبل از تزریق بوتاکس مصرف دخانیات را کنار بگذارند.

از دیگر مواردی که حتماً باید قبل از تزریق بوتاکس به آن توجه داشت، خودداری از برنزه کردن پوست است؛ زیرا پوست‌هایی که دچار آفتاب سوختگی شده‌اند از حساسیت بالایی برخوردار بوده و تا حد امکان پزشک برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، از تزریق بوتاکس در این پوست‌ها خودداری می‌کند.

کسانی که به دنبال تزریق بوتاکس هستند حتماً باید قبل از اقدام به این کار سوابق بیماری خود را با پزشک مربوطه در میان بگذارند. با این کار می‌توان اقدامات لازم قبل و بعد از تزریق را انجام داد. از جمله این بیماری‌ها می‌توان به بیماری‌های مرتبط با سیستم ایمنی بدن، سابقه تبخال، بیماری‌های عصبی و … اشاره کرد.

مراقبتهای بعد از تزریق بوتاکس

موارد منع تزریق بوتاکس

  1. کسانی که سابقه حساسیت به این دارو را دارند.
  2. کسانی که بیماریهای عفونی و التهابی فعال در صورت و اطراف آن دارند.
  3. ابتلا به برخی‌ بیماریهای عصبی و روانی‌
  4. مصرف برخی‌ داروها مخصوصاً داروهای قلبی
  5. کسانی‌ که پوست خیلی‌ ضخیم یا چین و چروک عمیق دارند نتیجه‌ چندان مطلوبی ندارد.
  6. حاملگی‌ و شیردهی

ماندگاری بوتاکس زئومین

اگرچه این بازه زمانی در همه بیماران یکسان نیست معمولاً نتایج حاصل از بوتاکس حدود ۳ تا ۶ ماه باقی خواهد ماند.

عوارض بوتاکس زئومین

در برخی از مواقع تزریق بوتاکس زئومین سبب عدم تقارن صورت می‌شود.

عوارض دیگر ناشی از تزریق زئومین شامل افتادگی پلک و ابرو، دوبینی و ضعف در بستن چشم‌ ها می‌باشد. این عوارض به ندرت ایجاد می‌شوند و تنها در صورتی بروز می‌کنند که بوتاکس زئومین به بافت‌ های مجاور منتقل شود. این حالت پس از چند ماه رفع خواهد شد؛ چرا که تاثیرات بوتاکس زئومین موقتی هستند.

تزریق بوتاکس زئومین می‌تواند سبب ایجاد سردرد شود. این حالت به این علت بروز می‌کند که جهت جبران فعالیت عضلاتی که شل و ریلکس شده‌اند، تعداد دیگری از عضلات منقبض می‌شوند. امکان دارد سردرد شدید تا 2 هفته پس از تزریق زئومین ادامه داشته باشد؛ ولی این حالت به ندرت ایجاد می‌شود.

قیمت بوتاکس زئومین

هزینه تزریق به فاکتورهای متعددی از قبیل وسعت ناحیه ای که قرار است درمان شود، مقدار بوتاکس مورد نیاز، مهارت و تخصص پزشک و موقعیت جغرافیایی مطب او بستگی دارد.

آراف فرکشنال ترمیا (ترمیا نانو ابلیتیو) که جدیدترین تکنولوژی آر اف می باشد؛ جزو تجهیزات کلینیک تخصصی دکتر فاطمه عندلیب در اصفهان است. با توجه به تاثیر آراف ترمیا در بهبود و جوانسازی پوست، در صورت تمایل به اقدامات قابل انجام با ترمیا، میتوانید به این مرکز مراجعه نمایید. تلفن نوبت دهی و کسب اطلاعات بیشتر : 36260819


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :زیبا کرمی [ 1402-08-12 ]
سلام خسته نباشید این بوتاکس با بوتاکس دیسپورت چه تفاوتی داره ؟ با اینکه ماندگاری هر دو یک بازه زمانی هست

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جوانسازی پوست با روشهای تزریقیجوانسازی پوست با روشهای تزریقی

روش‌ های جوانسازی با هم تفاوت دارند. جوانسازی پوست صورت می‌ تواند تقارن را به صورت بازگرداند و حتی می‌ توان به صورت موضعی برای درمان چین‌ و چروک‌ ها، شل شدگی و افتادگی پوست و جای زخم‌ ها اقدام کرد. در این مطلب به معرفی روش‌ های تزریقی جوانسازی پوست صورت می‌ پردازیم. ... ادامه مطلب

علت ریزش موی سکه ای چیست و آیا درمانی دارد؟علت ریزش موی سکه ای چیست و آیا درمانی دارد؟

ریزش مو با مدل های مختلف ایجاد می‌شود که یکی از آنها ریزش سکه ای مو است. ریزش موی سکه ای زمانی رخ می دهد که گلبول های سفید خون به سلول های موجود در فولیکول موها حمله می کنند و این امر منجر به ریزش مو و کاهش رشد موها می گردد. ... ادامه مطلب

کاربردهای لیزرالکساندرایت کوتراکاربردهای لیزرالکساندرایت کوترا

لیزر موهای زائد، در مقایسه با روش های قدیمی مانند شیو کردن، استفاده از موبر یا وکس، دائمی و ماندگارترین روشی است که با هر نوع پوستی سازگاری دارد و با توجه به اهمیت آراستگی فیزیکی که اخیراً بیشتر مورد توجه زنان و مردان قرار گرفته، لیزر موهای زائد به سرعت در حال رشد است. ... ادامه مطلب

ملاسما چیست و بهترین درمان ملاسماملاسما چیست و بهترین درمان ملاسما

ملاسما یا همان لکه‌ هایی با طیف رنگی خاکستری قهوه‌ ای بر روی صورت يکي از مشکلات رایج پوستی است. اگر این عارضه درمان نشود، لکه های ملاسما بیشتر و گسترده تر و تیره تر می شوند و باعث مشکلات زیادی در روند درمان نیز می شوند. در این بخش به راه های درمانی ملاسما اشاره کرده ایم. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465