فواید ، ماندگاری و قیمت میکرودرم ابریژن
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مشکلات پوستی / میکرودرم ابریژن روشی غیر تهاجمی برای جوانسازی پوست

میکرودرم ابریژن روشی غیر تهاجمی برای جوانسازی پوست

یکی از مهمترین چالش‌ ها در جوانسازی و جلوگیری از پیری، رفع مشکلات پوستی است. تا به امروز روشهای متعددی برای رفع مشکلات پوست و نواحی مختلف صورت ارائه شده است. یکی از غیر تهاجمی‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین این روشها میکرودرم ابریژن می‌باشد. میکرودرم ابریژن پروسه‌ لایه ‌برداری غیرتهاجمی پوست است که در آن لایه‌ی رویی پوست (سلول‌های مرده) به‌صورتی ملایم، تراشیده شده و موجب تولید کلاژن می‌شود تا پوست تازه و سالم رشد یابد و چهره‌ای جوانتر و شادابتر داشته باشید.

میکرودرم ابریژن روشی است که به کمک آن خطوط کم عمق، تیرگی پوست و انواع لکه ها، از جمله لک ناشی از آفتاب قابل درمان می شود. این روش بدون درد، سرپایی و با میزان ریسک پایین می باشد که توسط دکتر فاطمه عندلیب ، متخصص پوست و مو در اصفهان، انجام می شود. تلفن نوبت دهی و کسب اطلاعات بیشتر : 36260819

فواید میکرودرم ابریژن

افراد اغلب برای رفع موارد زیر تمایل به انجام پاکسازی صورت با میکرودرم دارند:

  1. تیرگی پوست
  2. عدم یکنواختی رنگ پوست
  3. عدم یکنواختی بافت پوست
  4. لکه‌های پیری
  5. لکه‌های تیره که می‌توانند پس از رفع جوش‌ها به وجود آیند.
  6. ملاسما
  7. جای زخم

مزایای میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن

انواع روش میکرودرم ابریژن

هندپیس نوک الماس

هندپیس نوک الماس در مواقعی استفاده می‌شود که نیاز به خارج کردن سلول‌ های مرده پوست باشد. با استفاده از این دستگاه، سلول‌ ها به آرامی از پوست خارج شده و همزمان مکش می‌شوند. عمق ورود مکش و خارج شدن سلول‌ های مرده، به فشاری و مدت زمان اعمال دستگاه روی پوست، بستگی دارد. با توجه به دقت و ظرافت این دستگاه، از آن برای مناطق حساس پوست، مانند نزدیک چشم استفاده می‌شود.

میکرودرم کریستالی

میکرودرم کریستالی رایجترین شیوه برای از بین بردن سلول‌ های مرده پوست است. در این روش، ماده‌ای کریستالی روی پوست پاشیده شده و سپس با استفاده از یک وسیله دستی لایه رویی پوست تراشیده شده و با دستگاه مکش، جمع می‌شود.

هیدرودرم ابریژن

هیدرودرم جدیدترین روش میکرودرم ابریژن است. در این روش همزمان با جدا کردن سلول‌ های مرده، مواد مخصوص برای جوانسازی و ترمیم بافت‌ های آسیب دیده وارد پوست می‌شود. در نتیجه میزان اثربخشی درمان چندین برابر افزایش پیدا کرده و بافت پوست بهبود چشمگیری پیدا خواهد کرد.

عملکرد میکرودرم ابریژن

میکرودرم روشی است که به وسیله یک دستگاه به نام میکرودرم ابریشن انجام می‌شود. این دستگاه دارای یک کانال بلند با پوشش سری پلاستیکی است که روی پوست صورت کشیده می‌شود. هنگام انجام میکرو دو عمل انجام می‌شود. اول: کشش پوستی (ساکشن پوست) که با فشار منفی ایجاد شده توسط دستگاه است و دوم: پاشیدن پودر هیدروکسید آلومینیم بر سطح پوست.

در روش میکرودرم، ‌ابریژن ذرات بسیار ریزی با فشار و سرعت بالا بر روی پوست صورت اسپری می‌شوند و به طور همزمان این ذرات و پوسته ‌های برداشته شده از صورت توسط دستگاه مکنده، مکش می‌شوند. ذرات مورد استفاده در روش میکرودرم پوست می‌تواند بسیار متفاوت باشد و شامل بلورهای(کریستال‌های) نمک آلومینیوم، بلورهای سدیم بیکربنات و حتی بلورهای سیدم کلراید(نمک طعام) می‌شود. حرکت سریع دانه‌های بلور که با فشار زیاد به پوست اسپری می‌شوند، موجب کنده شدن پوسته‌ها از لایه‌ی خارجی پوست به نام اپیدرم می‌شود.

مراقبت های قبل از میکرودرم ابریژن

مراقبت‌های پس از انجام میکرودرم ابریژن

موارد منع استفاده از میکرودرم ابریژن

ماندگاری میکرودرم ابریژن

نتایج میکرودرم ابریژن موقتی هستند و معمولاً بین ۳ تا ۶ ماه دوام دارند. هرچه بیشتر مراقب پوست خود باشید، نتایج ماندگارتر خواهند بود. همچنین نیاز است که جلسات ترمیمی را ۳ تا ۶ ماه یک‌بار انجام دهید. حفظ رطوبت، پاکیزه نگه داشتن پوست و همچنین استفاده از کرم ضد آفتاب باعث افزایش ماندگاری نتایج میکرودرم ابریژن می‌شوند.

هزینه و قیمت میکرودرم ابریژن

برآورد هزینه های این روش برای هر مراجعه کننده بستگی زیادی به میزان نیاز پوست شخص، تعداد جلسات درمانی مورد نیاز، دستمزد پزشک معالج دارد و فراموش نکنید که قیمت این روش ها در هر شهر متفاوت خواهد بود.

عوارض میکرودرم ابریژن

عوارض جانبی میکرودرم ابریژن شامل حساسيت خفيف، تورم و قرمزی است. این عوارض معمولاً در چند ساعت پس از درمان برطرف می شوند. ممکن است توصیه شود از مرطوب کننده استفاده کنید تا پوست خشک و پوسته پوسته نشود. کبودی کوچکی نیز ممکن است رخ دهد. این مسئله عمدتاً ناشی از مکش در طول درمان است.

آراف فرکشنال ترمیا که جدیدترین تکنولوژی آر اف می باشد؛ جزو تجهیزات کلینیک تخصصی دکتر فاطمه عندلیب در اصفهان است. با توجه به تاثیر آراف ترمیا در بهبود و جوانسازی پوست، در صورت تمایل به اقدامات قابل انجام با ترمیا، میتوانید به این مرکز مراجعه نمایید. تلفن نوبت دهی و کسب اطلاعات بیشتر : 36260819


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :دیانا [ 1402-07-06 ]
خانم دکترمیکرودرم ابریژن برای پاک کردن تاتو هم نتیجه داره یا باید حتما از لیزر برای پاک کردن تاتو استفاده کرد

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بهترین روشهای رفع کک و مک صورت چیست؟بهترین روشهای رفع کک و مک صورت چیست؟

کک مک به صورت نقاط گرد کوچک به رنگ قهوه ای روشن بر روی پوست صورت دیده می شود . معمولا این ضایعات در فصل بهار و تابستان به علت تماس مداوم با آفتاب پر رنگ می شوند و در فصل پاییز و زمستان به علت کاهش شدت آفتاب کم رنگ تر می شوند. ... ادامه مطلب

روش های درمان و رفع خطوط استاتیک صورتروش های درمان و رفع خطوط استاتیک صورت

جهت درمان چین و چروک های پوستی، روش های مختلفی وجود دارد که بسیاری از آ‌نها از جمله راهکارهای جوانسازی پوست هستند. ... ادامه مطلب

ماندگاری بوتاکس چقدر است و چه عواملی باعث افزایش آن می شود؟ماندگاری بوتاکس چقدر است و چه عواملی باعث افزایش آن می شود؟

برای رفع چین و چروک‌ های صورت از روش‌ های گوناگونی استفاده می‌ شود که یکی از این روش‌ ها، تزریق بوتاکس است. ... ادامه مطلب

تزریق فیلر خط اخم چه کاربرد و مزایایی دارد؟تزریق فیلر خط اخم چه کاربرد و مزایایی دارد؟

خط اخم به فرو رفتگی هایی گفته می شود که بر روی پیشانی و در میان دو ابروی شما تشکیل می شوند. تزریق فیلر یکی از بهترین و موثرترین راه ها برای رفع خطوط اخم است که امروزه بسیار مورد استقبال واقع شده است. معمولا از فیلر اسید هیالورونیک برای این رفع خط اخم استفاده می‌ شود. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465