ماندگاری تزریق چربی | هزینه تزریق چربی به صورت در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق فیلر / تزریق چربی صورت چیست؟

تزریق چربی صورت چیست؟

از دلایل اصلی بروز پیری در چهره، کاهش حجم صورت می باشد. از دست رفتن حجم صورت می تواند منجر به برجسته شدن نواحی استخوانی صورت و گودی اطراف چشم شود. این کاهش حجم حتی می تواند سبب شود تا برآمدگی گونه ها که نقش مهمی در زیبایی شناسی چهره دارد، صاف و بدون حجم به نظر برسد. کانتورینگ و برجستگی های صورت توسط ژنتیک افراد تعیین می شود، به همین دلیل برخی از افراد دارای صورت استخوانی، چانه و گونه های برجسته هستند، در حالی که برخی دیگر دارای چهره گردتری با برجستگی های کمتر می باشند؛ بنابراین کاهش حجم صورت می تواند مربوط به پیری و یا ژنتیک و ساختار صورت باشد.

تزریق چربی روشی است که در آن بافت چربی از ناحیه مورد نظر در بدن فرد متقاضی برداشته می شود و پس از طی پروسه فرآوری به نقاط مختلفی در ناحیه زیر پوست تزریق می شود. اصطلاح پیوند چربی اتولوگ به روشی گفته می شود که منبع چربی به دست آمده از همان شخصی باشد که قرار است از آن استفاده شود. تزریق چربی، جوانی، حجم سالم و فرم را بدون عمل جراحی و بدون عوارض تزریق چربی در صورت، به ‌صورت شما بازمی‌گرداند و نتایج درازمدت به دست می‌دهد.

تزریق چربی به صورت یکی از مؤثرترین و ماندگارترین روش های جوانسازی و جبران حجم از دست رفته چربی پوست است. تزریق چربی در اصفهان توسط دکتر فاطمه عندلیب، متخصص پوست مو و لیزر با کمترین عوارض و بهترین نتایج انجام می شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819 تماس حاصل فرمایید.

مزایای تزریق چربی

با ابداع روش درمانی تزریق چربی توسط محققان، بسیاری از افرادی که از چین و چروک پوست و افتادگی صورت خود رنج می‌بردند به راحتی با انجام این روش ایده‌آل خود را درمان کرده‌اند. این روش درمانی مزایای بی‌نظیری دارد که در ادامه به مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد:

نحوه تزریق چربی

تزریق چربی به صورت در تمامی کلینیک‌های زیبایی توسط پزشک متخصص انجام می‌شود و پروسه انجام آن در حالت کلی شامل سه مرحله حساس و مهم است:

استخراج چربی از نواحی مختلف بدن

شروع کار با تصمیم‌گیری در مورد ناحیه‌ای که قرار است چربی‌ها از آنجا استخراج شوند انجام می‌شود. معمولاً از نواحی بدن که چربی‌های اضافی در آنجا انباشته شده استفاده می‌کنند؛ به همین دلیل یکی از رایج‌ترین گزینه‌ها خارج کردن چربی از شکم و تزریق آن به صورت است. علاوه بر آن می‌توان از چربی بخش‌های دیگر بدن مثل ران‌ و باسن نیز بهره برد. به این صورت که ناحیه مورد نظر بدن بیحس شده و سپس توسط مکنده مخصوصی حجم مورد نیاز چربی استخراج می‌شود.

آماده‌سازی چربی استخراج شده

بعد از استخراج، حجم مورد نیاز چربی نوبت به آماده‌سازی آن برای تزریق می‌رسد. در این مرحله چربی‌ها را در ظرف‌های مخصوصی ریخته و درون سانتریفیوژ قرار می‌دهند تا عملیات خالص‌سازی انجام گیرد و مواد اضافه مانند خون، سلول‌های چربی معیوب و سایر مایعات از چربی جدا می‌شوند.

تزریق چربی به ناحیه مورد نظر

سومین و آخرین مرحله از کار تزریق چربی به این صورت است که چربی‌های خالص‌سازی شده درون سرنگ‌های مخصوصی ریخته می‌شود. سپس پزشک با تکیه بر مهارت و تجربه خود آنها را در گونه ها که از قبل بیحس و استریل شده تزریق می‌کند.

تزریق چربی

مراقبت های قبل از تزریق چربی

  1. دو هفته قبل از اقدام به تزریق از سیگار و مشروبات الکلی اجتناب کنید.
  2. داروهایی که ممکن است خونریزی را تشدید کنند مصرف نکنید.
  3. آزمایش‌های تجویز شده را به طور کامل انجام دهید.
  4. سعی کنید برای استراحت چند روزه برنامه ریزی نمایید.
  5. آنتی بیوتیک تجویز شده توسط پزشک باید قبل از تزریق مصرف شود.
  6. در روز تزریق باید از آرایش صورت و چشم و ناحیه ای که قرار است تزریق انجام گیرد خودداری کرد.

مراقبت‌های پس از تزریق چربی

  1. داروهای تجویز شده توسط پزشک را به درستی و مرتب مصرف کنید.
  2. از انجام فعالیت‌های سنگین خودداری کنید.
  3. از ماساژ با مالش ناحیه تزریق چربی خودداری کنید.
  4. پانسمان‌ها و نواحی استخراج و تزریق چربی را تمیز نگه دارید.
  5. تا چند روز بعد از برخورد آب به نواحی زخم شده خودداری کنید.

کاندید نامناسب تزریق چربی

تزریق چربی به صورت چقدر ماندگاری دارد؟

ماندگاری تزریق چربی بین 1 تا 3 سال است که بستگی به نگهداری خود فرد دارد. البته جنس پوست فرد اهمیت دارد. مهم‌ترین مراقبت که در ماندگاری تزریق چربی اهمیت دارد این است که از حرارت و فشار در ناحیه‌ی تزریق‌شده خودداری کنید. درصورتی‌که این مراقبت‌ها انجام شود می‌تواند تا 5 سال هم ماندگاری داشته باشد.

هزینه تزریق چربی به صورت

به طور کلی نمی‌توان یک قیمت ثابت برای تزریق چربی صورت تعیین کرد. عمل تزریق چربی به صورت می‌تواند وابسته به کلینیکی که در آن اقدام به انجام این عمل می‌نمایید هزینه های متفاوتی را در پی داشته باشد. حجم چربی مورد نیاز و ناحیه ای از صورت که می‌خواهید عملیات تزریق را روی آن انجام دهید نیز در تعیین قیمت عمل تأثیرگذارند.

عوارض تزریق چربی به صورت

عوارض احتمالی انتقال چربی به بدن شامل موارد زیر می شود:

امروزه یکی از رایج ترین اقداماتی که در کلینیک های تخصصی پوست صورت می‌گیرد؛ تزریق بوتاکس است. این عمل با استفاده از موادی مانند بوتاکس دیسپورت و مصپورت برای رفع خطوط اخم، پیشانی، کنار چشم و ... در مطب دکتر عندلیب متخصص پوست و مو در اصفهان انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :صادق زاده [ 1402-06-30 ]
سلام به نظر من دکتر عندلیب بهترین دکتر تزریق چربی در اصفهان هستند

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بیماری گال چیست و چه علائمی دارد؟بیماری گال چیست و چه علائمی دارد؟

بیماری گال یا جرب (Scabies Disease) یک بیماری پوستی مسری همراه با خارش شدید است که این خارش، جوش های ریز قرمزرنگی را در پوست ایجاد می کند. این بیماری از هجوم یک انگل به نام انگل گال به بدن ایجاد می شود. ... ادامه مطلب

نحوه سفيد سازی بیکینی با ليزر اندولیفت چگونه است؟نحوه سفيد سازی بیکینی با ليزر اندولیفت چگونه است؟

تیرگی ناحیه تناسلی در برخی افراد منجر به خجالت زدگی و کاهش اعتماد به نفس در شده است. اما روشهای زیادی برای واژینال وایتنینگ ارائه شده است که لیزر اندولیفت یکی از آنها است که از امواج لیزر کمک گرفته میشود تا با استفاده از آن تیرگی بیکینی برطرف شود. ... ادامه مطلب

بیماری زونا چیست و آیا زونا خطرناک است؟بیماری زونا چیست و آیا زونا خطرناک است؟

زونا یک عفونت ویروسی است که باعث ایجاد بثورات دردناک می شود. اگرچه زونا می تواند در هر نقطه از بدن شما وجود داشته باشد؛ اما بیشتر اوقات به صورت یک نوار تاول زده می شود که به سمت چپ یا راست تنه شما می پیچد. این بیماری ناشی از ویروس واریسلا زوستر است. ... ادامه مطلب

جوانسازی زیر چشم با تزریق ژل زیر چشمجوانسازی زیر چشم با تزریق ژل زیر چشم

چین و چروک و گودی دور چشم یکی از اصلی ترین مشکلاتی است که می تواند سن را بالاتر نشان داده و موجب کاهش زیبایی و جذابیت فرد شود . تزریق ژل به زیر چشم سبب می‌ شود تا بتوان به راحتی زیبایی و جوانی خود را به دست آورد. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465