ماندگاری و قیمت فیلر گونه | تزریق ژل گونه در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق فیلر / برجسته سازی گونه با تزریق فیلر

برجسته سازی گونه با تزریق فیلر

گونه بخش بسیار مهم میانه صورت است که معمولاً با بالا رفتن سن، حالت برجسته بودن خود را از دست می‌دهد. صاف بودن گونه‌ها ممکن است سبب ایجاد ظاهر خسته در فرد شود و شخص پیرتر به نظر برسد. پزشکان از فیلرهای پوست برای بازگرداندن حجم از دست رفته، برجسته کردن و تغییر ساختار مجدد قسمت‌هایی از صورت برای داشتن ظاهری طبیعی و جوان‌تر استفاده می‌کنند. پرکننده ها یا فیلرهای گونه، مواد زیست سازگاری هستند که باعث افزایش حجم ناحیه بالایی و اطراف استخوان گونه شما می‌شوند. تزریق فیلر گونه ساختار استخوانی مشخص‌تری را برای شما ایجاد می‌کند. با تزریق حجم مشخصی از فیلر به زیر لایه پوست گونه، همچنین می‌توان چین و چروک و خطوط ریز را نیز در این ناحیه صاف نمود.

همشهریان گرامی ! شما می‌توانید برای برجسته سازی گونه ها با روشهایی مانند تزریق ژل گونه یا تزریق چربی، از طریق مراجعه به مطب دکتر فاطمه عندلیب، متخصص پوست و مو در اصفهان اقدام نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819 تماس حاصل فرمایید.

مزایای تزریق فیلر گونه

تزریق فیلر به گونه در مقایسه با روش‌های دیگر زیبایی مثل پروتز گونه و جراحی لیفت صورت مزایای زیادی دارد. برخی از جوانب مثبت تزریق فیلر عبارتند از:

روش تزریق فیلر گونه

ابتدا پزشک با تزریق داروهای بی‌حس کننده موضعی، نواحی مورد نظر را بی حس می‌کند تا شما در طول تزریق هیچ دردی را متحمل نشوید. گاهی ممکن است این داروها با ژل ترکیب و به گونه تزریق شوند. پس از آن پزشک به آرامی شروع به تزریق فیلر در نواحی علامت‌دار با حجم مناسب می‌نماید.

برجسته سازی گونه با تزریق فیلر

اقدامات قبل از تزریق فیلر گونه

مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر گونه

موارد منع تزریق فیلر گونه

ماندگاری فیلر گونه

عوامل مختلفی هستند که در زمان ماندگاری تزریق ژل تأثیرگذارند. مواردی همچون برند فیلر، وضعیت جسمی فرد، ناحیه تزریق، نوع ژل مورد استفاده و ...؛ اما حداقل زمان برای ماندگاری ژل 12 ماه در نظر گرفته شده است. البته این زمان، بسته به میزان ماندگاری فیلر در صورت فرد دارد و برای هر شخص، متفاوت خواهد بود.

قیمت فیلر گونه

در کلینیک های مختلف، هزینه تزریق فیلر متفاوت می باشد؛ اما عوامل مهم دیگر هم وجود دارند که در قیمت تزریق فیلر تأثیرگذارند:

عوارض تزریق فیلر گونه

ورم بعد از تزریق فیلر گونه یکی از شایع‌ترین عوارض جانبی است. در بیشتر موارد، عوارض جدی زمانی ایجاد می‌شود که تزریق توسط پزشکان آموزش ندیده و یا کم تجربه انجام شود که در این صورت عوارض زیر می‌توانند در کمین افراد باشند:

امروزه یکی از رایج ترین اقداماتی که در کلینیک های تخصصی پوست صورت می‌گیرد؛ تزریق بوتاکس است. این عمل با استفاده از موادی مانند بوتاکس دیسپورت و مصپورت برای رفع خطوط اخم، پیشانی، کنار چشم و ... در مطب دکتر عندلیب متخصص پوست و مو در اصفهان انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :امینی خواه [ 1402-06-30 ]
سلا م خانم دکتر برای کات گونه اصولا چند سی سی نیازه که چهره هم طبیعی تر باشه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مراقبتهای پس از تزریق ژل لب برای ماندگاری بیشترمراقبتهای پس از تزریق ژل لب برای ماندگاری بیشتر

بهترین و مؤثرترین راه برای اصلاح فرم لب، تزریق ژل لب است‌. ژل های لب بر پایه‌ی اسید هیالورونیک طی چند سال گذشته به عوامل تقویت‌ کننده و پرکننده بافت نرم تبدیل شده‌ اند.در تزریق ژل حاشیه لب برجسته و حجم داده می شود و بدین ترتیب است که به زیبایی صورت از طریق تزریق ژل لب افزوده می شود. ... ادامه مطلب

مزایای ترمیا نانو ابلیتیو در لیفت و جوانسازی پوستمزایای ترمیا نانو ابلیتیو در لیفت و جوانسازی پوست

با افزایش سن، سلول ها کلاژن کمتری تولید می کنند که منجر به افتادگی صورت و چین و چروک پوست میشوند. شل شدن پوست زمانی اتفاق می افتد که کمیت و کیفیت کلاژن شما شروع به کاهش می کند. یکی از روشهای جوانسازی و لیفت پوست با دستگاه ترمیا که نوعی آر اف فرکشنال است، امکان پذیر است. ... ادامه مطلب

علت و روشهای درمانی گودی زیر چشمعلت و روشهای درمانی گودی زیر چشم

چشم ها برجسته ترین عنصر زیبایی چهره به شمار می آیند و تأثیر بسزایی بر زیبایی و شادابی چهره دارند. سیاهی و گودی زیر چشم یکی از شایعترین عارضه های پوستی ... ادامه مطلب

درمان کبودی و خون مردگی پس از تزریق ژل لبدرمان کبودی و خون مردگی پس از تزریق ژل لب

کبودی و خون مردگی بعد از تزریق ژل لب معمولاً طبیعی بوده و در عرض چند روز برطرف خواهد شد. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465