هزینه تزریق ژل زیر چشم در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق فیلر / جوانسازی زیر چشم با تزریق ژل زیر چشم

جوانسازی زیر چشم با تزریق ژل زیر چشم

چین و چروک و گودی دور چشم یکی از اصلی ترین مشکلاتی است که می تواند سن را بالاتر نشان داده و موجب کاهش زیبایی و جذابیت فرد شود. سیاهی و گودی زیر چشم دلایل مختلفی دارد که از جمله‌ی این دلایل می‌توان به کمبود خواب یا عادت‌های بد خواب، داشتن آلرژی، کاهش سطح چربی در زیر چشم، کم خونی ناشی از کمبود آهن، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، مالش مکرر چشم، سیگار کشیدن، ژنتیک، مشکلات تیروئیدی، کمبود آب بدن و افزایش سن اشاره نمود. تزریق ژل به زیر چشم سبب می‌شود تا بتوان به راحتی زیبایی و جوانی خود را به دست آورد. رایج‌ترین و محبوب‌ترین ماده پرکننده مورد استفاده در ژل زیر چشم ، اسید هیالورونیک است. این مواد به زیر چشم تزریق می‌شوند و از این طریق باعث می‌شوند حجم چربی از دست رفته جبران شده و گودی، سیاهی و چین و چروک زیر چشم برطرف گردد.

تزریق ژل (فیلر) زیر چشم برای آنکه با نتایجی ماندگار، طبیعی و بدون عارضه همراه باشد، علاوه بر استفاده از مواد معتبر و مرغوب، نیازمند تخصص و مهارت پزشک در تزریق ژل می‌باشد. شما می‌توانید برای تزریق فیلر به دکتر فاطمه عندلیب، متخصص پوست و مو در اصفهان مراجعه نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819 تماس حصل فرمایید.

کاربرد ژل زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم موجب پر شدن مجدد حجم بافت نرم از دست رفته می‌گردد و از روش های درمان سیاهی زیر چشم بوده که منجر به ایجاد چهره‌ای پرتر و زیباتر می‌شود. تزریق ژل زیر چشم منجر به بهبود حالت چشم ها و برطرف شدن ورم پلک چشم می شود. علاوه بر این، این روش منجر به رفع دایره های سیاه یا خطوط اشک زیر چشم نیز می شود.

مزایای ژل زیر چشم

برخی از فواید این روش درمانی عبارت‌اند از:

  1. غیرتهاجمی است و نیازی به بستری شدن ندارد.
  2. بدون درد و بی‌خطر است.
  3. درمان سریعی است .
  4. پرکننده‌های اسید هیالورونیکی که از مواد طبیعی استفاده می‌شوند با گذشت زمان در بدن حل می‌شوند.
  5. وقتی که نتایج نهایی مورد نظر بیمار نباشد، پزشک می‌تواند به راحتی نتایج را برگرداند.
  6. ظاهر کلی صورت را بهبود می‌بخشد و از ایجاد ظاهری خسته در شما جلوگیری می‌نماید.
تزریق ژل زیر چشم

نحوه تزریق فیلر زیر چشم

مراقبت قبل از تزریق ژل زیر چشم

  1. چند روز قبل از تزریق از مصرف الکل و داروهایی مثل آسپرین و موترین که باعث رقیق شدن خون می‌شود خودداری کنید.
  2. در هفته قبل از هر نوع تزریقی، پیروی از یک رژیم غذایی سالم، بسیار مفید است. تغذیه مناسب دوره بهبودی را سرعت می‌بخشد و خطر عفونت را به حداقل می‌رساند. مخصوصاً خوردن میوه، سبزیجات و پروتئین‌های کم‌چرب مفید است.
  3. مصرف سیگار میزان جریان خون را در کل بدن کاهش می‌دهد. از آنجا که اکسیژن نمی‌تواند به سرعت به محل تزریق برسد، ممکن است دوره بهبود در افراد سیگاری بیشتر باشد و خطر ابتلا به عفونت را افزایش دهد. باید حداقل دو هفته قبل از تزریق از سیگار استفاده نکنید.

مراقبت پس از تزریق ژل زیر چشم

در طی چند روز اول پس از تزریق باید از خوابیدن به روی صورت خودداری کرد. سعی کنید رو به بالا و صاف به پشت بخوابید. همچنین لازم است بالاتر از بدن باشد. این کار برای جلوگیری از ورم زیر چشم ضرورت دارد. همچنین:

افراد منع از تزریق ژل زیر چشم

ماندگاری ژل زیر چشم

ماندگاری ژل زیر چشم به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ اما به طور کلی می توان انتظار داشت که ژل های پوستی تزریق شده در حفره هاى زیر چشم بین 6 تا 9 ماه دوام بیاورند. پس از گذشت ۶ تا ٩ ماه، ژل های پوستی توسط بدن شکسته می شوند و اثرات پر کنندگى آنها نیز محو می شود. استفاده از پرکننده های پوستی یک روش دائمى برای رفع حفره های زیر چشم نیست.

عوارض تزریق ژل زیر چشم

  1. نتایج ناهموار مانند عدم تقارن بین هر چشم و ریز شدن چشم‌ها
  2. ایجاد برجستگی‌های ریزی در زیر پوست
  3. فلج عصب
  4. جای زخم
  5. نابینایی

هزینه تزریق ژل چروک چشم

هزینه تزریق ژل بستگی به نوع و برند ژل استفاده شده میزان تزریق، ناحیه درمان و تعداد سرنگ‌های تزریق ژل و دستمزد پزشک برای دستیابی به نتایج مطلوب دارد. بنابراین هزینه تزریق ژل در افراد مختلف متفاوت است.

برای تشخیص و درمان بیماری های پوستی، همچنین حفظ زیبایی و جوانسازی پوست، بهترین راه، مراجعه به متخصص پوست و مو است. همشهریان گرامی! شما می‌توانید در صورت نیاز، به کلینیک پوست، مو و لیزر دکتر فاطمه عندلیب در اصفهان مراجعه نمایید و از خدمات این مرکز استفاده کنید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :گوهری [ 1402-07-06 ]
سلام خانم دکتر ممنونم از مطلب خوب و مفیدی که گذاشتید من برای چروک های دور چشمم این بار از روش میکرودرم ابریژن استفاده کردم و تاثیرش خیلی خوب بود

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درباره لیزر فراکسل بیشتر بدانیمدرباره لیزر فراکسل بیشتر بدانیم

از کاربردهای لیزر فراکسل میتوان به جوانسازی پوست صورت و دور چشم، رفع شلی و افتادگی پوست صورت و گردن، درمان قطعی فرو رفتگی های به جامانده از جوش، سالک و آبله مرغان، درمان خطوط به جامانده ازبریدگی یا بخیه و کاهش چشمگیرمنافذ باز پوست صورت اشاره کرد ... ادامه مطلب

اصلاح خط اشکی زیر چشم با تزریق فیلراصلاح خط اشکی زیر چشم با تزریق فیلر

اصلاح خط اشکی زیر چشم با تزریق فیلر چهره‌ را جوان تر می کند و تأثیر به سزایی در بهبود حالت دور چشم دارد. ... ادامه مطلب

لیزر اندولیفت جدیدترین روش درمان پف زیر چشملیزر اندولیفت جدیدترین روش درمان پف زیر چشم

داشتن پوست شل و پف زیر چشم موجب می شود که چهره‌ی شما خسته، فرسوده و پیر به نظر بیاید و این موضوع از زیبایی و جذابیت چهره شما کم می کند. لیزر اندولیفت روشی برای جوانسازی پوست صورت که با تحریک بافت‌ های عمقی جهت ساخت کلاژن‌ های جدید به منظور کاهش افتادگی پوست و سفت‌ سازی آن به کار می رود. ... ادامه مطلب

علت و درمان زخم و پوسته پوسته شدن سرعلت و درمان زخم و پوسته پوسته شدن سر

بسیاری از بیماریهای مختلف پوستی، روی پوست سر تأثیر می گذارد. پوسته های موجود روی پوست سر باعث خارش پوست می شوند و شامل تکه های حساسی از پوست سر هستند. هنگامی که این پوسته ها روی سر فرد باشند، فرد دائماً آنها را می خاراند؛ اما این تنها باعث بدتر شدن عارضه می شود. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465