آر اف فرکشنال چیست | متخصص پوست در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / آر اف فرکشنال / کاربرد آر اف فرکشنال (RF)

کاربرد آر اف فرکشنال (RF)

RF فرکشنال نوعی روش درمانی است که در آن از فرکانس رادیویی استفاده میشود. این روش یک راه ارگانیک برای بازسازی تولید کلاژن و الاستین است. فرکانس رادیویی از امواج رادیویی سطح پایین برای ایجاد واکنش حرارتی در پوست استفاده میکند. این گرما باعث سوخت و ساز و شکسته شدن سلولها و فیبرهای ناسالم میشود و به نوبه خود باعث تحریک تولید سلولهای جدید و سالم میشود. نتیجه این فرایند، کاهش اندازه منافذ، کاهش آکنه و جوانسازی کلی پوست است.

ار اف فرکشنال دستگاهی است که با استفاده از امواج رادیوفرکوئنسی، به رفع بسیاری از عوارض پوست و جوانسازی پوست کمک میکند. شما میتوانید برای استفاده از مزایای دستگاه ار اف فرکشنال دراصفهان به مطب دکتر فاطمه عندلیب مراجعه نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819 تماس حاصل فرمایید.

مزایای بازسازی پوست با ار اف فرکشنال

تفاوت RF فرکشنال با بازسازی پوست با لیزر

RF فرکشنال انرژی فرکانس رادیویی را به داخل لایه میانی پوست برای سفت شدن و بازسازی کلاژن میرساند.

2 نوع RF فرکشنال وجود دارد:

  1. RF سوزنی: انرژی RF از طریق سوزنهایی به عمق 0.5 میلی متر تا 3.5 میلی متر در یک روشی کاملا خودکار و دقیق به پوست میرسد.
  2. RF غیر سوزنی: انرژی RF توسط گرهها تحویل داده میشود که به پوست نفوذ نمیکنند.

هر دو روش RF از فرکانس رادیویی غیر لیزری استفاده میکنند مزیت این فناوری ارائه شده حداقل آسیب به لایه بالایی پوست و درمان موثر با حداقل زمان بهبودی است.

عوارض آر اف فرکشنال

(RF) فرکشنال روی موارد زیر کاربرد دارد:

عوارض آر اف فرکشنال

RF فرکشنال برای چه کسانی مناسب نیست؟

  1. زنان باردار یا شیرده
  2. کودکان زیر 18 سال بدون رضایت والدین
  3. بیماری/عفونتهای مهم پوستی مانند وجود تبخال در محل درمان
  4. هر نوع بیماری عاطفی، روانی یا پزشکی که ممکن است درمان را مختل کند

میکرونیدلینگ فرکشنال رادیوفرکانسی

تاثیر RF فراکشنال روی ترک های پوستی

از آنجایی که انرژی فرکانس رادیویی به لایه عمیق‌تر درم نفوذ می‌کند تا تولید کلاژن و بازسازی پوست را تحریک کند، این درمان یک گزینه فوق‌العاده برای درمان غیرتهاجمی ترک‌های پوستی است. با تولید کلاژن و سلولهای پوستی جدید و سالم، بیماران اغلب متوجه پوست صافتر و علائم کشش کمتر قابل مشاهده در طول زمان میشوند.

6 نکته درباره ار اف فرکشنال

چند جلسه درمانی موردنیاز است؟

حداقل 4 و حداکثر 8 جلسه برای بهترین نتایج مورد نیاز است، با این حال بیماران با اسکارهای اولیه آکنه بسیار شدید یا پوست بسیار شل میتوانند دوره دوم درمان را انجام دهند.

امروزه حجم کم موها یا تاسی به دلیل ریزش مو به یکی از دغدغه های اساسی افراد در مورد ظاهرشان بدل شده است. اگر چه در برخی موارد انواع روشهای درمانی برای ریزش مو ممکن است موثر نباشد؛ ولی در اغلب موارد، استفاده از شیوه های جدید درمانی از قبیل مصرف داروهایی مانند ماینوکسیدیل و فیناستراید ، و بکارگیری روشهایی مانند مزوتراپی، پی آر پی، هیر فیلر و ... می‌تواند موجب رضایت افراد از افزایش موهایشان باشد. اگر شما هم با ریزش مو مواجه هستید؛ می‌توانید با مراجعه به مطب دکتر فاطمه عندلیب، متخصص پوست و مو در اصفهان، از مناسب ترین و بهترین روش درمانی استفاده نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :سارا حیدری [ 1402-06-25 ]
دستگاه آر اف فرکشنال مناسب هر پوستی هست ؟ آسیب به پوست نمی زنه؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاربردهای لیزرالکساندرایت کوتراکاربردهای لیزرالکساندرایت کوترا

لیزر موهای زائد، در مقایسه با روش های قدیمی مانند شیو کردن، استفاده از موبر یا وکس، دائمی و ماندگارترین روشی است که با هر نوع پوستی سازگاری دارد و با توجه به اهمیت آراستگی فیزیکی که اخیراً بیشتر مورد توجه زنان و مردان قرار گرفته، لیزر موهای زائد به سرعت در حال رشد است. ... ادامه مطلب

تزریق ژل لب مدل هالیوودی برای چه افرادی مناسب استتزریق ژل لب مدل هالیوودی برای چه افرادی مناسب است

تزریق ژل لب یکی از روش های پرطرفدار برای افزایش حجم لب و بهبود ظاهر آنها است. ... ادامه مطلب

آراف فرکشنال ترمیا چیست و چه تفاوتی با آر اف فرکشنال های قدیمی دارد؟آراف فرکشنال ترمیا چیست و چه تفاوتی با آر اف فرکشنال های قدیمی دارد؟

با افزایش سن، سلول ها کلاژن کمتری تولید می کنند که منجر به افتادگی و چین و چروک پوست می شوند. شل شدن پوست در حدود ۳۵ تا ۴۰ سالگی اتفاق می افتد. یکی از روشهای جوانسازی پوست با دستگاه ترمیا که نوعی آر اف فرکشنال است، امکان پذیر است و رضایت بسیاری از افراد را تضمین می کند. ... ادامه مطلب

جلوگیری (پیشگیری) از چروک صورتجلوگیری (پیشگیری) از چروک صورت

چین و چروک پوست، خطوطی عمیق یا سطحی هستند که روی پوست تشکیل می‌ شوند. تشکیل چین و چروک روی پوست، بخشی از روند طبیعی افزایش سن در بدن است. در واقع، تغییرات سلولی ایجاد شده در اثر گذر عمر باعث ایجاد این خطوط روی پوست می‌ شود. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465