رفع غبغب با اندولیفت و هایفو
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / اندولیفت / راه های رفع و از بین بردن غبغب بدون جراحی

راه های رفع و از بین بردن غبغب بدون جراحی

اصطلاح "غبعب" اغلب برای تجمع چربی و افتادگی پوست زیر چانه استفاده می­شود. برخی از افراد ممکن است هرگز به دلیل نوع ژن‌، عوامل محیطی و نوع سبک زندگی‌شان دچار غبغب نشوند.

درمان غبغب به دو روش جراحی و غیر جراحی انجام می شود. در روش جراحی،جراح پلاستیک در عمل جراحی لیفت صورت ،غبغب را اصلاح می کند که این نوع از درمان نیازمند بستری شدن و جراحی با بیهوشی عمومی است. روشهای غیر جراحی شامل ساکشن چربی،اندولیفت وهایفوتراپی است که در زیر به توضیح این روشها می پردازیم.

شما میتوانید برای رفع غبغب با هایفو و اندولیفت در اصفهان، و برخورداری از مزایای شگفت انگیز این روشها، به مطب دکتر فاطمه عندلیب مراجعه نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819 تماس حصل فرمایید.

ساکشن

در این روش به وسیله ی دستگاه ساکشن چربی غبغب ساکشن می شود.

اشکال این روش درمان این است که فقط باعث کاهش حجم چربی می شود و عملا کاری برای سفت شدن پوست انجام نمی شود.

اندولیفت غبغب

اندولیفت نوعی لیزر نیمه تهاجمی است که برای لیفت کل صورت ،گردن ونیز اصلاح غبغب کاربرد دارد. در این روش بسته به اینکه محل مورد درمان، نیاز به لیزچربی یا سفت کردن پوست یا هر دو مورد داشته باشد،درمان با تنظیمات مختلف انجام می شود.

اندولیفت همچنین می­تواند برای رفع شلی پوست و درمان تجمع چربی نواحی دیگر بدن از جمله ،پشت بازو ،زانو، شکم، قسمت داخلی ران ا استفاده شود. نحوه کار اندولیفت به این صورت است که یک پروب یک بارمصرف، به نازکی یک تارمو، وارد پوست می شود و بسته به صلاحدید پزشک معالج، چربی اضافی را از داخل کاهش می دهد و نیز باعث سفت شدن پوست موضع می شود.

اندولیفت غبغب

رفع غبغب با هایفو

هایفو از امواج فراصوت استفاده می کند که بسته به تنظیمات دستگاه طبق صلاحدید پزشک ،لیز یا از بین بردن چربی و یا سفت کردن پوست و یا هردو مورد همزمان انجام می شود. نوع امواج فراصوت که در این روش استفاده می­شود با سونوگرافی که پزشکان برای تصویربرداری پزشکی استفاده می­کنند متفاوت است. هایفو از امواج با انرژی بالا برای هدف قرار دادن مناطق خاصی از بدن استفاده می­کند.

معمولا هایفو با تمیز کردن ناحیه انتخابی صورت و استفاده از ژل آغاز می­شود. سپس از یک هندپیس استفاده می­شود که امواج فراصوت را در فواصل کوتاه منتشر می­کند. هر جلسه معمولاً 30 تا 90 دقیقه طول می­کشد.

برخی از افراد ناراحتی خفیف در طول درمان را گزارش می­کنند و برخی پس از آن درد دارند. می توان برای کاهش درد قبل از هایفو از بی­حسی موضعی استفاده کرد. مسکن‌های بدون نسخه مانند استامینوفن نیز ممکن است کمک کننده باشد. انجام هایفوی صورت نیازی به آمادگی ندارد. هنگامی که یک جلسه تمام می شود، دوره نقاهت نیز وجود ندارد، به این معنی که افراد می­توانند پس از دریافت درمان هایفو به فعالیت­های روزانه خود ادامه دهند.

پیشگیری از ایجاد غبغب

نمی‌توان با افزایش سن به‌طور کامل از افتادگی پوست جلوگیری کرد، اما رژیم غذایی مناسب، مراقبت از پوست و تمرینات ماهیچه‌ای صورت ممکن است به کاهش شدت آن‌ها کمک کند و در نتیجه از انجام عمل جراحی جلوگیری کند.

برخی از بهترین غذاها برای رشد و حفظ سلامت و انعطاف پذیری پوست عبارتند از ماهی چرب، آووکادو، گردو، تخمه آفتابگردان، کلم بروکلی، گوجه فرنگی، سیب زمینی شیرین، چای سبز،انار. علاوه بر این، نوشیدن روزانه مقدارکافی آب تازه و تصفیه شده برای حفظ سلامت پوست بسیار مهم است.

امروزه روشهای متعددی برای درمان افتادگی پوست در کلینیک های تخصصی پوست قابل انجام است که بسیاری از آنها بدون نیاز به جراحی بوده و به صورت سرپایی انجام می‌شود. دکتر فاطمه عندلیب، متخصص پوست در اصفهان با توجه به شرایط سنی، میزان آسیب، ناحیه تحت درمان، نوع پوست و … مناسب‌ترین روش را به شما توصیه می‌کنند. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :جهانگیری [ 1402-06-25 ]
سلام هزینه اندولیفت غبغب چقدر است

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
پیشگیری، علائم و تشخیص ریزش موپیشگیری، علائم و تشخیص ریزش مو

امروزه یکی از معضلاتی که در بین بسیاری از افراد به وجود می‌ آید و با آن دست و پنجه نرم می‌ کنند، کم پشتی و ریزش مو می‌ باشد. این اتفاق، سبب تغییرات منفی در ظاهر افراد می‌ شود که بسیار ناخوشایند است. ریزش مو یا آلوپسی، یک اتفاق بسیار رایج در بین مردان، زنان و کودکان است. ... ادامه مطلب

تفاوت جوش خفیف، متوسط و شدید چیست؟تفاوت جوش خفیف، متوسط و شدید چیست؟

جوش هنگامی ایجاد میشود که غدد چربی متصل به فولیکول مو در زمان بلوغ به دلیل تغییرات هورمونی تحریک می‌ شوند. سبوم (غدد میکروسکوپی) ماده ای طبیعی است که پوست را چرب نگه می‌ دارد و از آن محافظت می‌ کند. ... ادامه مطلب

روش از بین بردن موهای زائد هورمونیروش از بین بردن موهای زائد هورمونی

موهای زائد هورمونی و یا هیرسوتیسم از جمله شایع ترین بیماری های موهای زائد است که در نتیجه تولید افراطی و یا عملکرد هورمونی با نام آندروژن در بدن رخ می دهد. این هورمون توسط تخمدان ها یا غدد فوق کلیوی ترشح شده و به شکل موضعی در پیاز مو تولید می شود. ... ادامه مطلب

جوش کیستی یا آکنه کیستیک چیست؟جوش کیستی یا آکنه کیستیک چیست؟

آکنه کیستیک یا جوش کیستی نوعی از آکنه است که افراد کمی به آن مبتلا می شوند؛ اما به دلیل اینکه ظاهری بزرگ، دردناک و قرمز دارد می تواند برای افراد آزارد ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465