عوارض لیزر co2 فرکشنال | هزینه لیزر فرکشنال در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / آر اف فرکشنال / لیزر co2 فرکشنال چیست؛ بررسی کاربرد

لیزر co2 فرکشنال چیست؛ بررسی کاربرد

با افزایش سن، تولید کلاژن در پوست رو به کاهش رفته و ساختارهای حمایت‌کننده‌ی پوست به‌ تدریج از بین می‌روند. قرار گرفتن روزانه در معرض اشعه‌ی فرابنفش خورشید و موارد دیگر می‌تواند باعث رنگ‌پریدگی و چروک شدن پوست شود. با استفاده از لیزر Co2 می‌تواند چین و چروک‌های ریز، جای جوش و لکه‌های قهوه‌ای را از بین برده و پوست را جوان و شاداب کند. در روش زیباسازی پوست با لیزر فرکشنال CO2 اکثر افراد تنها به یک جلسه‌ی درمانی نیاز خواهند داشت. این روش درمانی نوآورانه می‌تواند علائم اولیه‌ی پیری صورت را از بین برده و ظاهر پوست را جوان‌تر کند.

لیزر فرکشنال یک روش غیرتهاجمی است که با استفاده از لیزر دی اکسید کربن، لایه‌های خارجی و آسیب‌دیده پوست را از بین می‌برد. لیزر فرکشنال با هدف قرار دادن لایه اول و دوم پوست به بازسازی کلاژن و تحریک رشد آن کمک می‌کند. لیزر تنها قسمت‌های آسیب‌دیده پوست را تحت تأثیر قرار می‌دهد و از این طریق زخم‌ها و آسیب‌های پوستی را درمان می‌کند.

جوانسازی با لیزر CO2 فرکشنال نوعی درمان پوستی است که توسط متخصص پوست برای کاهش جای جوش، چین‌وچروک‌ها و سایر ناهنجاری‌های پوستی انجام می‌شود. جوانسازی با لیزر CO2 فرکشنال یا فرکسل توسط دکتر فاطمه عندلیب در اصفهان انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819 تماس حصل فرمایید.

کاربرد لیزر co2 فرکشنال

مزایای لیزر فرکشنال

لیزر co2 فرکشنال

نحوه درمان با لیزر co2 فرکشنال

برای جوانسازی با لیزر CO2 فرکشنال از بیحسی موضعی استفاده می‌کنند؛ زیرا در آن واحد نقاطی با حداکثر اندازه‌ی ۱ میلی‌متر از پوست مورد هدف لیزر قرار می‌گیرند، احساس درد یا ناراحتی نخواهید داشت. در طول جلسه اشعه‌ی لیزر به پوست شما تابیده شده و لایه‌ای از سطح پوست شما برداشت می‌شود. همزمان لیزر به لایه‌های زیرین نفوذ کرده و باعث تحریک کلاژن سازی می‌شود. بسته به وسعت ناحیه‌ی تحت درمان، جلسه درمانی بین ۳۰ دقیقه تا ۲ ساعت طول می‌کشد. به طور معمول ۳ تا ۴ جلسه درمانی برای رسیدن به نتایج مورد نظر کافی است.

مراقبت های قبل از لیزر co2

دستورالعمل هایی پیش از درمان به شما ارائه خواهند شد. بعضی از دستورالعمل های رایج شامل موارد زیر می‌باشد:

مراقبت‌های بعد از لیزر CO2

بلافاصله بعد از جلسه درمانی ممکن است پوست شما متورم و قرمز باشد. پزشک، پوست شما را با محلول ویژه‌ای می‌پوشاند و ممکن است بر روی آن پانسمانی هم قرار دهد. ممکن است کمی درد داشته باشید که به خوبی با داروهای مسکن ساده و کمپرس سرد مدیریت می‌شود.

کاندید نامناسب جهت استفاده از لیزر co2 فرکشنال

تمام افرادی که دارای عارضه‌های پوستی در نواحی صورت و دست‌ها هستند می‌توانند از مزایای این روش بهره‌مند شوند؛ اما با وجود تمام مزیت‌های روش لیزر co2 فرکشنال، این راه جوانسازی پوست برای همه توصیه نمی‌شود. در ادامه منع استفاده از این روش‌ها را برای برخی افراد مشخص می‌کنیم:

مدت ماندگاری لیزر co2 فرکشنال

ماندگاری نتایج حاصل شده به نحوه‌ی مراقبت شما از پوست خود در برابر نور خورشید و همچنین عوامل ژنتیکی و روند سالخوردگی بستگی خواهد داشت. با مراقبت مناسب از پوست، نتایج این روش درمانی می‌تواند ۲ تا ۳ سال ماندگار باشد.

هزینه لیزر فرکشنال

هزینه لیزر فراکشنال با استفاده از کاربرد و تخصص پزشک متغیر می باشد.

عوارض لیزر co2 فرکشنال

لیزر فرکشنال به طور کلی عارضه خاصی که دائمی بوده و نگران کننده باشد ندارد. اگرچه پس از انجام لیزر قرمزی و تورم و نقاط تیره رنگ روی پوست برای دو تا سه هفته باقی می‌ماند؛ اما این نشانه‌ها ناشی از عملکرد درست لیزر فرکشنال است و به مرور برطرف شده و پوست تازه، رخ می‌نماید.

فیلر زیر چشم برای آنکه با نتایج ماندگاری، طبیعی و بدون عارضه همراه باشد، علاوه بر استفاده از مواد معتبر و مرغوب، نیازمند تخصص و مهارت پزشک در تزریق فیلر می‌باشد. شما می‌توانید برای تزریق فیلر زیر چشم به دکتر فاطمه عندلیب، متخصص پوست و مو در اصفهان مراجعه نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819 تماس حصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :چهرازی [ 1402-06-17 ]
سلام من تو یه مرکز رفتم و لیزر بیکنی با دستگاه الکس انجام میدادم نواحی اطراف سوختگی شد ولی بعد از ۲ روز زخم شد دارم کلی کرم ترمیم کننده و پماد سوختگی استفاده میکنم و الان تیره شده دستگاه فرکشنال برای درمان بیکینیم هم استفاده میشه برای از بین بردن لکه ها و جای زخم ها ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
از بین بردن خطوط ماریونت با تزریق فیلراز بین بردن خطوط ماریونت با تزریق فیلر

خط اندوه، خطوطی هستند که اطراف لب ها ایجاد میشوند و معمولاً به سمت چانه و فک ادامه پیدا میکنند. با افزایش سن، میزان کلاژن و الاستین های پوست کاهش پیدا میکند که موجب می شود خط اندوه خود را به نمایش بگذارد. خطوط ماریونت را می توان به صورت ایمن و مؤثر و با تزریق فیلر درمان کرد. ... ادامه مطلب

برجسته سازی گونه با تزریق فیلربرجسته سازی گونه با تزریق فیلر

تزریق فیلر گونه ساختار استخوانی مشخص‌ تری را برای شما ایجاد می‌ کند. با تزریق حجم به زیر لایه پوست، این پرکننده‌ های گونه همچنین می‌ توانند چین و چروک و خطوط ریز را صاف کنند. ... ادامه مطلب

درمان جوش های سر سیاه با میکرودرم ابریژندرمان جوش های سر سیاه با میکرودرم ابریژن

روشهای متعددی برای رفع مشکلات پوستی از جمله جوش های سر سیاه ارائه شده است. یکی از غیرتهاجمی ترین و مقرون به صرفه‌ترین این روش ها میکرودرم می باشد. میکرودرم روشی است که طی آن، لایه شاخی و خارجی سطح پوست تراشیده شده و با ایجاد مکشی خاص، باعث از بین رفتن جوش های سرسیاه بینی میشود. ... ادامه مطلب

جلوگیری (پیشگیری) از چروک صورتجلوگیری (پیشگیری) از چروک صورت

چین و چروک پوست، خطوطی عمیق یا سطحی هستند که روی پوست تشکیل می‌ شوند. تشکیل چین و چروک روی پوست، بخشی از روند طبیعی افزایش سن در بدن است. در واقع، تغییرات سلولی ایجاد شده در اثر گذر عمر باعث ایجاد این خطوط روی پوست می‌ شود. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465