عوارض هایفوتراپی | متخصص پوست در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / هایفوتراپی / هایفوتراپی صورت چیست؟

هایفوتراپی صورت چیست؟

پوست صورت با بالا رفتن سن، دچار شل شدگی می شود و در زیبایی چهره بسیار تأثیر می گذارد. افزایش سن در این ناحیه علاوه بر شل شدن پوست، باعث ایجاد غبغب و چین و چروک می‌شود. تکنیک‌های درمانی مختلفی برای لیفت صورت وجود دارد؛ اما بسیاری از این روش‌ها، تهاجمی هستند و عوارض و مشکلات زیادی را برای بیمار ایجاد می‌کنند. هایفوتراپی را می‌توان امن‌ترین روش برای لیفت پوست صورت دانست. هایفوتراپی، مخفف عبارت High Intensity Focused Ultrasound است. این عبارت در فارسی به امواج فراصوت پرتوان ترجمه می‌شود. در واقع برخلاف بسیاری از روش‌های بهبود زیبایی، در هایفوتراپی این امواج فراصوت هستند که وظیفه درمانی را به عهده دارند. در هایفوتراپی با امواجی که با دستگاه به لایه‌های زیرین پوست فرستاده می‌شود، در واقع گرمای ایجاد شده از طریق این امواج سلول‌ها را دوباره تحریک به کلاژن سازی می‌کند که به این ترتیب باعث جوانسازی، لیفت و درمان قطعی افتادگی صورت می‌شود.

هایفوتراپی روشی ایمن و غیرتهاجمی است که بدون نیاز به جراحی و عوارض ناشی از آن، پوست را جوانسازی کرده، لیفت می‌نماید. این روش در مطب دکتر فاطمه عندلیب متخصص پوست و مو در اصفهان، با یکی از به روز ترین دستگاه ها انجام می‌شود. لطفا جهت دریافت نوبت، کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن : 36260819 تماس حاصل فرمایید.

کابردهای هایفوتراپی

  1. زاویه سازی فک
  2. رفع سیاهی، گودی و تیرگی ایجاد شده در زیر چشم
  3. لیفت ابرو، گونه، فک و چانه
  4. برطرف کردن و اصلاح افتادگی پلک بالا
  5. رفع غبغب
  6. از بین بردن و کاهش خطوط موجود در گوشه های لب
  7. کاهش چین و چروک و ترک های موجود در دست
  8. تجدید ساختار پوست گردن و صورت و سفت کردن پوست این نواحی
  9. لیفت پوست
  10. از بین بردن چروک و خطوط صورت، گردن و حاشیه خارجی چشم
هایفوتراپی چیست؟

مزایای هایفوتراپی

هایفوتراپی یکی از بهترین و مؤثرترین انواع روش های لیفت صورت بدون جراحی است که انجام آن می تواند علاوه بر از بین بردن مشکلات فعلی پوست صورت مانند چین و چروک ها و افتادگی، به افزایش کیفیت ذاتی پوست از نظر میزان تولید کلاژن نیز کمک کند. برخی از اصلی ترین مزایای این روش عبارتند از:

نحوه انجام هایفوتراپی

در این روش ابتدا پزشک یا متخصص محل مورد درمان را مشخص کرده و آن را تمیز می کند. سپس با استفاده از کرم بیحسی، بیحس کنندگی موضعی انجام می شود. پزشک، ژل مخصوص را روی پوست شما قرار داده و این ژل همان ماده ای است که در سونوگرافی استفاده می‌شود. دستگاه روی پوست شما قرار گرفته و روند درمان از این طریق آغاز خواهد شد.

تکنسین یا متخصص شما با استفاده از مانیتور دستگاه امواج را تنظیم کرده و آن را آماده استفاده می کند. امواج فراصوت ابتدا با پالس های کوتاه به محله مورد نظر فرستاده می شوند. این درمان ممکن است ۳۰ الی ۹۰ دقیقه به طول بینجامد و در نهایت دستگاه از روی پوست برداشته شده و این روند گاهی یک و گاهی چند بار تکرار می شود تا به نتیجه دلخواه و مورد نظر برسید.

کاندید مناسب هایفوتراپی

چه کسانی نباید هایفو انجام دهند؟

ماندگاری هایفوتراپی

نتایج با هایفو حدود ۳ تا ۶ ماه بعد روی پوست صورت ظاهر شده و اثرات لیفتینگ و جوانسازی پوست تا زمانی که تولید کلاژن جدید ادامه داشته باشد ماندگار است.

قیمت هایفوتراپی

هایفوتراپی بستگی به ناحیه ی مورد نظر، تعداد جلسات مورد نیاز و دستمزد پزشکی که هایفوتراپی را انجام می دهد دارد.

عوارض هایفوتراپی صورت

گاهی ممکن است احساس سوزن‌سوزن شدن در ناحیه تحت درمان برای چند هفته ادامه پیدا کند یا اینکه مقدار اندکی کبودی یا بیحسی در آن قسمت از بدن دیده شود. نکته حائز اهمیت در این زمینه این است که این عوارض اولاً به ‌ندرت ممکن است در افراد دیده شود و از طرف دیگر در صورت ایجاد شدن نیز معمولاً بعد از چند روز از بین خواهد رفت. پس به‌طور خلاصه عوارض جانبی این روش را می‌توان به ‌شکل زیر بیان کرد:

امروزه یکی از رایج ترین اقداماتی که در کلینیک های تخصصی پوست صورت می‌گیرد؛ تزریق بوتاکس است. این عمل با استفاده از موادی مانند بوتاکس دیسپورت و مصپورت در مطب دکتر عندلیب متخصص پوست و مو در اصفهان انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819 تماس حصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :مریم [ 1402-06-17 ]
سلام خانم دکتر من پیش شما هایفو انجام دادم 33 سالم خیلی درد داشت ولی احساس میکنم زاویه صورتم قشنگ شده پوست صورتم جمع شده غبغب هم کمتر شده درکل خوبه تا 3ماه دیگه ببینم چطوره ممنونم ازتون

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تاثیر مزونیدلینگ برای جوانسازی پوستتاثیر مزونیدلینگ برای جوانسازی پوست

یکی از جدیدترین این روشهایی که برای جوانسازی پوست استفاده می شود، مزونیدلینگ است. روشی که از ترکیب دو روش دیگر برای جوانسازی پوست ترکیب‌ شده و مزیت‌ های هر دو روش را با هم دارد. مزونیدلینگ ترکیبی از روش‌ های مزوتراپی و میکرونیدلینگ است که هر دو از روش‌ های متداول برای جوانسازی پوست هستند. ... ادامه مطلب

لیفت چشم گربه ای با تزریق بوتاکسلیفت چشم گربه ای با تزریق بوتاکس

لیفت چشم‌ گربه‌ ای برای کاهش اثرات افتادگی پلک و پیری چهره استفاده می شود. نوروتوکسین هایی مانند بوتاکس با شل کردن ماهیچه هایی که معمولاً ابروها را ب ... ادامه مطلب

روش های درمان و رفع خطوط استاتیک صورتروش های درمان و رفع خطوط استاتیک صورت

جهت درمان چین و چروک های پوستی، روش های مختلفی وجود دارد که بسیاری از آ‌نها از جمله راهکارهای جوانسازی پوست هستند. ... ادامه مطلب

علت و درمان زخم و پوسته پوسته شدن سرعلت و درمان زخم و پوسته پوسته شدن سر

بسیاری از بیماریهای مختلف پوستی، روی پوست سر تأثیر می گذارد. پوسته های موجود روی پوست سر باعث خارش پوست می شوند و شامل تکه های حساسی از پوست سر هستند. هنگامی که این پوسته ها روی سر فرد باشند، فرد دائماً آنها را می خاراند؛ اما این تنها باعث بدتر شدن عارضه می شود. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465