قیمت بوتاکس دیسپورت | تزریق بوتاکس دیسپورت در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس / دیسپورت چیست و مزایای بوتاکس دیسپورت کدام است؟

دیسپورت چیست و مزایای بوتاکس دیسپورت کدام است؟

پوست انسان‌ها به طور طبیعی پس از عبور از سن میانسالی معمولاً شروع به ایجاد چین و چروک و خطوط در نواحی مختلف صورت می‌کند که تأثیر بسیاری در پیر‌تر نشان دادن چهره فرد به مخاطبان خود دارد که این عامل برای بسیاری از افراد ناخوشایند و آزاردهنده خواهد بود. تزریق بوتاکس در حال حاضر پرطرفدارترین روش جوانسازی پوست است که برای از بین بردن چروک‌های متحرک مانند خط لبخند و چروک‌های پنجه کلاغی بسیار کاربرد دارد. تزریق بوتاکس با ایجاد حالت فلجی موقت در عضله‌ها سبب می‌شود تا چروک‌ها و مشکل افتادگی پوست از بین برود. یکی از برندهای معتبر مورد استفاده در این زمینه بوتاکس دیسپورت نام دارد. تزریق بوتاکس دیسپورت در کلینیک‌های زیبایی انجام شده و از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار است.

بوتاکس دیسپورت به عنوان یکی از معتبرترین برندهای بوتاکس خارجی شناخته شده و استفاده از آن در ایران با محبوبیت بسیار بالای افراد همراه است. مصرف‌کنندگان این برند بوتاکس می‌توانند شاهد از بین رفتن خطوط و چین و چروک صورت خود بوده و پوستی جوان داشته باشند. در ترکیبات این بوتاکس، از لاکتوز استفاده شده است، به همین دلیل توصیه می‌شود کسانی که به شیر حساسیت شدیدی دارند از تزریق این ماده بوتاکس خودداری کنند. کاندیدهای مناسب تزریق بوتاکس دیسپورت می‌توانند با انتخاب پزشک و کلینیک معتبر، برای تزریق بوتاکس خود اقدام کنند.

امروزه یکی از رایج ترین اقداماتی که در کلینیک های تخصصی پوست صورت می‌گیرد؛ تزریق بوتاکس است. این عمل با استفاده از موادی مانند بوتاکس دیسپورت و مصپورت در مطب دکتر عندلیب متخصص پوست و مو در اصفهان انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819 تماس حصل فرمایید.

کاربردهای تزریق بوتاکس دیسپورت

بوتاکس دیسپورت

مزایای بوتاکس دیسپورت

با مصرف مدام، به دلیل واکنش‌های ایمنی بدن بیمار، به مرور زمان اثربخشی بوتاکس کاهش می‌یابد. در دیسپورت مقدار کمتری پروتئین وجود دارد و واکنش ایمنی بدن بیمار به آن کمتر می‌شود. افرادی که بوتاکس روی عضلات آنها تأثیری ندارد می‌توانند از دیسپورت استفاده کنند.

دیسپورت پروتئین کمتری دارد و به همین دلیل اثر آن نسبت به بوتاکس بهتر پخش می‌شود. پخش یکنواخت باعث می‌شود که ناحیه تحت درمان مانند پیشانی طبیعی‌تر و هموارتر به نظر برسد. چین و چروک‌های صورت با استفاده از این روش و تزریق مستقیم مقدار کمی دیسپورت در عضلات صورت کاهش می‌یابند. برای افزایش اثربخشی این روش درمانی باید ۳ تا ۵ تزریق کوچک که بدون درد است انجام شود.

از آنجا که این روش بدون درد است، بیهوشی یا بیحسی برای انجام آن به کار برده نمی‌شود.

آزمایش‌های انجام‌شده نشان می‌دهد که فرایند تزریق دیسپورت در مقایسه با بوتاکس عوارض جانبی بسیار کمتری دارد.

معمولاً نتایج را می‌توان یک تا هفت روز پس از انجام فرآیند ملاحظه کرد. به هر حال نیمی از بیماران می‌توانند قبل از سه روز نتایج درمان را مشاهده کرده و نیمی دیگر نیز بعد از این مدت اثرات انجام تزریق را ببیند.

نتایج حاصل از تزریق دیسپورت معمولاً بیش از بقیه بوتاکس ها باقی می‌مانند.

با تزریق دیسپورت می‌توان خطوط متوسط تا عمیق پوست را بدون این که بقیه اجزای صورت جابجا شده یا از نظر ظاهری تغییر شکل یابد را کاهش داد. عضلاتی که مورد تزریق قرار نگرفته‌اند به کار خود ادامه داده تا شما بتوانید احساسات خود را به طور طبیعی با صورت خود نشان دهید. در واقع خطوط و چین و چروک‌های صورت شما از بین می‌رود و به بیان احساسات شما توسط صورت خدشه‌ای وارد نمی‌شود.

نحوه تزریق بوتاکس دیسپورت

تزریق دیسپورت در مطب پزشک انجام می شود. در هنگام این درمان، ممکن است پزشک شما در پنج نقطه مختلف در پیشانی و اطراف ابروها تزریق را انجام دهد. برای پیشگیری از ایجاد درد، ممکن است پزشک از مقداری بیحسی موضعی استفاده کند.

مراقبت های قبل از تزریق بوتاکس دیسپورت

  1. عدم مصرف داروی ضد التهاب تا ۲ هفته پیش از تزریق بوتاکس
  2. خودداری از مصرف الکل و دخانیات، حداقل تا ۱ هفته پیش از تزریق بوتاکس
  3. گزارش به پزشک در صورت مصرف مکمل‌های غذایی یا ویتامین به منظور پیشگیری از بروز حساسیت ناگهانی بر اثر تزریق بوتاکس
  4. پرهیز از مصرف آنتی‌بیوتیک‌هایی همچون «جِنتامایسین»، «استرپتومایسین» و «کانامایسین» پیش از تزریق بوتاکس
  5. در صورت استفاده از پنی‌سیلامین در درمان رماتیسم مفصلی Rheumatoid Arthritis و داروی ضد مالاریا «کلروکین»، «سیکلوسپورین» یا سابقه‌‌ حساسیت به بوتاکس از تزریق بوتاکس صورت خودداری کنید؛ چراکه عوارض جانبی مخاطره‌آمیزی همراه خواهد بود.

مراقبت‌های بعد از تزریق بوتاکس دیسپورت

یاد گرفتن و رعایت مراقبت‌های بعد از تزریق دیسپورت، باعث کاهش خطر بروز عوارض بوتاکس دیسپورت می‌شود. نکات و مراقبت‌های زیر کمک می‌کند تا نتیجه نهایی تزریق به بهترین شکل ظاهر شود:

کاندید نامناسب تزریق بوتاکس دیسپورت

  1. افرادی که دچار اختلالات انتقال عصبی عضلانی هستند به هیچ عنوان نباید دیسپورت تزریق کنند.
  2. ۳ روز قبل از تزریق بوتاکس دیسپورت نباید آنتی‌بیوتیک‌های خانواده آمنیولیکوزید استفاده شود.
  3. افراد باردار و شیرده نباید بوتاکس تزریق کنند.
  4. افرادی که دچار عفونت‌های پوستی هستند باید بعد از برطرف شدن عفونت‌ها اقدام به تزریق بوتاکس کنند‌.
  5. افرادی که سابقه حساسیت به بوتولینوم دارند نباید بوتاکس تزریق کنند.
  6. افرادی که پوست‌های حساسی دارند باید قبل از تزریق بوتاکس یکسری آزمایش آلرژی انجام دهند.

دوام بوتاکس دیسپورت

دوام این بوتاکس به عوامل مختلفی بستگی دارد. مقدار مصرف دیسپورت در بین افراد متفاوت می باشد. به طور میانگین ماندگاری دیسپورت بین 3 الی 4 ماه بوده و دز دارو در کم یا زیاد شدن این زمان تأثیرگذار است و همچنین محل تأثیر نیز در زمان ماندگاری تأثیر می گذارد.

قیمت بوتاکس دیسپورت

قیمت تزریق بوتاکس دیسپورت برای تمامی مراجعین یکسان نیست و به موارد زیر بستگی دارد:

با توجه به نوسانات قیمت ارز قیمت هر سی سی دیسپورت، مدام در حال تغییر می باشد.

عوارض دیسپورت چیست؟

آنچه سبب شده است اغلب پزشکان و همچنین کاندید‌های تزریق بوتاکس، استفاده از دیسپورت را ترجیح دهند عوارض جانبی بسیار کم آن است. این برند بوتاکس از مواد بسیار باکیفیتی تهیه شده و حتی افرادی که بدن یا پوست تحریک‌پذیری دارند می‌توانند از این برند برای جوانسازی چهره خود استفاده کنند. از جمله عوارض احتمالی تزریق دیسپورت می‌توان به ایجاد کبودی، التهاب، قرمزی و ورم در ناحیه تزریق اشاره کرد. البته این عوارض بسیار جزئی بوده و نهایتاً در ۷۲ ساعت بعد از بین خواهند رفت.

فیلر زیر چشم برای آنکه با نتایج ماندگاری، طبیعی و بدون عارضه همراه باشد، علاوه بر استفاده از مواد معتبر و مرغوب، نیازمند تخصص و مهارت پزشک در تزریق فیلر می‌باشد. شما می‌توانید برای تزریق فیلر زیر چشم به دکتر فاطمه عندلیب، متخصص پوست و مو در اصفهان مراجعه نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819 تماس حصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :بیتا فتاحی [ 1402-11-26 ]
سلام من عیدپارسال مصپورت زدم اصلا اثرنکردسه هفته بعدبوتاکس کره ای زدم بازم اثرنکرد سه ماه بعد دکترم گف رایگان برات میرثزنم بازم بی اثربود الان ۷ ماه گذشته مرددهستم که بوتاکس بزنم یابازم بی اثره

مهدوی [ 1402-06-17 ]
من برای رفع خط اخم و چروک های پیشانمیم از بوتاکس دیسپورت استفاده کردم خیلی عالی بود

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جوش سرسیاه را درمان کنیدجوش سرسیاه را درمان کنید

جوش های سر سیاه گونه ای از جوش ها هستند که در سطح پوست رشد می کنند ... ادامه مطلب

بهترین سن برای تزریق بوتاکس چه زمانی است؟بهترین سن برای تزریق بوتاکس چه زمانی است؟

افزایش سن، باعث ایجاد تغییراتی در بافت پوست می گردد. در نتیجه این تغییرات، نشانه هایی مثل چین و چروک و افتادگی پوست مشاهده می شود. ... ادامه مطلب

فیلر پیشانی برای چه کسانی توصیه میشود؟فیلر پیشانی برای چه کسانی توصیه میشود؟

تزریق فیلر پیشانی بر میزان چین و چروک‌های پوستی تأثیر گذاشته و پوست را جوان می‌کند ... ادامه مطلب

بهترین لیزرها برای جوانسازی پوست کدامند؟بهترین لیزرها برای جوانسازی پوست کدامند؟

جوانسازی و زیباسازی پوست صورت یک روش درمانی زیبایی است. از لیزر به شیوه‌ های مختلف برای جوانسازی و رفع افتادگی پوست استفاده می‌ شود تا چین‌ و چروک، اسکار و بسیاری از لکه‌ های دیگر را درمان کند. درمان با استفاده از لیزر ایمن، مؤثر و راحت است. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465