هزینه و عوارض فیلر زیر چشم | تزریق فیلر زیر چشم در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق فیلر / مزایا و معایب فیلر زیر چشم

مزایا و معایب فیلر زیر چشم

ناحیه زیر چشم در طی روند پیری و یا لاغری به سرعت و به طور برجسته تحت تأثیر قرار می‌گیرد. طی این روند ناحیه پایین چشم‌ها به دلیل از دست دادن چربیشان دچار گود شدگی می‌شوند. ایجاد یک ناحیه فرو رفته در زیر چشم‌ها به همراه بروز کیسه یا حلقه‌های تیره رخ می‌دهد. از دست دادن چربی اطراف ناحیه چشم (زیر چشم، شقیقه و گونه‌ها) این مشکل را تشدید می‌کند و به افتادگی ابروها و گونه‌ها نیز می‌انجامد. برخی افراد برای بهبود وضعیت گود رفتگی زیر چشم و سیاهی ناشی از آن تمایل به تزریق فیلر به گودی زیر چشم پیدا می‌کنند.

فیلر یک نوع ماده پرکننده است که در زیر پوست چشم تزریق می شود و پف و کبودی زیر چشم را به راحتی برطرف می کند. این ماده، محرک ناحیه زیر چشم است و به دلیل مزایایی که دارد در سطح جهان به محبوبیت بالایی دست یافته است. بهترین و متداول ترین ماده پرکننده ای که در حال حاضر در سطح جهان مورد استفاده قرار می گیرد، اسید هیالورونیک است.

فیلر زیر چشم برای آنکه با نتایجی ماندگار، طبیعی و بدون عارضه همراه باشد، علاوه بر استفاده از مواد معتبر و مرغوب، نیازمند تخصص و مهارت پزشک در تزریق فیلر می‌باشد. شما می‌توانید برای تزریق فیلر به دکتر فاطمه عندلیب، متخصص پوست و مو در اصفهان مراجعه نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819 تماس حصل فرمایید.

مزایای تزریق فیلر زیر چشم

هر روش درمانی که برای زیبایی چهره انتخاب می شود، مزایای خاصی برای بیمار به همراه دارد. از جمله مزایایی که می توان برای تزریق فیلر زیر چشم بیان کرد، عبارت است از:

  1. بدون درد
  2. بی خطر بودن تزریق فیلر زیر چشم
  3. غیر تهاجمی بودن تزریق فیلر و عدم نیاز به بستری بیمار در بیمارستان
  4. طبیعی بودن مواد پرکننده اسید هیالورونیک و حل شدن آن در بدن، پس از گذشت زمان مورد نظر
  5. بهبود ظاهر با استفاده از فیلر و برطرف کردن خستگی ظاهری در انسان
  6. در صورت عدم رضایت بیمار از تزریق فیلر، امکان تخلیه و بازگرداندن چهره به حالت قبل توسط پزشک وجود دارد.
  7. مناسب برای برطرف کردن پف زیر چشم و نواحی تیره اطراف آن

نحوه تزریق فیلر زیر چشم

پزشک، ناحیه ای را که در آن تزریق انجام می شود علامت گذاری کرده و آن را با مایع ضدعفونی استریل می کند. یک کرم بیحس کننده را روی ناحیه قرار می دهند و اجازه می دهند برای چند دقیقه در پوست جذب شود. فیلر را از طریق سوزن به منطقه تزریق می کنند و پرکننده را در جای خود ماساژ می دهد.

فیلر زیر چشم

مراقبت های قبل از تزریق فیلر چشم

برای ماندگاری و نتیجه گیری بهتر از تزریق فیلر مواردی هستند که باید حتماً قبل و بعد از انجام تزریق انواع فیلر به آنها توجه داشته باشید. هر یک از نکات زیر از موارد مهمی هستند که قبل از تزریق فیلر باید به آنها توجه کنید:

مراقبت های بعد از تزریق فیلر چشم

نکات زیر نیز از موارد مهمی بوده که بعد از تزریق فیلر باید حتماً به آنها توجه داشته باشید تا با گذشت زمان دچار مشکل نشوید:

افراد منع از انجام تزریق فیلر زیر چشم

  1. افرادی که دارای بیماری‌های سیستم ایمنی مانند لوپوس و روماتیسم و سندرم نفروتیک هستند.
  2. کسانی که سابقه سکته قلبی دارند.
  3. زنان باردار یا شیرده
  4. افرادی که مبتلا به آسم و حساسیت‌های شدید هستند.
  5. کسانی که مبتلا به دیابت هستند و از انسولین استفاده می‌کنند.
  6. افرادی که داروی آسیپرین یا وارفارین مصرف می‌کنند.
  7. افراد دارای بیماری قلبی تحت درمان
  8. کسانی که دارای سابقه سکته مغزی هستند.
  9. کسانی که دارای مشکلات مربوط به انعقاد خون هستند.
  10. کسانی که در 6 ماه گذشته و یا 6 ماه پیش رو قصد یا سابقه مصرف اکوتان را دارند؛ چراکه این دارو خطر کلوئید یا اسکار به همراه دارد.
  11. افرادی که پلاک دهان و دندان دارند.
  12. افرادی که اختلالات روانی و انتظارات نابجا دارند.

ماندگاری فیلر زیر چشم

به طور معمول، فیلرهای موقت زیر چشم 6-12 ماه یا کمی بیشتر در بدن دوام دارند، در حالی که فیلر های نیمه دائمی می‌توانند 2 تا 10 سال دوام داشته باشند. اینکه یک پرکننده در زیر پوست چه مدت دوام خواهد داشت، بستگی به این دارد که فرد چقدر سریع ماده هیالورونیک را متابولیزه می‌کند؛ زیرا بدن به مرور زمان آن را جذب می‌کند. عامل دیگر می‌تواند نوع پرکننده مورد استفاده باشد؛ زیرا این پرکننده‌ها در قدرت پایداری و دوام متفاوت هستند.

هزینه فیلر زیر چشم

تزریق فیلر چشم با توجه به برخی از پارامترها می تواند با قیمت های متفاوتی انجام شود. مثلاً جنس فیلر، مارک آن، پزشکی که تزریق را انجام می دهد و نیز موقعیت جغرافیایی که تزریق فیلر در آن انجام می شود، بر هزینه تزریق فیلر چشم تأثیرگذار است.

عوارض فیلر زیر چشم

رایج ترین عوارض فیلر زیر چشم تورم، کبودی و احساس ناراحتی در ناحیه تزریق است که موقتی بوده و از بین می رود. البته ممکن است هر یک از موارد ذکر شده در افراد مختلف، متفاوت باشد؛ زیرا وضعیت هر فرد با دیگری فرق دارد.

امروزه یکی از رایج ترین اقداماتی که در کلینیک های تخصصی پوست صورت می‌گیرد؛ تزریق بوتاکس است. این عمل با استفاده از موادی مانند بوتاکس دیسپورت و مصپورت در مطب دکتر عندلیب متخصص پوست و مو در اصفهان انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819 تماس حصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :یداللهی [ 1402-06-17 ]
سلام خانم دکتر من فیلر زیر چشم خیلی دوست دارم انجام بدم چون خیلی گودی و سیاهی دارم اما دوتا از دوستام جایی رفتند ان جام دادن خیلییییییی بد شده چشاشون یکی پفالود و خسته شده با فیلر اون یکی هم شبیهه مغولها شده چرا اینجور میشه تو بعضی افراد

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آشنایی با 9 روش موثر لیفت پوست بدون جراحیآشنایی با 9 روش موثر لیفت پوست بدون جراحی

یکی از رایج ‎ترین اقداماتی که در جهت زیبایی و جوانی پوست انجام می‎شود، لیفت صورت یا بالا کشیدن پوست نواحی مختلف صورت است ... ادامه مطلب

روشهای درمان میلیا یا کیست میلیومروشهای درمان میلیا یا کیست میلیوم

بیماری میلیا یک نوع عارضه پوستی است که به صورت کیستهایی شبیه به جوشهای سر سفید (معمولاً در ناحیه صورت) به وجود می آید اما ماهیت این کیستهایی که بر رو ... ادامه مطلب

لیزر اندولیفت جدیدترین روش درمان پف زیر چشملیزر اندولیفت جدیدترین روش درمان پف زیر چشم

داشتن پوست شل و پف زیر چشم موجب می شود که چهره‌ی شما خسته، فرسوده و پیر به نظر بیاید و این موضوع از زیبایی و جذابیت چهره شما کم می کند. لیزر اندولیفت روشی برای جوانسازی پوست صورت که با تحریک بافت‌ های عمقی جهت ساخت کلاژن‌ های جدید به منظور کاهش افتادگی پوست و سفت‌ سازی آن به کار می رود. ... ادامه مطلب

چگونه جوشهای سرسیاه را از بین ببریم؟چگونه جوشهای سرسیاه را از بین ببریم؟

جوش صورت از شایعترین مشکلات پوستی است که عوامل مختلفی ممکن است یک فرد را مستعد آن کند. به طور معمول، موها از فولیکول های موی منافذ، رشد می کنند و غدد ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465