بهترین دستگاه لیزر موهای زائد | لیزر الکس سرد کوترا در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موی زائد / مزایای الکس سرد کوترا برای لیزر موهای زائد چیست؟

مزایای الکس سرد کوترا برای لیزر موهای زائد چیست؟

به طور کلی بهترین روش رفع موهای زائد، لیزر کردن با دستگاه الکساندرایت است. در حال حاضر کمپانی های مختلفی اقدام به تولید دستگاه الکساندرایت کرده اند . در مقاله امروز ،توضیحاتی در مورد جدیدترین دستگاه الکساندرایت داده می شود .نام این دستگاه،دستگاه الکساندرایت کوترا یا همان الکس سرد می باشد.این دستگاه محصول کشور امریکاست. دستگاه الکس سرد نسبت به دستگاه های الکس دیگر مزایای فراوانی دارد که در زیر به آن ها می پردازیم.

یکی از مراکز تخصصی و مدرن لیزر موهای زائد در اصفهان کلینیک دکتر فاطمه عندلیب می‌باشد. شما می‌توانید جهت رفع موهای زائد زیر نظر متخصص پوست به این مرکز مراجعه نمایید. لطفا جهت دریافت نوبت، کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن : 36260819 تماس حاصل فرمایید.

حداقل درد

با اینکه لیزر الکساندرایت بهترین نوع لیزر موی زائد است ولی اکثر بیماران از درد حین لیزر شاکی هستند. مزیت بزرگ دستگاه الکساندرایت کوترا کم درد بودن و به عقیده برخی بیماران بدون درد بودن لیزر است.

علل بی درد بودن دستگاه الکساندرایت کوترا (الکس سرد) :

سیستم خنک کنندگی قوی و جدید

در این دستگاه،هند پیس نقش خنک کنندگی دارد.هندپیس دستگاه با تماس مستقیم با چوست کاملا پوست را خنک می کند. فلذا محل لیز،قبل،حین و بعد از تابش نور لیزر سرد شده و باعث کاهش احساس درد می شود.در برخی از دستگاه ها از جریان هوای سرد به عنوان خنک کننده استفاده می شود که در این حالت پوست به اندازه کافی خنک نمی شود و در نتیجه مشکلاتی از قبیل درد زیاد و گاهی سوختگی را به همراه دارد.همچنین در مواردی که ناحیه مورد لیزر صورت بیمار باشد این جریان هوای سرد باعث نارضایتی بیمار و تداخل با تنفس بیمار می شود. در برخی از دستگاه ها ، از پا شیدن ماده ای با دمای پایین بر روی پوست جهت خنک کردن آن استفاده می شود که گاهی این پاشیدن دقیقا در محل تابش نور لیزر انجام نمی شود که باعث ایجاد مشکلاتی از قبیل درد زیاد و سوختگی می شود.

استفاده از انرژی کمتر لیزر

در دستگاه الکساندرایت کوترا هندپیس دستگاه دقیقا با پوست مماس می شود و از پراکندگی نور لیزر و هرز رفتن آن جلوگیری کرده و در نتیجه نور لیزر با تمام قدرت به فولیکول مو می رسد .همین امر باعث می شود که حین انجام کار بتوان از انرژی کمتر دستگاه استفاده کرد که این خود عامل مهمی در کاهش درد لیزر می باشد.

عدم ایجاد سوختگی

سیستم خنک کنندگی قوی و استفاده از انرژی لیزر کمتر، باعث می شود که در درمان موی زائد با دستگاه الکساندرایت کوترا ( الکس سرد)،سوختگی و لک های قهوه ای ایجاد نشود.

لیزر الکس سرد کوترا

کاهش تعداد جلسات درمان

با توجه به اینکه در دستگاه الکساندرایت کوترا( الکس سرد) از حداکثر انرژی لیزر استفاده می شود ، تعداد جلسات درمان نسبت به سایر دستگاههای الکساندرایت کاهش می یابد. به طوری که طی 3 تا 5 جلسه ،هشتاد درصد موهای بدن به طور کامل و بدون عود از بین می روند.

موثر بودن لیزر بر روی موهای کرکی

اکثر لیزر های موجود فقط موهای ضخیم را از بین می برند . این در حالی است که دستگاه کوترا جهت درمان موهای کرکی به خوبی اثر می کند.از این قابلیت دستگاه می توان برای درمان موهایی که بعلت درمان نادرست با سایر دستگاههای لیزر مثل IPL و دایود کرکی شده اند ،نیز بهره گرفت.

قابلیت انجام لیزر بر روی همه انواع پوست

با توجه به تکنولوژی استفاده شده در دستگاه کوترا از پوست روشن تا تیره را می توان با این دستگاه لیزر کرد.

قابلیت انجام لیزر بر روی پوست های برنز شده

تنها دستگاه لیزر موی زائد مجاز در پوست های برنز شده با سولاریوم یا آفتاب در دنیا ، لیزر کوترا است.

عدم نیاز به استفاده از کرم های ترمیم کننده گران قیمت بعد از لیزر

با توجه به سیستم خنک کنندگی قوی دستگاه الکس سرد کوترا ، میزان التهاب ایجاد شده بعد از لیزر بسیار جزئی و اندک می باشد در نتیجه بیمار نیازی به استفاده از کرمهای ترمیم کننده گران قیمت ندارد.با توجه به مطالب مذکور در بالا ، در حال حاضر دستگاه الکساندرایت کوترا جدیدترین تکنولوژی لیزر موی زائد با کمترین درد و بیشترین اثر می باشد.

ار اف فرکشنال دستگاهی است که با استفاده از امواج رادیوفرکوئنسی، به رفع بسیاری از عوارض پوست و جوانسازی پوست کمک میکند. شما میتوانید برای استفاده از مزایای دستگاه ار اف فرکشنال دراصفهان به مطب دکتر فاطمه عندلیب مراجعه نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر عندلیب با شماره تلفن 36260819 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :آرزو [ 1397-01-19 ]
ایا درمان واریس هم با این لیزر انجام میدهید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بهترین سن برای تزریق بوتاکس چه زمانی است؟بهترین سن برای تزریق بوتاکس چه زمانی است؟

افزایش سن، باعث ایجاد تغییراتی در بافت پوست می گردد. در نتیجه این تغییرات، نشانه هایی مثل چین و چروک و افتادگی پوست مشاهده می شود. ... ادامه مطلب

مزوتراپی صورت روشی موثر جهت رفع چین و چروک و جوانسازی پوستمزوتراپی صورت روشی موثر جهت رفع چین و چروک و جوانسازی پوست

چین و چروک پوست خطوطی عمیق یا سطحی هستند که روی پوست تشکیل می شوند. این خطوط گاهی آنقدر عمیق هستند که چاله یا شکافی در سطح پوست ایجاد می کنند. ... ادامه مطلب

مزایای ترمیا نانو ابلیتیو در لیفت و جوانسازی پوستمزایای ترمیا نانو ابلیتیو در لیفت و جوانسازی پوست

با افزایش سن، سلول ها کلاژن کمتری تولید می کنند که منجر به افتادگی صورت و چین و چروک پوست میشوند. شل شدن پوست زمانی اتفاق می افتد که کمیت و کیفیت کلاژن شما شروع به کاهش می کند. یکی از روشهای جوانسازی و لیفت پوست با دستگاه ترمیا که نوعی آر اف فرکشنال است، امکان پذیر است. ... ادامه مطلب

ریزش مو در شیردهی تا کی ادامه دارد؟ریزش مو در شیردهی تا کی ادامه دارد؟

ریزش بیش از حد مو می تواند ناشی از بیماری های رایج و قابل درمان پس از زایمان مانند کم کاری تیروئید یا کم خونی ناشی از فقر آهن باشد. گاهی این مسئله به حدی شدید است که باعث کاهش تراکم موهای سر می شود. در این بخش راه های درمان ریزش مو در دوران شیردهی را برای شما عزیزان آورده ایم. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465