درمان جای جوش با لیزر اندولیفت | هزینه رفع جای جوش با اندولیفت در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / اندولیفت / آیا اندولیفت در درمان جای جوش اثر دارد؟

آیا اندولیفت در درمان جای جوش اثر دارد؟

یکی از آزاردهنده ترین مشکلاتی که ممکن است برای افراد رخ دهد، بروز جوش می باشد. به ویژه که در ناحیه صورت رخ دهد و علاوه بر ظاهر نازیبایی که ایجاد می کند، امکان بر جای ماندن جوش ها نیز وجود دارد. اندولیفت یکی از بهترین روش های لیزری برای درمان جای جوش است که به سرعت نتایج آن قابل مشاهده است.

آنچه در این مطلب میخوانید

در این روش برای رفع جای جوش از روش آزاد کردن بافتهای همبندی یا بافتهای فیبروتیک استفاده می شود که توسط دستگاهی مخصوص انجام میشود و بر خلاف برخی روش های دیگر، به جای اینکه چندین سوراخ روی پوست ایجاد شود، فقط با یک سوراخ کوچک انجام میشود که نتیجه آن عوارض و خطر کمتر، استراحت کوتاهتر و درمان سریعتر است. در روش اندولیفت جای جوش با استفاده از میکرو فیبر نوری لیزری یک بار مصرف (200-300 میکرون) مستقیماً زیر هیپودرم سطحی وارد می شود و نیازی به برش و ایجاد زخم ندارد. نقاط اسکار رشته های کلاژن فیبروتیک شده را با ایجاد حرارت برش داده و از هم جدا می کند و ایجاد بافت هم‌ بند را القا، درم را بازسازی و تولید کلاژن را فعال کند.

مزیت‌های اندولیفت

اندولیفت جای جوش چگونه انجام می شود؟

اندولیفت اسکار آکنه به عنوان یک روش درمانی بدون جراحی و کم تهاجم جایگزین برای بازسازی لایه های عمیق و سطحی پوست و بازگرداندن ویژگی های جوانی و بهبود ضایعات پوستی می باشد. استفاده از اندولیفت به عنوان یک فناوری بسیار پیشرفته مبتنی بر لیزر، که به هیچ وجه به جراحت نیاز ندارد، به متخصصین پوست و زیبایی این امکان را می دهد که ضایعاتی که در لایه های عمیق پوست در اثر جوش به وجود آمده است را بازسازی کنند. اندولیفت با استفاده از ابزارهایی که ضخامت آنها به اندازه یک تار مو می باشد انجام می گردد. ناحیه مورد نظر برای انجام اندولیفت توسط پزشک آماده می‌شود. این آماده‌سازی شامل تمیز و استریل کردن پوست بیمار است. معمولاً در این روش از امواج با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر استفاده می‌شود. پزشک با در نظر گرفتن ناحیه مورد نظر به وسیله منفذ ریزی که زیر پوست ایجاد می کند انرژی پرتو لیزری را به بافت های عمقی پوست می رساند.

مراقبت‌های قبل و بعد از اندولیفت جای جوش

  1. به مدت یک هفته قبل از اندولیفت، بهتر است از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و وارفارین خودداری شود؛ زیرا مصرف این داروها باعث افزایش کبودی و قرمزی در ناحیه تحت درمان می شود.
  2. قبل از انجام اندولیفت، پوست ناحیه مورد نظر کاملاً پاکسازی شود. چنانچه از این روش برای صورت استفاده می شود، هیچگونه مواد آرایشی بر سطح پوست نباشد.
  3. چنانچه بدن شما دارای حساسیت بالایی می باشد، مصرف بی حس کننده های موضعی ممکن است باعث آلرژی در شما شود، حتماً پزشک مورد نظر را در جریان قرار دهید.
  4. درصورتیکه داروی خاصی مصرف می کنید، باید پزشک در جریان باشد.

مراقبت ‌های کلی مور دنیاز بعد از اندولیفت جای جوش شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. قرارگیری سر در وضعیت بالاتر نسبت به قفسه سینه هنگام خواب
  2. پرهیز از انجام فعالیت‌های شدید بدنی
  3. ضرورت محافظت از پوست در برابر نور خورشید و آسیب محیطی
  4. مرطوب نگه‌داشتن پوست
  5. متوقف کردن استفاده از محصولات مراقبت از پوست حاوی رتین
  6. استفاده از کمپرس یخ برای کاهش کبودی، قرمزی و ورم احتمالی
اندولیفت

تعداد جلسات اندولیفت برای درمان جای جوش

با توجه به شرایط پوستی هر فرد ممکن است تعداد جلسه های درمان متفاوت باشد، بنابراین تعداد جلسات آن با تشخیص و معاینه توسط پزشک متخصص مشخص می شود.

کاندید نامناسب اندولیفت جای جوش

عوارض لیزر اندولیفت

به دلیل کم تهاجمی بودن این روش می توان گفت ایمن بوده و عوارض شدیدی ندارد. تنها در مواردی نادر عوارض خفیف مشاهده می شود در بیشتر موارد عوارض ناشی از اندولیفت طبیعی بوده و بخشی از مراحل بهبود و ترمیم پوست بعد از درمان به شمار می آید. تورم ، کبودی ، قرمزی به صورت خفیف از جمله عوارض طبیعی بعد از انجام اندولیفت می باشد که بعد از گذشت چند روز به صورت کامل برطرف خواهد شد.

هزینه رفع جای جوش با اندولیفت

اندولیفت هم مانند سایر روش های زیبایی دارای قیمت ثابت نمیباشد و هزینه چنین خدماتی بستگی به موارد متعددی دارد که برخی از این موارد عبارتند از :

  1. محل درمان
  2. دستگاه ها و مواد مصرفی که هرچه دستگاه ها مجهز تر و به روز تر و همچنین هرچه مواد مرغوب تر و با کیفیت تر باشند هزینه ها نیز بیشتر میشود.
  3. سطح مهارت و میزان تجربه پزشک
  4. موقعیت جغرافیایی کلینیک

آیا می دانید می توان اغلب خال های پوستی را بدون جراحی و خونریزی برداشت. برای آگاهی از نحوه برداشتن خال بدون جراحی کلیک کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :خداپناهی [ 1402-08-01 ]
من برای رفع غبغب از روش اندولیفت غبغب استفاده کردم خیلی خوب به من جواب داد

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تاثیر مزونیدلینگ برای جوانسازی پوستتاثیر مزونیدلینگ برای جوانسازی پوست

یکی از جدیدترین این روشهایی که برای جوانسازی پوست استفاده می شود، مزونیدلینگ است. روشی که از ترکیب دو روش دیگر برای جوانسازی پوست ترکیب‌ شده و مزیت‌ های هر دو روش را با هم دارد. مزونیدلینگ ترکیبی از روش‌ های مزوتراپی و میکرونیدلینگ است که هر دو از روش‌ های متداول برای جوانسازی پوست هستند. ... ادامه مطلب

چند جلسه مزوتراپی برای تقویت مو لازم است؟چند جلسه مزوتراپی برای تقویت مو لازم است؟

مطالعات نشان می دهد که مزوتراپی مو برای تقویت موی سر بسیار موفق عمل کرده است چرا که در این روش مواد مغذی و ویتامین های مورد نیاز برای رشد و تقویت مو ... ادامه مطلب

باورهای غلط درباره سفید شدن موهاباورهای غلط درباره سفید شدن موها

ژنتیک، مهم ترین عامل در سفید شدن زودرس موها است. در واقع این ژن های شما هستند که تعیین می کنند در چه سنی تولید ملانین کاهش یابد و موها سفید شوند. در صورت تشخیص و درمان مناسب، روند سفید شدن تار‌های مو را می توان معکوس کرد؛ اما اگر این موضوع اختلال ژنتیکی باشد، بعید است که این روند معکوس شود ... ادامه مطلب

در چه نقاطی از صورت بوتاکس تزریق میشود؟در چه نقاطی از صورت بوتاکس تزریق میشود؟

یکی از رایج‌ترین و مؤثرترین روش‌ های جوانسازی، تزریق بوتاکس به صورت است. عملکرد بوتاکس به گونه‌ ای است که با قطع سیگنال‌ ها و راه‌ های ارتباطی عصبی بین مغز و ناحیه هدف، سبب فلج موقت عضله آن ناحیه شده و به این صورت دیگر عضله قادر به حرکت و ایجاد چین و چروک در پوست آن ناحیه نخواهد بود. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465